Както е написал много подробно колегата "чичка" , моторите които сравнявате са със различни приложения . Едното е dual sport , другото си е истинско спортно ендуро , ако избора ви е концентриран точно в тези марки и модели , по-добре е WR 450 ,за да не търсите по-късно по-мощен и лек мотор , защото като понатрупате опит , ще започнете да си позволявате разни "изгъзици" и DRZ-та няма да ви е достатъчен .
От Севлиево ли? Ако да, то миналата събота го пробвах, за един приятел... Отлична машинка, но на него му се стори силничка... дори не посмя да го покара... Сега му търсим S-версия.
Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.
С малко закъснение, от от лични наблюдения на един колега. ДРЗ-та е страхотен катерач, има невероятени ниски и въртящ момент, излиза навсякъде дори без гума съвсем малко по-тежък от WR, малко по-меко окачване, няма го по-спортния нрав на WR което не значи че не може да поддържа темпото му. Много дуракоустойчив двигател с редки сервизни периоди.
Недостатък, много не е за хора под 80 кг не става за мотокрос трасе. Предницата тръгва лесно в страни в завои.
Коментар