Колеги имам проблем с ХР 400. Мотора пушеше масло и направих пълен ремонт . Колянов вал, маслена помпа, разпределителен ,кобилици, клапани напасване. Взех нови сегменти и запалих. Работеше добре, но пак пушеше , а цилиндъра няма износване или ръбове. Разглобих наново, взех нови бутало и Нова ангренажна верига. Буталото е с повишена компресия уж 11:1. Взех го уж за по - добре. Сглобих всичко. Регулирах клапани. Чистих карбуратор два пъти. Не пали и не пали. Само пука от време на време. Качих го на един баир и го засилих и оттам. Пак само препуква и не пали. Изчерпах се вече. Всичко е ново, а не пали. Дали буталото не прави някакъв проблем заради повишената компресия? Нямам идея вече . Моля А съвет и помощ. Къде бъркам?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Honda XR400 не пали
Свий
X
-
При тези двигатели , ремонт се прави като се шлайфа цилиндъра , и съответно ремонтен размер бутало и сегменти. Имало е износване на цилиндъра , и затова е пушел. При втория ремонт , най-вероятно си сбъркал при зацепването на разпределителния вал спрямо коляновият вал.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
-
Благодаря за отговора. Цилиндъра е шлайфан. С ремонтен размер бутало +1 ММ., но новите сегменти клопаха в каналите. Пушеше, но палеше и вървеше. Цилиндъра е добре. Въпросът е защо сега не пали. Промените са бутало и сегменти с повишена компресия и Нова ангренажна верига. Веригата съм 99%сигурен че съм я зацепил както трябва. Неизвестните остават. Има ли други предположения?
Коментар
-
Проверяваш всичко на ново по зацепването, ако всичко е точно , търсиш горивен или електрически е проблема. Може със спринцовка да пръснеш гориво през карбуратора. Ако не решиш проблема , търсиш механик който да го реши.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар