Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Има ли развитие мотоциклетизмът на писта в България

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Има ли развитие мотоциклетизмът на писта в България

    Нов учасник сьм в форума но искам вие да изкажете своето мнение за пистата пистовите сьстезатели и вьобще има или няма развитие
    Моето мнение е че няма развитие От дете сьм израснала по тези сьстезания моят баща е Маистора но Спорта Димитьр Генчев-Бумбето (така го знаят всички) тои се сьстезаваше в дисциплината Саидкар ( мотоциклет с кош ) На времето се провеждаха много сьстезания в по голямите градове Варна Русе Разград Сливен Пловдив Перник София и др да не изброявам всички В тази клас на старта заставаха по 20-30 коша голяма масовост а и атрактивно за публиката Е вярно е че сьстезанията не се провеждаха на писти - Затваряше се един участьк от града и се провеждаше кгьга от РШ Толкова много зрители се сьбираха а сега какво ако не разбереш от някои случаино не знаеш че има сьстезание - говоря за хората които не са в тези среди
    Когато баща ми се отказа вече бяха останали много малко мотори в този клас и постепенно тази дисциплина замря Защо
    Следващият член от нашето семеиство е моят брат Георги Димитров - Бомбата Шампион вицешампион но вече при пистовите мотоциклети
    Аз вече бях пораснала семеина и с едно бебе което израсна като мен покраи пистовите мотоциклети Наистина времената се промениха но малко или много имам някькьв поглед над нещата
    Защо вече се провеждат пистови сьстезания само на пистата в Долна Митрополия
    Някои може да отговори че няма други летища - защото там е летище и то деистващо доколкото знам и е база на Нато
    На против има такива летища още -На които е имало сьстезания - Сливен София- Божурище Пловдив
    Тези наши сьстезатели няма кьде да тренират не може да си сьстезател в тези трудни години и да имаш 4-5 сьстезания в Бьлгария на едно и сьщо трасе и на всичкото отгоре без тренировки Единственото наи близко трасе за тренировки е в Гьрция- Серес
    Да се надяваме че Богдан ще осьществи мечтата на много Бьлгари с построяването на новата писта за GP НО в краина сметка ако наистина стане това ще имаме писта а няма да имаме сьстезатели Ще стане нещо като в Турция писта за формула 1 и GP без сьстезатели а тази година даже направиха и трасе на което се проведе и крьг от световното по мотокрос
    е нашета фамилия не спира до тук моят син реши да кара мотокрос Аз бях против защото знам че в Бьлгария почти нищо не става
    Преди 5 години лицензирахме собствен клуб и трьгнахме по кросовите трасета В мотокроса има повече масовост доста трасета на които може да се тренира За 5 години като клуб и сьстезатели постигнахме много отличия в Бьлгария и на Източноевропеиските шампионати но и при кроса сьщо е трудно
    Много пьти сьм задавала вьпроса защо не се приеме този закон за спорта Може би тогава да се пооправят нещата
    Аз лично стигнах до един извод ние бьлгарите не сме задружни всеки говори зад гьрба на другият оплаква се от безпаричие а когато имат вьзможност да говорят те си мьлчат Сега като пиша тези неща ми идва една идея може да сьздадем Асоциация на всички клубове които са членки на БФМ както при Формула 1 Тогава вече може да зададем и вьпроси на правителството Защо толкова години не се приема този закон за спорта Все пак влезнахме и в ЕС Но сигурно за някои така е по добре Защо му е на един трениор да се бльска да сьздава добри сьстезатели след като си е определил някаква такса за тренировки взима си парите от родителите или от даденият клуб и не му пука дали ще направи добьр сьстезател
    Аз лично стигнах до един извод ако искаш да постигнеш някакви резултати тук ништо не става Истината е една - на вьн
    А има и нещо друго в кроса много са на мода трениорите аз лично не мога да кажа че толкова разбирам от мотокрос но като гледам че всеки втори е трениор и направо се плаша Ние имаме приятели които са в голями тимове там нещата не седят така както при нас относно тренировки или подрьжка на мотоциклети общо взето черпим информация от кухнята на дадения тим И стигнах до един извод в България има много професори които те оспиват а всьшност са далече от истината Е драги колеги аз малко се поовлякох но ако продьлжа може и книга да напиша
    Напишете вашето мнение
    С уважение кьм всички учасници в този прекрасен форум
    MONI RACING TEAM
    Последно редактирано от Жоро Витлиемоф; 14-06-09, 08:45.

  • #2
    До: ИМА ЛИ РАЗВИТИЕ МОТОЦИКЛЕТИЗМЬТ НА ПИСТА В БЬЛГАРИЯ

    ..интересни неща си написала ,но по принцип този форум е за офф роуд и не се посещава много от хора занимаващи се с пистови мотори ..тъй че не съм сигурен че ще има компетентни по въпросите с пистовите мотори,доколкото знам Калин Кулев е единственният по сериозно занимавал се с пистови мотори от по-старите участници в този форум
    ..но и той напоследък не влиза много

    Коментар


    • #3
      До: ИМА ЛИ РАЗВИТИЕ МОТОЦИКЛЕТИЗМЬТ НА ПИСТА В БЬЛГАРИЯ

      Първоначално публикуван от MONI RACING TEAM Преглед на мнение



      Аз лично стигнах до един извод ние бьлгарите не сме задружни всеки говори зад гьрба на другият оплаква се от безпаричие а когато имат вьзможност да говорят те си мьлчат ...


      ... има много професори които те оспиват а всьшност са далече от истината ...
      Живеем в жалка държава, с жалки хора и жалки управляващи...за жалост.

      Но въпреки черногледството, Ви желая от все сърце успехи в начинанията.
      Поздрави.

      Коментар


      • #4
        До: ИМА ЛИ РАЗВИТИЕ МОТОЦИКЛЕТИЗМЬТ НА ПИСТА В БЬЛГАРИЯ

        Първоначално публикуван от nakovk Преглед на мнение
        Живеем в жалка държава, с жалки хора и жалки управляващи...за жалост.
        Колега, не си в час, а правиш кардинални изводи Малко държави като България имат толкова писти за мотокрос, АТВ, джипове и т.н.
        В много малко държави (да не кажа, че няма в други) държавата отделя пари за спорта и за построяването на писти !
        Състезателите в Гърция например тренират в ниви и полета, докато не ги изгонят, държавата не дава кинти, а да направиш писта не ти дават разрешение ! Имам преки наблюдения и са ме канили там да организираме състезания !
        В Македония има ДВЕ писти, които се поддържат когато има състезание само, един път в годината !
        В Европа не можеш да караш в горите, държавата не ФИНАНСИРА моторните спортове и всичко се плаща от спонсори !
        Пистите са частни и всичко се плаща
        В Рунъния е аналогична ситуацията, частни писти ( скоро бяхме там на Източно-Европейско) основно се вадят кинти от хард фенове и спонсори
        Иаказването на колежката по-напред е чисто емоциално и с тъга по отминалото време, но нещата се развиват, вече е пазарна икономика и ако няма интерес към някаква дисциплина, тя отпада...

        Първоначално публикуван от MONI RACING TEAM Преглед на мнение

        Аз лично стигнах до един извод ако искаш да постигнеш някакви резултати тук ништо не става Истината е една - на вьн
        MONI RACING TEAM
        Да, така е ! НО, иска да има имаш здраво дупе, ДА СИ МНОГО ДОБЪР, за да те вземат и да те "ръчкат" напред и да показваш постоянно резултати !
        Доколкото следя в мотокроса, само Петър Петров кара навън, конкуренцията е тежка и трудно се пробива !
        Колко наши състезатели влязоха в квалификациите на в Севлиево ?!?
        Просто сме много далеч от професионалния спорт, но да мрънкаме и да търсим вина в другите сме номер 1 в света
        Последно редактирано от ТОДОР ХРИСТОВ; 13-06-09, 20:39.

        Коментар


        • #5
          До: Има ли развитие мотоциклетизмът на писта в България

          Състезателите в Гърция например тренират в ниви и полета, докато не ги изгонят
          ..така е но пък в гърция сега ни споделиха организаторите на източноевропейското че държавата им отпуска пари за да организират състезания..например на ендуро федерацията отпускали по 50 000 евро на година при все това таксата им за участие там на ендуро е около 100 евро..което за техният стандарт не е чак толкова много но..това вече е друга тема за това пък имат доста добри финансови награди и стимули на състезанията както и съпорт от фирмите производителки на мотоциклети, но това отново е друга тема

          а в италия пък държавата отпуска феноменални средства на мотофедерацията но пък има и много спонсори и заинтересовани фирми
          ..въобще както е казал Тодор Христов..-пазарна икономика
          Последно редактирано от mitkov; 15-06-09, 13:57.

          Коментар


          • #6
            До: Има ли развитие мотоциклетизмът на писта в България

            Това съм го коментирал хиляди пъти, и пак ще го коментирам, но ще си падне в кладенеца, понеже на никой не му изнася да го чуе...

            - Няма държава където федерацията да дава каквото и да било. Пардон - има опити, но с абсолютно смешен резултат. Пример - "национален френски отбор по мото гп", който бе създаден с тромпети и фанфари, и с който Режис Лакони направи "луда кариера", седейки на топло и сигурно местенце дълги години вегетирайки във втората петнайска на класирането.

            - Цел, функция и задължение на всяка федерация е да "създава предпоставки за развититето, популяризирането и практикуването на мотоциклетните спортове". Чрез реклама, организиране на състезания, обществена дейност, ЛОБИРАНЕ ПРЕД МЕЖДУНАРОДНИТЕ ИНСТАНЦИИ.

            - Ако съживяването на отдавна забравени писти до световно ниво, строежът на нови писти не само на световно ниво, но и невиждани никъде до сега по света (супермото), домакинството на спортни събития от световно значение и на ред кръгове от световния шампионат, плановете за строеж на модерни писти за мото гп НЕ СА "създаване на предпоставки за развитието, популяризирането и практикуването на мотоциклетните спортове в България - ЗДРАВЕ МУ КАЖИ...

            - Моторните спортове са ЧАСТНИ спортове, СКЪПИ спортове, и не са за всеки. Никога не са били за всеки. Никъде не са били за всеки. Нито тук, нито в чужбина. В зората на автомобилните и мотоциклетни състезания състезателите са били от граф и барон нагоре.

            - Навсякъде по света моторните спортове се крепят на спонсорски пари, не на държавни или от федерацията такива. Това че в България няма закон който да улеснява финансово спонсорството не е грешка или вина на федерацията.

            - Китай, Турция, Малайзия, и предполагам Бамбукистан и ТюрлюГювечСтан имат писти за мото гп и ф1, но не съм забелязал да са се спукали да излъчват състезатели, какво остава за шампиони. Унгарците имат писта за Ф1 от 1986та година, а все не мога да намеря в класациите последният унгарец - световен шампион по Ф1. При това положение не виждам какво си скубем косите че ние нямаме.

            Предварително моля - да не ми се изкарват аргументи "да, ама по соца всеки можеше всеки да тренира мотокрос стига да иска". Не можеше. Аз като отидох на Хладилника да се запиша - типчето ме изгледа и каза "Ако имаш вуйчо владика - ще станеш поп".

            Спасението и развитието на мотоциклетния спорт в България минава както и навсякъде другаде през стимулиране на спонсорския интерес. Той пък се стимулира от широко телевизионно (и на други медии) покритие, и законова уредба за някакви данъчни облекчения за парите изхарчени за спонсорство. Това не е работа на федерацията, а на законодателите и на състезателите.

            Това изисква също състезателите да не приличат на каналджии (не визирам ендурото), машините им да не приличат на изкарани от вторични суровини, както и да се промени полезният навик спонсор и мотор да се споменават само с лошо. Понеже в момента - когато се печели е благодарение на състезателя, когато се загуби е заради мотора и какво ли не още. Но това е само пожелание. Отново - не визирам ендурото.
            Последно редактирано от Goblin; 15-06-09, 16:36.
            Издъних се на Тюринг теста

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X