Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Преработка на ремарке2 в 1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Преработка на ремарке2 в 1

    Първоначално публикуван от taran Преглед на мнение
    Много добре се е получило.При мен работата е също в тази насока.Досега са изпълнени Точка 1 и 2.Каде ще се монтира номера на ващо?
    Под капака отзад съм монтирал стойка .Пада малко под номера за да го пази . На една от снимките се вижда.Свалих го долу понеже при транспорт на мотори задния капак се сваля.

    Коментар


    • #32
      От: Преработка на ремарке2 в 1

      Първоначално публикуван от niki34 Преглед на мнение
      Под капака отзад съм монтирал стойка .Пада малко под номера за да го пази . На една от снимките се вижда.Свалих го долу понеже при транспорт на мотори задния капак се сваля.

      Да,сега я видях,даже и кабела за осветлението се вижда.
      Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

      Коментар


      • #33
        От: Преработка на ремарке2 в 1

        Много добре е станало.

        Коментар


        • #34
          От: Преработка на ремарке2 в 1

          Браво за рашението, за съжаление при мен нямаше как да сваля номера отдолу, защото е от квадратните и щеше да дойде много ниско. Затва преправих капака отзад.
          Niki34, колко е дължината на това рамарке, че ми се вижда късо на снимките, да се качат мотори от по 220см. дилжина, при затворин преден капак и така направена задна стойка?

          Коментар


          • #35
            От: Преработка на ремарке2 в 1

            Първоначално публикуван от damian64 Преглед на мнение
            Браво за рашението, за съжаление при мен нямаше как да сваля номера отдолу, защото е от квадратните и щеше да дойде много ниско. Затва преправих капака отзад.
            Niki34, колко е дължината на това рамарке, че ми се вижда късо на снимките, да се качат мотори от по 220см. дилжина, при затворин преден капак и така направена задна стойка?
            200см е дължината .Предния капак е статичен а при транспорт на мотори задния се сваля.Гумите стърчат 20 см назад но това не е проблем.Моя номер също е от квадратните ,а Т-то съм го пуснал за да го пази от удари.Може да ми е по високо ремаркето и за това да позволява.Ще кача снимки и с мотори.

            Коментар


            • #36
              От: Преработка на ремарке2 в 1

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P2091086.jpg
Прегледи:1
Размер:163.9 КБ
ID:5270384Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P2091085.jpg
Прегледи:1
Размер:164.0 КБ
ID:5270383Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P2091084.jpg
Прегледи:1
Размер:164.7 КБ
ID:5270382Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P2091083.jpg
Прегледи:1
Размер:148.0 КБ
ID:5270381Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P2091088.jpg
Прегледи:1
Размер:144.4 КБ
ID:5270380Ето как е със машините отгоре и за колегата damian64.Тук е местото да благодаря и на майстора железар nikmetal (мисля че така ти беше никнейма),който също имаше голямо желание да види ремаркето в този вид.
              Последно редактирано от niki34; 19-04-11, 18:50.

              Коментар


              • #37
                От: Преработка на ремарке2 в 1

                мерси на колегата за снимките,ще се радвам ако бъда полезен и на други колеги в нужда.

                Коментар


                • #38
                  От: Преработка на ремарке2 в 1

                  Niki34 много добре се е получило браво ,а горе долу колко пари ти излезе всичко?
                  ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА!
                  YAMAHA YZF426 '02; YAMAHA R6 '05

                  Коментар


                  • #39
                    От: Преработка на ремарке2 в 1

                    Първоначално публикуван от ramzito Преглед на мнение
                    Niki34 много добре се е получило браво ,а горе долу колко пари ти излезе всичко?
                    Ремаркето го купих 400 регистрирано, брезента не съм го плащал(незнам колко струва),стойките струват 130 лв при железаря с материалите.За бои грундове и ръждопреобразуватели съм дал към70лв ,боядисах го за 1 ден т.е.всичко=600 лв.Един колесар за мотори е1300 лв а майстора ми го преправи за 130лв и отгоре на това не ми развали и ремаркето,а го запази в оригиналния вид.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Преработка на ремарке2 в 1

                      [QUOTE=ramzito;1515062]Niki34 много добре се е получило браво ,а горе долу колко пари ти излезе всичко?[/ скоро возих мотори и се държат супер стабилно.Ремаркето се клати заедно с тях.
                      Последно редактирано от niki34; 26-04-11, 00:24.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Преработка на ремарке2 в 1

                        Първоначално публикуван от niki34 Преглед на мнение
                        Ремаркето го купих 400 регистрирано, брезента не съм го плащал(незнам колко струва),стойките струват 130 лв при железаря с материалите.За бои грундове и ръждопреобразуватели съм дал към70лв ,боядисах го за 1 ден т.е.всичко=600 лв.Един колесар за мотори е1300 лв а майстора ми го преправи за 130лв и отгоре на това не ми развали и ремаркето,а го запази в оригиналния вид.
                        Супер за толкова пари е много добре браво
                        ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА!
                        YAMAHA YZF426 '02; YAMAHA R6 '05

                        Коментар


                        • #42
                          От: Преработка на ремарке2 в 1

                          Тук http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=67435&p=926815#post926815

                          Съм публикувал преди време преработката на сериино ремаркенце ИФА- производство ГДР н'ам коя година. Само да кажа , че канатите си му падат фабрично с четри болта. А стойката за мотори е такава поради това , че на мен ми трябва нещо универсално , което да хваща от скутер до крузер. Ето ги снимките и тук за по-мързеливите.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC04864.jpg
Прегледи:2
Размер:238.8 КБ
ID:5273524Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC04863.jpg
Прегледи:2
Размер:215.6 КБ
ID:5273525
                          0888932647

                          Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                          Коментар


                          • #43
                            От: Преработка на ремарке2 в 1

                            Първоначално публикуван от niki34 Преглед на мнение
                            [ATTACH=CONFIG]321909[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]321908[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]321907[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]321906[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]321905[/ATTACH]Ето как е със машините отгоре и за колегата damian64.Тук е местото да благодаря и на майстора железар nikmetal (мисля че така ти беше никнейма),който също имаше голямо желание да види ремаркето в този вид.
                            Колега колко е дълго ремаркето.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Преработка на ремарке2 в 1

                              Първоначално публикуван от denitu1 Преглед на мнение
                              Колега колко е дълго ремаркето.
                              2 m.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Преработка на ремарке2 в 1

                                За колко мотора ти е ремаркето колега!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X