Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Адвенчър екипировка...Кое става и кое не!?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Адвенчър екипировка...Кое става и кое не!?

    Ами ето я темата.
    Сега хвърляйте камъните...
    Няма страшно в умирачката...
    Страшното е да си жив!...

  • #2
    Аз не съм по адвенчъра,най-дългото ми каране е 20 дни и около 12 -13 000 километра като повечето си беше нормален път при температури от 40 жега до около нулата.

    Каска Арай Х4 - никакви забележки,само слюда фотохроника трябва да си взема,че вечер карам с очила за стрелба,а денем с черна слюда

    Ботушо Алпайстарс високи кожа,100 пъти съжалих,че не си взех кросовите или не си купих по-рано вентилирани кросови завряха ми краката

    Шини за колената Мобиус Х8 - на нормално време под много тънък клин стават,на много жега ти се поти коляното,никакви нерви по над 10 часови преходи да съм с това.

    Тънка шина за врата,даже ми е по-удобно с нея от колкото без

    Клим Индъкшън мрежести яке с броня Алпайнстарс 2ка,че 3DO се цепи без причина,в студа под това пухено яке,а над Клима дъждобран на КТМ,никакви нерви

    Клим Мохаве мрежести панталони - същата рбота,дъждобрана като застудее и спокойно се кара и на 10 градуса


    Това за средни до високи температури 3 седмици каране.

    Ако е за ден-2-3 мога и с марка за Крос - Алпайнстарс М10, очила 100% Армега модела и Алпайнстарс Супервентед Тек10 ботуши,същото яке и същите панталони



    Ако е студ около нулата - Клим Бадландс Про яке,Панталон и ръкавици,пухено яке и Моско Мото вълнен клин,скиорки чорапи и Алпайнстарс Коразал ботуши с кожени стелки - ако не бие градушка колко яйце съм си кукла
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
      ...

      Каска Арай Х4 - никакви забележки,само слюда фотохроника трябва да си взема,че вечер карам с очила за стрелба,а денем с черна слюда

      ...
      В другата тема писах за каската, мисля, че даже имам точно такъв модел:



      Не, че на модела му има нещо особено ма и не е нищо особено за да струва такива идиотски пари.
      Модулният ми шуберт е в пъти за предпочитане - по-функционален, по-удобен, абe абсолютно всичко му е xX!
      Да не говорим за идиотското закопчаване с двоен ринг - като на свиня - папионка.
      Този тип каска имат реална нужда от подобно закопчаване колкото едндурата от куик шифтер!

      За кросовите с очила и използвани по предназначение няма какво да се каже.
      При различно каране за мен са чиста нелепица а на шосе при скорост вече направо са карикатура.
      Да, свалят се елементи при нужда, слагат се очила при нужда, има разни шарени плаки ма що трябва през 9 гори от 10?

      Ползвам си арая разбира се но никога повече няма да погледна каска от такъв тип.
      Враг усраине

      Коментар


      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        https://www.motolegends.com/reviews/...-helmet-review

        Това само като го гледам и ми се спарва главата на тикашното каране,90% от вентилацията идва от отвора пред ченето,като се завра в някое криво място и дишам на зор с отворена уста и съм се спаружил целия. За нормален климат може да става,за тук ти трябва вентилация и лека каска,тая може да е тиха и модулна ма това не е приоритет в моето каране.

        И цената и на половината от Арая,да сипя малко в твоята кошничка 🥃🥃

      • Esper
        Esper коментира
        Редактиране на коментар
        Аз я карам много често отворена.
        Иначе е повече от добре вентилирана дори затворена - събира въздух от горе също.
        За цената си спомням добре, че беше малко над 1000лв като я купувах а по това време те бяха много повече пари отколкото сега.
        Толкова някъде изсипах и за смотаният арай, мисля миналата година да беше.

        Та у татковИната двата модела са доста равностойни на цена.
        Само дето последната ми идва да я употребя за саксия деа глупотевината.
        Ма аз съм си виновен - като беше експеримент трябваше да бъде доста по-евтин модел!


        P.S: Май си прав:


        каска T0VR-X4 Vision 0
        1 бр. х 1449.36= 1449.36 Б
        Няма какво да каже - 1.5К за такъв кенеф,,,
        Няма нужда от коментар, че ще се появят санитари с бели престилки
        Последно редактирано от Esper; 11-11-24, 19:55.

      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        АБСУРД отворена да я карам,около 70% от ударите са в ченето при катастрофа,все едно съм без каска или почти

        https://www.reddit.com/r/motorcycles...ion_of_impact/

        Долу горе идея

    • #4
      Аз съжалявам само,че не си взех модуларна каска която да се обръща назад модула.
      Иначе ако бях въобще нямаше да гледам за друга.
      Сега имам една модуларна вдигаща се нагоре и една за спорт карбонова.
      Модуларката от как я имам карбона не съм го пипал...просто обичам да карам с отворена каска и спуснати слънчеви очила или със затворена и пак така.
      Хем вентилация много хем пазя очите.Със напълно затворена само като карам над 120.
      Ама тоя мотор си отиде така,че...гледаме за новия.
      За ботушите имам високи кожени тип кубинка за чопър и са супер за хладно време...ама спарват брутално в жегата.
      Та тях ще си ги оставя за зимни да си ги нося и ще търся ботуш.На мен също не ми е удобно с ботуши,но десният глезен ми е изкълчван 4 пъти и много лесно се сгъва.
      Трябва да се пази т.е. ботуш е най-добрият вариант да го пазя.
      Няма да се оливам с ботуши за мотокрос,защото няма да карам мотокрос.
      Ще се купува машина за разходки все пак.
      От там ще се прицеля и в екипировката.
      Няма страшно в умирачката...
      Страшното е да си жив!...

      Коментар


      • Esper
        Esper коментира
        Редактиране на коментар
        Именно възможността с едно движение да отворя каската и да си пусна тъмните "очила" са нещата, които трябва да може.
        Да не говорим за лекотата с която се сваля слюдата за почистване.
        Нищо от това не е валидно за арая и за ADV като цяло.

        Иначе онова с обръщането е хубаво обаче не съм имал такава.
        Имах желание но това, което харесвах с такава функция - ROOF никога не се е продавало тук.
        А толкова пари за каска онлайн без да имам възможност да пробвам - не давам!

      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Кубинки и аз имам,за разходки в пустинята,но ме е страх на асфалт да карам с тях,а какво остава по черно.

        Най-лекия ми ботуш с който карам е Алпайнстарс Коразол който става за дъжд и зима,на половината пари е от някои други,но пази крака,не се мачка като го затисне мотора,не ти е студено и като ги намажа яко с масло и не пропускат. По-леки и по-меки са от кросовите ма с тях толкова съм свикнал,че ги предпочитам еле в жегата,там няма кой да бие Супервентед като вентилация/сигурност.

        Аз и без шини не карам ма там пък вече съвсем отлепихме

    • #5
      Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение
      Ами ето я темата.
      Сега хвърляйте камъните...
      Хвърлям...до колкото следя темата, имаш проблеми с кръста.
      В този ред на мисли аз бих останал само и единствено да карам по асвалт, а това означава различен мотор и различна /донякъде/ екипировка
      Защото...адреналина не прощава.
      Ама всеки си знае.
      Чакаме да се похвалиш с новия мотор.

      Панайот Бърдарски
      0887 60 77 22

      Коментар


      • #6
        От няколко седмици каската я ползвам така:

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3217.jpeg
Прегледи:78
Размер:339.9 КБ
ID:6979110
        Пак е в движение, какво…



        И да - това предпочитам пред ендуро варианта.

        Дори ми купиха “ пинлок “ за лепене, който още не съм залепил.
        Оригиналният с пинове е г0вн0 - и този и на арей-а.
        Или аз съм пупаф но с пинове винаги съм имал проблеми.
        Със лепящите - никога никакви!
        Враг усраине

        Коментар


        • Shider
          Shider коментира
          Редактиране на коментар
          Така няма ли да ѝ се матира визьора при толкова дълга (зло)употреба, където опира колана?

          П.п. За да не съм тотално оф-топик - явно ти си пупаф (к'вото и да означава) с пиновите пинлоци. Моите впечатления са отлични от оригиналните на Нолан, Скорпион, както и визьори с някаква обработка против запотяване без пинлок на Шарк и Ювекс. Единствено Шарк започваше да се предава след около час и нещо в голям студ и влага. Нолана имаше някакви драми, само ако не е прилепнал добре - регулираха се пинчетата, ама става въпрос за доста стар модел - N103, сега не знам как са. Скорпиона е супер як - цяла нощ каране на около 0'С и влага, виждам си дъха, като издишам - запотяване няма.

        • Esper
          Esper коментира
          Редактиране на коментар
          При миене влиза вода вътре - това ми е проблема с тях.
          За конденз при студ не толкова, като се понамести може да се каже, че си върши работата.
          Обаче много псувам при почистване, такъв проблем с лепящите не съм имал.

          И аз ако съм пупаф на арая, понеже се зная къф съм трол накарах да турят пинлока в магазина като я взех.
          Дъ сейм чеп - като се мие под чешмуту вляя вода.

          Не е за мен и тая система явно

          За колана - не знам.
          Трябва да погледна

      • #7


        Е ги тия с нормалните каски,дишат им главите и ти на студенко време,аз и брата сме с кофите на главата и то при положение,че съм с дъждобрана което показва ,че е поне под 15 градуса или 65 тукашно
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • Esper
          Esper коментира
          Редактиране на коментар
          Пак фотките фотките ти се не кириз от никой друг освен от теб

        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          Кофти,двама с каски и двама без

      • #8
        Той колана го слага за да не вижда каската, че е в колата и да се срамува

        п.п. А когато си с крос очила няма как да си дъхаш на плаката, не ще ни пинчета, ни спрейчета.
        Настане вечер — месец изгрее,
        звезди обсипят сводът небесен;
        гора зашуми, вятър повее, —
        Балканът пее хайдушка песен!

        Коментар


        • #9
          Много се търкаляше, накрая ми писнА и вързах попа да е мирно селото!
          Това докато се надявах да си взема газ-а все някога, де.
          Вече е време да я сваля от колата - видело се е, че нема да го бъде със и без каска.

          И като стана въпрос за лиготии, аз ей такива ползвам за каски, които се затварят що годе и има смисъл:

          https://ridefogcity.com/product/fogcity-easy/

          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Image_20241111_203944.png Прегледи:0 Размер:1.01 МБ ID:6979135

          Едно време ги продаваха в мото-тряс, от луис съм купувал...
          Оргинален пинлок - сукс!
          Враг усраине

          Коментар


          • #10
            Аз имам две каски на скорпион и там проблеми със запотяване няма...Не че нещо ги хваля нали....
            Сега не знам дали пак бих взел и минал на друга марка...
            Някога много отдавна карах с аеро...ама сега как са...ба ли го..
            Няма страшно в умирачката...
            Страшното е да си жив!...

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X