Аз не съм по адвенчъра,най-дългото ми каране е 20 дни и около 12 -13 000 километра като повечето си беше нормален път при температури от 40 жега до около нулата.
Каска Арай Х4 - никакви забележки,само слюда фотохроника трябва да си взема,че вечер карам с очила за стрелба,а денем с черна слюда
Ботушо Алпайстарс високи кожа,100 пъти съжалих,че не си взех кросовите или не си купих по-рано вентилирани кросови завряха ми краката
Шини за колената Мобиус Х8 - на нормално време под много тънък клин стават,на много жега ти се поти коляното,никакви нерви по над 10 часови преходи да съм с това.
Тънка шина за врата,даже ми е по-удобно с нея от колкото без
Клим Индъкшън мрежести яке с броня Алпайнстарс 2ка,че 3DO се цепи без причина,в студа под това пухено яке,а над Клима дъждобран на КТМ,никакви нерви
Клим Мохаве мрежести панталони - същата рбота,дъждобрана като застудее и спокойно се кара и на 10 градуса
Това за средни до високи температури 3 седмици каране.
Ако е за ден-2-3 мога и с марка за Крос - Алпайнстарс М10, очила 100% Армега модела и Алпайнстарс Супервентед Тек10 ботуши,същото яке и същите панталони
Ако е студ около нулата - Клим Бадландс Про яке,Панталон и ръкавици,пухено яке и Моско Мото вълнен клин,скиорки чорапи и Алпайнстарс Коразал ботуши с кожени стелки - ако не бие градушка колко яйце съм си кукла
Каска Арай Х4 - никакви забележки,само слюда фотохроника трябва да си взема,че вечер карам с очила за стрелба,а денем с черна слюда
...
В другата тема писах за каската, мисля, че даже имам точно такъв модел:
Не, че на модела му има нещо особено ма и не е нищо особено за да струва такива идиотски пари.
Модулният ми шуберт е в пъти за предпочитане - по-функционален, по-удобен, абe абсолютно всичко му е xX!
Да не говорим за идиотското закопчаване с двоен ринг - като на свиня - папионка.
Този тип каска имат реална нужда от подобно закопчаване колкото едндурата от куик шифтер!
За кросовите с очила и използвани по предназначение няма какво да се каже.
При различно каране за мен са чиста нелепица а на шосе при скорост вече направо са карикатура.
Да, свалят се елементи при нужда, слагат се очила при нужда, има разни шарени плаки ма що трябва през 9 гори от 10?
Ползвам си арая разбира се но никога повече няма да погледна каска от такъв тип.
Това само като го гледам и ми се спарва главата на тикашното каране,90% от вентилацията идва от отвора пред ченето,като се завра в някое криво място и дишам на зор с отворена уста и съм се спаружил целия. За нормален климат може да става,за тук ти трябва вентилация и лека каска,тая може да е тиха и модулна ма това не е приоритет в моето каране.
И цената и на половината от Арая,да сипя малко в твоята кошничка 🥃🥃
Аз я карам много често отворена.
Иначе е повече от добре вентилирана дори затворена - събира въздух от горе също.
За цената си спомням добре, че беше малко над 1000лв като я купувах а по това време те бяха много повече пари отколкото сега.
Толкова някъде изсипах и за смотаният арай, мисля миналата година да беше.
Та у татковИната двата модела са доста равностойни на цена.
Само дето последната ми идва да я употребя за саксия деа глупотевината.
Ма аз съм си виновен - като беше експеримент трябваше да бъде доста по-евтин модел!
P.S: Май си прав:
каска T0VR-X4 Vision 0
1 бр. х 1449.36= 1449.36 Б
Няма какво да каже - 1.5К за такъв кенеф,,,
Няма нужда от коментар, че ще се появят санитари с бели престилки
Аз съжалявам само,че не си взех модуларна каска която да се обръща назад модула.
Иначе ако бях въобще нямаше да гледам за друга.
Сега имам една модуларна вдигаща се нагоре и една за спорт карбонова.
Модуларката от как я имам карбона не съм го пипал...просто обичам да карам с отворена каска и спуснати слънчеви очила или със затворена и пак така.
Хем вентилация много хем пазя очите.Със напълно затворена само като карам над 120.
Ама тоя мотор си отиде така,че...гледаме за новия.
За ботушите имам високи кожени тип кубинка за чопър и са супер за хладно време...ама спарват брутално в жегата.
Та тях ще си ги оставя за зимни да си ги нося и ще търся ботуш.На мен също не ми е удобно с ботуши,но десният глезен ми е изкълчван 4 пъти и много лесно се сгъва.
Трябва да се пази т.е. ботуш е най-добрият вариант да го пазя.
Няма да се оливам с ботуши за мотокрос,защото няма да карам мотокрос.
Ще се купува машина за разходки все пак.
От там ще се прицеля и в екипировката.
Няма страшно в умирачката...
Страшното е да си жив!...
Именно възможността с едно движение да отворя каската и да си пусна тъмните "очила" са нещата, които трябва да може.
Да не говорим за лекотата с която се сваля слюдата за почистване.
Нищо от това не е валидно за арая и за ADV като цяло.
Иначе онова с обръщането е хубаво обаче не съм имал такава.
Имах желание но това, което харесвах с такава функция - ROOF никога не се е продавало тук.
А толкова пари за каска онлайн без да имам възможност да пробвам - не давам!
Кубинки и аз имам,за разходки в пустинята,но ме е страх на асфалт да карам с тях,а какво остава по черно.
Най-лекия ми ботуш с който карам е Алпайнстарс Коразол който става за дъжд и зима,на половината пари е от някои други,но пази крака,не се мачка като го затисне мотора,не ти е студено и като ги намажа яко с масло и не пропускат. По-леки и по-меки са от кросовите ма с тях толкова съм свикнал,че ги предпочитам еле в жегата,там няма кой да бие Супервентед като вентилация/сигурност.
Аз и без шини не карам ма там пък вече съвсем отлепихме
Хвърлям...до колкото следя темата, имаш проблеми с кръста.
В този ред на мисли аз бих останал само и единствено да карам по асвалт, а това означава различен мотор и различна /донякъде/ екипировка
Защото...адреналина не прощава.
Ама всеки си знае.
Чакаме да се похвалиш с новия мотор.
Дори ми купиха “ пинлок “ за лепене, който още не съм залепил.
Оригиналният с пинове е г0вн0 - и този и на арей-а.
Или аз съм пупаф но с пинове винаги съм имал проблеми.
Със лепящите - никога никакви!
Така няма ли да ѝ се матира визьора при толкова дълга (зло)употреба, където опира колана?
П.п. За да не съм тотално оф-топик - явно ти си пупаф (к'вото и да означава) с пиновите пинлоци. Моите впечатления са отлични от оригиналните на Нолан, Скорпион, както и визьори с някаква обработка против запотяване без пинлок на Шарк и Ювекс. Единствено Шарк започваше да се предава след около час и нещо в голям студ и влага. Нолана имаше някакви драми, само ако не е прилепнал добре - регулираха се пинчетата, ама става въпрос за доста стар модел - N103, сега не знам как са. Скорпиона е супер як - цяла нощ каране на около 0'С и влага, виждам си дъха, като издишам - запотяване няма.
При миене влиза вода вътре - това ми е проблема с тях.
За конденз при студ не толкова, като се понамести може да се каже, че си върши работата.
Обаче много псувам при почистване, такъв проблем с лепящите не съм имал.
И аз ако съм пупаф на арая, понеже се зная къф съм трол накарах да турят пинлока в магазина като я взех.
Дъ сейм чеп - като се мие под чешмуту вляя вода.
Е ги тия с нормалните каски,дишат им главите и ти на студенко време,аз и брата сме с кофите на главата и то при положение,че съм с дъждобрана което показва ,че е поне под 15 градуса или 65 тукашно
Много се търкаляше, накрая ми писнА и вързах попа да е мирно селото!
Това докато се надявах да си взема газ-а все някога, де.
Вече е време да я сваля от колата - видело се е, че нема да го бъде със и без каска.
И като стана въпрос за лиготии, аз ей такива ползвам за каски, които се затварят що годе и има смисъл:
Аз имам две каски на скорпион и там проблеми със запотяване няма...Не че нещо ги хваля нали....
Сега не знам дали пак бих взел и минал на друга марка...
Някога много отдавна карах с аеро...ама сега как са...ба ли го..
Няма страшно в умирачката...
Страшното е да си жив!...
Коментар