Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM 350 EXC-F Six Days 2012

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

    Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
    По-голямата кубатура дава въртящ момент в ниските-факт.
    Това е много важно.Аз мога да кажа че най лесно се кара такъв мотор.Големите кубатури в комбинация с добре разпределени/наредени/предавки са много голямо предимство на по малко можещите.Бетата 525 беше незаменим мотор в това отношение.Някакси килограмите отиват на по заден план, при положение че не се налага често да буташ и вдигаш.Мотора и 50кг да е ако ще го носиш по байра пак ще е тежък.Цвайките са определено за майстори и млади момчета,до скоро се ядосвах че не съм си купил такъв обаче,май е по добре.Всъшност си мисля че всички в България са си взели двутактови мотори заради модата.Ако не бе Ерзберг вече нямаше да има двутактови моторетки.
    Сега е сняг, много, обаче в най скоро време ще има много,много веселба...........!

    Коментар


    • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

      Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
      А стига с тия карачи. Сега май за моторите говорим...
      Пиша какво АЗ съм видял. На кой мотор и колко-нека си остане моя работа. Едва ли не и обяснения трябва да давам сега.
      Няма какво да направиш със законите на физиката. По-голямата кубатура дава въртящ момент в ниските-факт. И като вземем разликата в теглата на ЕНДУРО версиите-аз лично смисъл от 350 не виждам. Ти ако имаш контра смислени доводи-моля, кажи ги. А не кой кво бил карал и къв карач бил...
      И забелязваш ли, че говоря за ендуро вессиите ?? Кроса 350 си е лек, и предницата е друга. Но ако говорим за ендуро, АЗ лично предпочитам 450. По-горе съм написал защо.
      А сега, ти ако предпочиташ 350 ендуро, кажи какви са ти доводите. И естествено, говориме за мотори в еднакво, добро състояние.
      Не знам откога фактите са обяснения, ама нейсе. Човек прави изводи на база. Ясно - ти не искаш да казваш, имаш си причини, съгласявам се.
      Когато пък има позоваване на чуждо мнение - нормално е да се цитира нещо... Иначе със същия успех мога да кажа обратното...

      Доколко това за какъв мотор се отнасяло. Цитирам те:" ...карах малко на Ади мотора и също малко едно ендуро..." След което следваха изводи, заради което и написах поста. Те просто не се отнасят за SX-а, а той беше включен като твой (сериозен) опит. Не разбрах...

      По отношение на това, кое предпочитам, май съм го казал в един от постовете в тази тема, ако има кой да чете. От пишещите последните 2-3 дена, ако някой има повече опит от мене с мотора на Чинела, както и с SX-а в паралел, моля да ме извини.
      Mitsubishi L200 DobbleCab

      KTM XC 450 RW 2009
      KTM 350 SX 2011

      Коментар


      • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

        Първоначално публикуван от miki64 Преглед на мнение
        Не знам откога фактите са обяснения, ама нейсе. Човек прави изводи на база. Ясно - ти не искаш да казваш, имаш си причини, съгласявам се.
        Когато пък има позоваване на чуждо мнение - нормално е да се цитира нещо... Иначе със същия успех мога да кажа обратното...

        Доколко това за какъв мотор се отнасяло. Цитирам те:" ...карах малко на Ади мотора и също малко едно ендуро..." След което следваха изводи, заради което и написах поста. Те просто не се отнасят за SX-а, а той беше включен като твой (сериозен) опит. Не разбрах...

        По отношение на това, кое предпочитам, май съм го казал в един от постовете в тази тема, ако има кой да чете. От пишещите последните 2-3 дена, ако някой има повече опит от мене с мотора на Чинела, както и с SX-а в паралел, моля да ме извини.
        Нарочно не споменавам кой конкретно. Имам причина, може и да се досещаш за нея.
        На Ади мотора го карах малко-вярно. Но, все пак се качих два пъти по сипея над ловната хижа на Кътина-достатъчно за да усетя мотора в ниски. Не е като да не съм карал различни мотори и мога да направя сравнение. Именно за това говоря ако забелязваш-поведението на двигателя, и по-специално в ниски обороти. Да видя някъде да коментирам поведение в завой примерно и тн. За това си иска цял ден каране, а аз не съм карал толкова и не мога да го коментирам. Ендурото което карах беше внесено от Англия-почти ново. Горе-долу същото поведение на двигателя като SX-са, с тая разлика, че нагоре в оборотите не е толкова нервно.
        За предницата-тая на Чинела и мойта са а бсолютно еднакви сток. Като занам мойта каква беше халтава-ясно ми е и неговата каква е-същата. Но той все-пак е по-лек и може и да не го усеща толкова.
        Обаче на мен идеята ми беше друга-да кажем какво му е токова хубавото на тоя модел. Да е лек-не е. Да е силен-нищо особено, даже в ниските е слабоват. Сток предницата на ендурото според мен не струва(SX-са е друга бира). И кво излезе накрая-за какво са хвалбите ?? Виж ако беше примерно около 100-те кила, равномерно силен от ниски, с туйн-чемър сток предница примерно 50-ка. Свален резервоар под седалката за нисък център. Мога и още ама има ли смисъл ?? А сега си е най-обикновен стандартен.......мотор. В общи линии-нищо различно от другите.
        0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
        Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
        Суперскан България www.decbg.com
        Машинно почистване на DPF/FAP филтър

        Коментар


        • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

          ...Аз събирам парички да върна моя 450 XCWR 2009 и доплатя за още един SX., че с тия две протрузии и две хернии на врата ми идва тежичко.
          Последно редактирано от miki64; 27-02-12, 21:49. Причина: 2009
          Mitsubishi L200 DobbleCab

          KTM XC 450 RW 2009
          KTM 350 SX 2011

          Коментар


          • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

            Първоначално публикуван от miki64 Преглед на мнение
            ...Аз събирам парички да върна моя 450 XCWR 2008 и доплатя за още един SX., че с тия две протрузии и две хернии на врата ми идва тежичко.
            Тука не споря-именно, даже и аз така мисля.Ако ще е 350-да е SX.
            0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
            Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
            Суперскан България www.decbg.com
            Машинно почистване на DPF/FAP филтър

            Коментар


            • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

              Първоначално публикуван от miki64 Преглед на мнение
              ...Аз събирам парички да върна моя 450 XCWR 2009 и доплатя за още един SX., че с тия две протрузии и две хернии на врата ми идва тежичко.
              Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
              Тука не споря-именно, даже и аз така мисля.Ако ще е 350-да е SX.
              Мога ли да ви помоля да ми обясните /сериозен съм/, защо при наличието на Ендуро версия, аз би трябвало да си купя кросов мотор, който ще ползвам само и единствено за ЕНДУРО.
              Също така да попитам, защо Девид Найт кара с предница като моята на ХАРД ендуро състезания, а когато са повече рали, тогава кара с кросовата туйн чембър.

              Питам защото не мога да си го обясня и ще се радвам да ми помогнете, урока по преработка на кросов мотор за ендуро го минах още 2006г.
              Благодаря Ви предварително.
              Последно редактирано от Chinela; 28-02-12, 10:02. Причина: Заради "Ви"-то, въппросът беше към двамата.

              Коментар


              • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                Чинел. пиши нормално, стига с тва "Ви".Питай Милко що иска да си купи крос версията-той може да ти отговори. Аз моите съобръжения съм ги написал по въпроса.
                За Найт-не знам. Негова си работа. Като ходите сега на Ерзберг можеш да го питаш (не се майтапя).
                Човек се опита да направи малко безпристрастен анализ, и почвате с глупостите. За трова форума ще изтъпее...Ако искаш, няма проблем и аз да пригласям-ееее, Чинел, страшен е, искаааам такъв и аз, и прочее щуротии...Ако това е целта на форума...
                Сега пък ти кажи-защо си купи ТОЧНО този модел. Ама се обоснови.
                Опс, чак сега разбрах за ВИ-то.....
                Последно редактирано от kiki.t; 28-02-12, 10:06.
                0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                Суперскан България www.decbg.com
                Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                Коментар


                • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                  Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                  ...
                  Сега пък ти кажи-защо си купи ТОЧНО този модел. Ама се обоснови.
                  ........
                  Когато лятото /Август/ си продадох мотора, изборът ми за нов клонеше 1000% към Хусаберг 300 - 2т.
                  Поръчахме го чрез Пазарджик, но от Австрия отговориха, че ще го има наличен най-рано декември за България... /дойде Януари/
                  Тогава Еди ми каза, че в неговият магазин има един сикс дейс 350, имаше и Кайроли версията също, НАЛИЧНИ...
                  Кросовият даже беше по-евтин с над 1500лева, видях и двата и отидох да мисля, ходих и при момчетата от Гас Гас...даже покарах единия близо до Радомир.

                  Изборът ми се свеждаше до Хусаберг 300, КТМ 300 и двата двутактови, и КТМ 350 независимо кой от двата....Кайроли или Сикс дейса.
                  Седнах и започнах да чета чуждите форуми, за кросовият модел на КТМ имаше доста инфо, за ендурото все още само слухове.

                  Отидох при Будин, човек с 25 годишен опит с моторите и НАЙ-ВЕЧЕ човекът който най-добре знае какво ми е нивото на каране.
                  При моята "физическа подготовка" и умение, двутактовите отпаднаха първи, там се иска да си можеш, при това много....а аз не мога.
                  Двутактовият мотор не е лъжица за всяка уста вервайте ми, това е много мощен мотор и иска някой да може да му я ползва.
                  Това не е мотор за разходки по планината през уйкенда, там се сменят скоростите постоянно, няма моторна спирачка и т.н.
                  Голям разход на гориво, носиш и масло с теб, но това сме го обсъждали вече, не е главният критерии.
                  Както споменах, дори покарах един 300-2т, не беше моя мотор в никакъв случай, не беше.
                  Още един довод, 2Т при нашето каране, където в рамките на един ден се качваме сразлика от1500 до 2000 МНВ е напълно ненужно.
                  При такива разлики 2Т умират горе, трябва един джоб жигльори да си нося, при инжекциона си карам и пея.

                  Остана изборът между наличните 350крос и 350 Ендуро....
                  Ендурото беше с вентилатор фабрично, с три карти /МАП-ове/ за начинаещ, средно и напреднал, пак фабрично, със шест скорости.
                  Първа много бавна и къса за спънати терени и скали, манивела............С ВЪЗМОЖНОСТ ЗА РЕГИСТРАЦИЯ. /Не се минава през Румъния/..
                  С по-голям резервоар, с подкартерна защита, с диск гард.....и други, за които не се сещам веднага /ще допълвам/.
                  Все важни за мен неща, имайки се в предвид, че ще карам само Ендуро, при това хард в Рила.

                  Отидох при Милко и сметнахме с негова помощ, че фабричният тунинг сложен на този мотор струва над 2600лева, при разлика в цената малко над 1000лева...
                  Пак седнах, погледнах реално на нещата за 43 годишен тулуп и реших да взема този.

                  Изводите и до днес са ми, че ТОЗИ мотор не ме мори, нямам мускулна треска, не ми къса ръцете при подаване на газ, тръгва от места където 450-ката или превърта, или гасне...
                  С възможност да се направи по-мощен и от кроса ако се ремапне/препрограмира...има вече и програми, хората не спят, но заслужава ли си за разходкаджийски мотор.

                  Технически характеристики можех да сравнявам само по интернет данни от производителят, такива машини още не се продаваха никъде.
                  Дори цената на този сикс дейс надвишава с много цената на всеки един от гореизброените модели, а аз не съм спечелил от тотото.
                  Просто пресметнах, че ще дам после повече пари за да направя кросовия на Ендуро, а парите не растат по дърветата вече.

                  Сигурно има и много минуси за състезателите и по-добрите карачи, но пък за тях са измислени кросаците /пример буховци/, аз не съм от тях.

                  Мога още много да напиша, но всеки си има мнение, а моето е познавайки нивото на повечето от колегите, че кросов мотор за ендуро си е компромис и надценяване.


                  А, да, щях да забравя, едно време Кики с теб тук в този форум си мечтаехме за 350-ка поминиш ли, е аз изпълних мечтата си.
                  Последно редактирано от Chinela; 28-02-12, 15:40. Причина: Допълване.

                  Коментар


                  • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                    Е, този пост ми хареса. НО, имам няколко въпроса. Защо не взе 450 а 350. Разликата в килата при ендуро версиите не се усеща, разликата в ниските-да. Но пък, прав си в друго. Всеки акцентира върху параметър който е важен при НЕГОВИЯ начин на каране.
                    Аз ще ти кажа кое ме дразни в 350-то. НЕ Е достатъчно лек. Трябваше да се постараят от КТМ в това отношение. Сега е едва ли не като даунгрейднат 450. Съгласи се, ако беше 100 кила мотора, щеше да е друго.
                    Второто. Да бяха вкарали нещо за снижаване центъра на тежестта, какво им пречеше да направят резервоара като на Берга ??
                    Трето. Предното окачване. Аз направих всичко възможно-най твърдите оригинални пружини, свих до възможния разумен минимум въздушната камера, макс. компрешън. И пак-йок. Поне да бяха я направили туйн-чембър адаптирана за ендуро. Между другото, няма друг НОВ ендуро мотор в момента от известните марки, който да не си излиза фабрично с туйн-чембър предница(или поне аз не знам). Защо КТМ я слагат само на кроса-идея си нямам. Може би за икономии....
                    Ако аз трябва да взимам 350 бих избрал кроса понеже:- доста по-лек е и предницата е по-добра. Има и минуси, но според мен плюсовете са му повече.
                    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                    Суперскан България www.decbg.com
                    Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                    Коментар


                    • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                      Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                      Е, този пост ми хареса. НО, имам няколко въпроса. Защо не взе 450 а 350. Разликата в килата при ендуро версиите не се усеща, разликата в ниските-да. Но пък, прав си в друго. Всеки акцентира върху параметър който е важен при НЕГОВИЯ начин на каране.
                      Аз ще ти кажа кое ме дразни в 350-то. НЕ Е достатъчно лек. Трябваше да се постараят от КТМ в това отношение. Сега е едва ли не като даунгрейднат 450. Съгласи се, ако беше 100 кила мотора, щеше да е друго.
                      Второто. Да бяха вкарали нещо за снижаване центъра на тежестта, какво им пречеше да направят резервоара като на Берга ??
                      Трето. Предното окачване. Аз направих всичко възможно-най твърдите оригинални пружини, свих до възможния разумен минимум въздушната камера, макс. компрешън. И пак-йок. Поне да бяха я направили туйн-чембър адаптирана за ендуро. Между другото, няма друг НОВ ендуро мотор в момента от известните марки, който да не си излиза фабрично с туйн-чембър предница(или поне аз не знам). Защо КТМ я слагат само на кроса-идея си нямам. Може би за икономии....
                      Ако аз трябва да взимам 350 бих избрал кроса понеже:- доста по-лек е и предницата е по-добра. Има и минуси, но според мен плюсовете са му повече.
                      Сикс дейс няма 450, има 500 и ми е много мощен....казал съм защо.
                      Кроса освен ТЕГЛОТО, друго предимство за ендуро няма.
                      Няма тези ниски, няма тези скорости, няма МАНИВЕЛА, няма още много неща, които по-горе съм изброил.
                      И най-вече няма начин да ме убедите, че КРОС 350 е по-добър от Ендуро 350, за ЕНДУРО...няма как.

                      Аз спирам до тук, ще продължа след седмица, две...дотогава само ще чета как мъжкото дупе е по-добро от женското за е...не.
                      Може и да е, но не и за мен....съжалявам, но е така.

                      Да допълня нещо за предишният ми пост, като се знам как се търкалям, с тези резонатори на двутактовите машини щях да съм абонат в КТМ всеки понеделник.

                      Коментар


                      • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                        Tова дето съм писал е моето виждане по въпроса. Ти си имаш свое-мойте уважения. Всеки слага на кантара важните за него и по негова преценка неща. Казх ти-карай си мотора с кеф и тва е. Знаеш-на квито и мотори да се качим с тебе, като Ади или Митака БТВ-то няма да подкарме. Важното е да си правим кефа, в крайна сметка нали за това е целата дандания....
                        0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                        Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                        Суперскан България www.decbg.com
                        Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                        Коментар


                        • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                          A какъв пък е проблема да направиш килограмите на ЕХС както на СХ ?
                          махаш му всички дивотии които са в повече и си готов. Аз имах една Хонда 250X правена в Англия за Пол Едмъндсън която ако не видиш маската с фара няма как да познаеш че е ендуро. За лекота на каране и окачване пък как беше няма да ви говоря, но това е друга тема.

                          А и какво толкова му е по-лекото на кросовия, 105.4 срещу 107.5 ! тия 2 кила ли са толкова проблем, нали уж 5 кила при 350 и 450 не бяха проблем !?!?
                          да не говорим кроса как гасне в ниските и няма никакъв въртящ момент, прекалено дълга 1ва за пътеки, твърдо окачване което ти прецаква цялото тяло по камъните ...... и още 100 неща .... аааа и за какво ти е твин чембъра ако става въпрос за екстремно ендуро ?
                          Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                          Коментар


                          • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                            Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
                            A какъв пък е проблема да направиш килограмите на ЕХС както на СХ ?
                            махаш му всички дивотии които са в повече и си готов. Аз имах една Хонда 250X правена в Англия за Пол Едмъндсън която ако не видиш маската с фара няма как да познаеш че е ендуро. За лекота на каране и окачване пък как беше няма да ви говоря, но това е друга тема.

                            А и какво толкова му е по-лекото на кросовия, 105.4 срещу 107.5 ! тия 2 кила ли са толкова проблем, нали уж 5 кила при 350 и 450 не бяха проблем !?!?
                            да не говорим кроса как гасне в ниските и няма никакъв въртящ момент, прекалено дълга 1ва за пътеки, твърдо окачване което ти прецаква цялото тяло по камъните ...... и още 100 неща .... аааа и за какво ти е твин чембъра ако става въпрос за екстремно ендуро ?
                            Не съм проверявал разликата в килата на ендурото и кроса, на мен кроса субективно ми се видя бая по-лек. Кажи сега, каква е файдата да си купиш ендуро и да го правиш крос в последствие ?? А дали е добре за ендуро кросовия вариант-питай Ади, той има мисля опит. Каза, че ендуро повече нямало да кара. Негова си работа, факт е, че със кросов мотор беше първи нонстоп....Нали не ставал за екстремно ендуро SX-са. А относно предницата, написах по-горе как се помъчих със мойта-без резултат. След като някоко пъти на стръмен отвес със прагове мотора се изправяше почти вертикално и още се чудя как не направих предно салто. Освен това, имах чуството, че между кормилото и предната гума има гумена топка....Толкова халтава беше предницата, на няколко пъти съм спирал да оглеждам дали няма нещо разхлабено по нея....Добре, че накрая я махнах, та се родих с SX-совата...
                            0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                            Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                            Суперскан България www.decbg.com
                            Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                            Коментар


                            • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                              както и да е, всеки си има свое виждане по въпроса
                              Ади е ученик и след училище яхва мотора, може и да не спи по 5 дена и да кара и без окачване дори. И аз навремето всеки ден бягах по 10-15 км, сега 5 като избягам и все едно ще умирам.
                              Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                              Коментар


                              • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                                Чак след като прочетох още веднъж по-горните коментари, "разбрах" че окачването ми не става.
                                Няколко безсънни нощи четене на КТМ талк и най-накрая разбрах, че решението на този проблем е
                                в пружините ми, трябва да са за моите килограми, плюс шимове /едно кило шайби/ допълнително.
                                Поръчах на ЕдиМоторс и всичко дойде само за 3дни, после натоварих КТМ-а и го закарах на Сухой27 от форума.

                                Там обаче е като в иранска лаборатория за обогатяване на уран, всичко е топ секретно, но не и за папарак като мен.
                                Пускам няколко снимки с уговорката да не му казвате..., или май вече е все тая, той ми ПОПРАВИ окачването.

                                Наистина не съм вярвал, че има такъв човек в нашата мила татковина, няма нещо измислено за окачване и там да го няма.
                                Но стига съм ви разказвал, нека ви покажа малко....аз ендурист може и да не стана, но поне вече ще се возя на меко.






                                Ей за такива шайби дадох сумати кинти, а за какво са, все още не знам...




                                Маслото и то специално, не като да не е Олинс.


                                А, ето го и батко...












                                Тая е най-секретната снимка, моля да се знае, че всички права са запазени само за Дупница.








                                Задният шок беше СКЪСЕН, питайте Митков защо, аз не казвам....и неговия е по-къс..












                                Аз благодаря на бога, че имаме такъв човек в България, не се налага да си пращам окачването по европата
                                за незнайно какво обслужване, тук мисля, че Трипера и Ванката имат какво да понапишат.

                                А относно КТМ-а ми, ами има още много да му се направи, очаквайте скоро горещи новини по ТУНИНГА му.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X