Обява

Свий
Няма добавени обяви.

XR 600

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • XR 600

    Момчета здравейте.
    Днес разбрах за този форум и като го разгледах останах приятно изненадан, че може да се научат доста интересни неща и най-важното написани от хора с опит в офроуда.
    Тъй като тук има най-различни почитатели на това удоволствие трябва да спомена, че аз съм почитател на моторите, което ми личи и от ника.
    Това, че съм написал XR 600 не означава че мотора ми е такъв, но съм решил следващата придобивка да ми е такава. Затова искам и да попитам тук за мнения и впечатления за този мотор. В интернета извадих малко информация за характеристиките на двигатела, но на места го пише 27 конски сили на други 46 к.с., дори някъде са дадени и двете като едното е в скоби. По принцип съм карал няколко пъти XR 600 и ми се струва, че има съвсем приличен вървеж, та затова тези 27к.с. нещо не ми се връзват. Да не би мотора да има някъква фабрична спънка, незнам.
    Ако някой може да каже нещо повече ще съм му благодарен.

  • #2
    Re: XR 600

    Първоначално публикуван от Жоро XR 600
    Момчета здравейте.
    Днес разбрах за този форум и като го разгледах останах приятно изненадан, че може да се научат доста интересни неща и най-важното написани от хора с опит в офроуда.
    Тъй като тук има най-различни почитатели на това удоволствие трябва да спомена, че аз съм почитател на моторите, което ми личи и от ника.
    Това, че съм написал XR 600 не означава че мотора ми е такъв, но съм решил следващата придобивка да ми е такава. Затова искам и да попитам тук за мнения и впечатления за този мотор. В интернета извадих малко информация за характеристиките на двигатела, но на места го пише 27 конски сили на други 46 к.с., дори някъде са дадени и двете като едното е в скоби. По принцип съм карал няколко пъти XR 600 и ми се струва, че има съвсем приличен вървеж, та затова тези 27к.с. нещо не ми се връзват. Да не би мотора да има някъква фабрична спънка, незнам.
    Ако някой може да каже нещо повече ще съм му благодарен.
    Здравей,Жоро!
    ако искаш да научиш всичко за този мотор,пусни едно (л.с.) на Galabin.
    Аз мога само да ти кажа,че е над 40 к.с. и е едно от железните ендура в off road-а.Така,че обърни се към Гълъбин за подробности.
    Ендурото и сексът не са шега работа !
    -------------
    Животът се измерва с броят на издишванията !

    http://sixdayscrazyjob.com
    http://crazy-job.com

    Коментар


    • #3
      XR-a e известен с огромният си въртящ момент, а това е именно което се усеща като навиеш "масура". Конските сили не са много, мисля че на коляновият вал са около 40. Ето и някой адреси с повече инфо ама на английски:
      http://www.4strokes.com/
      http://www.thumpertalk.com/
      http://www.justxr.com/

      Коментар


      • #4
        Момчета мерси много.
        Жоро ще пусна на Гълъбин едно съобщение, ако има време да напише нещо повече за XR-a.

        Коментар


        • #5
          Пуснах съм ти моето мнение като ЛС.ХР-а е нелош избор!
          offroad фен
          1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
          TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от Galabin
            Пуснах съм ти моето мнение като ЛС.ХР-а е нелош избор!
            Еиии много сте секретни бе.... ами ако всички си пишеме на "лс", много ще им е интерестно на посетителите на системата

            Коментар


            • #7
              ЗА XR 600 НЕЗНАМ КАРАХ XR 500 4 ГОДИНИ БЕ6Е БЕЗ ЗАБЕЛЕЖКА.АЗ САМ ОТ СВЕТИ ВЛАС И РЕДОВНО ХОДИХ ДО ЕМОНА . НА ТАКАВ НАПАН НЕ ЗНАМ КАКВА МА6ИНА 6ТЕ ИЗДАРЖИ НО С НЕГО НЯМАХ НИКАКВ ПРОБЛЕМ ТАКА СИ ГО И ПРОДАДОХ
              Всички са луди ама на някои повече им личи.

              Коментар


              • #8
                Еиии много сте секретни бе.... ами ако всички си пишеме на "лс", много ще им е интерестно на посетителите на системата
                Прав си бат Съби, излизаме от нелегалност!

                Здравей,
                ХР 600 Р по принцип е много здрава машина, която ти дава много повече отколкото изисква като подръжка.Мотора е "класика в жанра",неколкократен победител в "Baja 1000".Истинската му сила се проявява при трофи-рейдовете (КОМ-ЕМИНЕ примерно), тъй като има мека возия, удобна седалка и без особен проблем изминаваш 200-250 км по черен път на ден.Поне според мен не е особено подходящ за екстремно каране,скокове и тесни горски пътеки с резки завои, защото е тежичък-122 кг празен, ама то е до карач, нали се сещаш.Определят го като идеален мотор на който можеш да качиш малко багаж и да тръгнеш на преход и в същото време можеш да си караш "яко".За сравнение ще ти дам WR-а, който като динамика е по-добър, обаче след един ден каране , не можеш да си седнеш на задника от твърдата му седалка.Разбира се, върви повече.Анологовия модел на Ямаха обаче не е WR,a ТТR 600 който е по-слаб и по тежък от ХР-а.Казаното не означава че трябва да го караш задължително на дълги разстояния.Лично аз съм стигал дотам,докъдето би стигнал и всяка друга "шестдневка",разликата идва само в темпото и във вложените усилия.Това е с две думи относно мотора като цяло.
                Сега конкретно:
                -машината е изключително здрава и глупакоустойчива и би ти служила дълго време ако я обслужваш редовно и както трябва-качествени масла и консумативи ,редовен реглаж на клапани и т.н.Масло и филтър се сменят на 1500-1700 км.Аз използвам MOTUL 300V Competition 4t - 15W 50
                -оригинални части се поръчват от "Бултрако" (вносителите на Хонда) без проблем,идват за 10-15 дни.Напоследък чувам че и "Макея моторс" вкарват директно от Хонда-Италия.
                -Частите не са евтини,но пък рядко се налагат ремонти
                -Предницата няма реглаж за "rebound", те. колко бързо да връща,но не е проблем при по-спокойно каране
                -Карбуратора е без ускорителна помпа,което води до кратко закъснение при рязко подаване на газ.Дори може да изгасне.Проблем е в ситуации когато трябва рязко да "дръпнеш".Проблема се решава с поставяне на по-голям жигльор за ниските но мотора става доста по нервен.
                -Резервоара е 10л , разход около 8/100
                -Желателно е да гледаш за модела след 1990 г. който е с 2 дискови спирачки.Имай предвид че от 1990 до 2000 г. по модела не е променяно абсолютно нищо освен лепенките,смятай за каква концепция става въпрос въобще.
                -При тунинг може да се раздуе до 70 к.с. (според Събин)
                -Като относителен дефект се изтъква слаба 3-та скорост, аз моите зъбчатки ги сменях вече.
                -Имай предвид че най важното все пак за всеки мотор втора употреба е как е гледан преди да го вземеш.Моят го взех от Събин-всеизвестен манияк по отношение на подръжка и тунинг, така че впечатленията ми са базирани на една отлично подържана машина.

                Ако се сетиш за нещо по-конкретно, пиши.Ще се радвам да ти бъда от полза
                offroad фен
                1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от Galabin
                  Здравей,
                  ХР 600 Р по принцип е много здрава машина, която ти дава много повече отколкото изисква като поддръжка Мотора е "класика в жанра",неколкократен победител в "Baja 1000".
                  поне 6 ПОРЕДНИ победи ако не се лъжа...

                  Истинската му сила се проявява при трофи-рейдовете (КОМ-ЕМИНЕ примерно), тъй като има мека возия, удобна седалка и без особен проблем изминаваш 200-250 км по черен път на ден.Поне според мен не е особено подходящ за екстремно каране,скокове и тесни горски пътеки с резки завои, защото е тежичък-122 кг празен, ама то е до карач, нали се сещаш.
                  Според мен няма място където друг мотор ще отиде а xr-a не! За скокове над 2-3 метра не става с оригиналното окачване!
                  Определят го като идеален мотор на който можеш да качиш малко багаж и да тръгнеш на преход и в същото време можеш да си караш "яко".За сравнение ще ти дам WR-а, който като динамика е по-добър, обаче след един ден каране , не можеш да си седнеш на задника от твърдата му седалка.Разбира се, върви повече.
                  Това е защото на WR-а не трябва да седиш на седалката въобще! Тя е направена за моментно сядане по завоите и изкачваният примерно...
                  Аналоговия модел на Ямаха обаче не е WR,a ТТR 600 който е по-слаб и по тежък от ХР-а.Казаното не означава че трябва да го караш задължително на дълги разстояния.Лично аз съм стигал дотам,докъдето би стигнал и всяка друга "шестдневка",разликата идва само в темпото и във вложените усилия.Това е с две думи относно мотора като цяло.
                  Сега конкретно:
                  -машината е изключително здрава и глупакоустойчива и би ти служила дълго време ако я обслужваш редовно и както трябва-качествени масла и консумативи ,редовен реглаж на клапани и т.н.Масло и филтър се сменят на 1500-1700 км.Аз използвам MOTUL 300V Competition 4t - 15W 50
                  -оригинални части се поръчват от "Бултрако" (вносителите на Хонда) без проблем,идват за 10-15 дни.Напоследък чувам че и "Макея моторс" вкарват директно от Хонда-Италия.
                  Когато съм поръчвал нещо от Бултрако е идвало за 5-7 работни дни...
                  -Частите не са евтини,но пък рядко се налагат ремонти
                  Та на кой японски мотор са евтини???


                  -Предницата няма реглаж за "rebound", те. колко бързо да връща,но не е проблем при по-спокойно каране
                  За мен това е най слабото място на XR ако си карач. Предницата е доста зле сравнена дори с ТТ-то. Ако му се сложи една яка предница, или ако се тунингова старата - мотора ще е мания и за ръчкачите!!!

                  -Карбуратора е без ускорителна помпа,което води до кратко закъснение при рязко подаване на газ.Дори може да изгасне.Проблем е в ситуации когато трябва рязко да "дръпнеш".Проблема се решава с поставяне на по-голям жигльор за ниските но мотора става доста по нервен.
                  или просто го карай в малко (+500rpm) по големи обороти и този проблем ще изчезне...
                  Тунинг карбуратор (с помпа) може да се намери за около 300щ.д....та може би и по-малко...
                  -Резервоара е 10л , разход около 8/100
                  Твоят е към 11+ лично съм го раздувал с гореща вода и компресор ... ако не се е върнал...
                  -Желателно е да гледаш за модела след 1990 г. който е с 2 дискови спирачки.Имай предвид че от 1990 до 2000 г. по модела не е променяно абсолютно нищо освен лепенките,смятай за каква концепция става въпрос въобще.
                  Последните истински модификации са направени през 1991.

                  -При тунинг може да се раздуе до 70 к.с. (според Събин)
                  -Като относителен дефект се изтъква слаба 3-та скорост, аз моите зъбчатки ги сменях вече.
                  да наистина са слаби сравнени с ЛЕКА КОЛА! Аз смених скорости на WR-a ми на втората година, а XR-a ти издържа 7 ГОДИНИ!!!
                  Всички мощни машини прецакват скорости. Ако искаш си вземи 125сс и на-дали това някога ще ти се случи

                  -Имай предвид че най важното все пак за всеки мотор втора употреба е как е гледан преди да го вземеш.Моят го взех от Събин-всеизвестен маниак по отношение на поддръжка и тунинг, така че впечатленията ми са базирани на една отлично подържана машина.
                  е добре де - ще почерпя!

                  Ако се сетиш за нещо по-конкретно, пиши.Ще се радвам да ти бъда от полза
                  И аз..

                  Коментар


                  • #10
                    Малко XR снимки...

                    Та кой каза че XR-a бил тежък?


                    Баща, майка и 5 деца. Ако не бяха XR-и бащата щеше да се здуха от ремонти


                    XR с турбо!


                    Синът ми сменя масло на заден амортесьот на XR


                    Синът ми преглежда пресата...

                    Коментар


                    • #11
                      Момчета длъжен съм да ви изкажа още веднъж благодарност за мненията.
                      Общо взето добих някаква първоначална представа за ХР-а и се потвърди чутото от мен, че си е добра машина.
                      Събине за "лс" си прав, това са доста интересни и поучителни неща и е хубаво всеки да има достъп до информацията.
                      От казаното по-горе ми направи впечатление мнението за предницата, споменавате за смяна или нейното тунинговане. Та искам да попитам при тунинга какво по-точно и се сменя, а и горе долу като пари как излиза тунинговането и.

                      Коментар


                      • #12
                        Тунинговане е необходимо само ако си агресивен карач. За возене за удоволствие си е добре. Сменят се пружините и буталото и се пренареждат шайби/пластини(shim) съответстващи с твоето тегло и начин на каране. Този тунинг струва около 350Е с монтажа и смяна на нови лагери.

                        Коментар


                        • #13
                          Може би не съм от най-агресивните карачи, но обичам агресивното каране, на моменти и то много, така че, може да се стигне и до такъв тунинг, но това ще го мисля по-нататък първо да направя придобивката, безпорно обаче това за предницата ме заинтригува.

                          Коментар


                          • #14
                            Здр. първо си го купи покарай го 1 сезон и ще видиш, че нямаш мужда от тунинг. XR-ите са прекрасни машини....
                            LZ1RED

                            Коментар


                            • #15
                              Manual за XR 600
                              http://www.diff.ru/manual/files/Hond...ice_Manual.zip

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X