Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ВЪПРОСИ към БЕФ относно ЕМИНЕ-БУЗЛУДЖА

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    за информация на другите, от бузлуджа до котел трябват 12л бензин ако ти харчи нормално мотора. С 10 литра съм стигал на изпарения, но без да се състезавам! Ако вали и е калко предполагам 13-14, защото няма много кал по стара планина.... във същност това е от шипка, а не от бузлуджа...


    Митков, отделно може да слезеш по асфалта на десетина км от вратник посока сливен и имаше някъде там бензин. Естествено това ще ти удължи състезанието с 20км, но пък мотора ти е с поне 15кг по лек от моя

    Коментар


    • #32
      и имаше някъде там бензин
      много успокояваща информация
      мерси събине

      модификацията по голям резервоар за моя мотор ...май не се и произвежда а ако има ще е 250 долара цена в щатите т.е. 500лв до БГ
      това е 1/4 от цената на мотора ми

      да ги пишем направо състезанията и шампионата само за скучаещи милионери


      ПП
      мотора ти е с поне 15кг по лек от моя
      ами вземи си и ти тогава един 125 2 тактов "олекотен супер мотор страшилище" от 1996 та година
      ...и пак ще си говорим

      Коментар


      • #33
        Митков, така или иначе, някой ще трябва да кара с теб от Бузлуджа до Емине за да ти пребере мотора. Не виждам друга алтернатива?!
        Хубаво е да има съпътстваш транспорт, тъй като всеки се нуждае от дрехи, инструменти за ремонти, смазки и много други неща.
        Тъй наречения репатрак е задължителен за такъв тип състезания

        Има и алтернативен вариант.
        Да се хванете няколко състезателя с един транспорт, за да си разделите парите за горивото, което ще е далеч по-евтино. Ако сметнем цялото отклонение за зареждане, то е около 60 км (виж виолетовите линии).

        То не може ем ... до края, ем душата в рая.
        Я виж таксите на 4Х4 и ще ти се поизяснят нещата!

        Не искам никой да мисли само за себе си, а да разсъждава реално!
        Я си направете една сметка колко нерви и средства ми струва на мен това обикаляне на трасето от Стара Загора до морето всеки божи ден!!! Аз не ползвам за това никакви средства от фонда на федерацията за да стигнат парите от лицензите за цялата година.
        Таксите, които сега ще съберем ще ползваме за помощния персонал, който ще е ангажиран в състезанието. Там влизат съдии, контроли, транспорт (хотел и храна) и др. Ако остане някой лев, ще го раздадем и за награди.
        Хората от Австрия ще изхарчат сума евро за да карат за кеф.

        Много от нас говореха за такъв преход. Ето го сега и то наготово, ама пак да си правим тънки сметки, не го смятам за почтенно
        В Crazy job повечето момчета са далеч под доходите на повечето състезатели от шампионата, но ще намерят начин да участвуват в състезанието, защото имат желание и не са дребнави.

        Стегнете се и е крайно време да се разбере, че ендурото не е игра на клечки в пясъка
        Ендурото и сексът не са шега работа !
        -------------
        Животът се измерва с броят на издишванията !

        http://sixdayscrazyjob.com
        http://crazy-job.com

        Коментар


        • #34
          Митков, за скучаещият милионер - от втоята уста в божийте уши!

          Това което искам да ти кажа е че цяла година участвате с леки кросарки и никой от нас с тежките мотори не мрънка по въпроса, а сега когато за 1-ви път кросарките са в неудобна позиция, спрямо нашите ендуро машини(защото това е 1-вото наистина еднуро!) веднага се размрънка някой

          Коментар


          • #35
            да жоре прав си
            всеки се изнервя от време на време

            наистина обаче тази година състезанията са доста по финансоемки от миналата и доста хора вече споделят с мен да напиша нещо по този повод..но както и да е

            нека да не мрънкаме ами да потърсим някакво разрешение
            да се комбинираме и да си поделим разходите по транспорта на бензина и другите багажлъци е добра идея само остава да се осъществи и на практика

            Коментар


            • #36
              веднага се размрънка някой
              събине разликите между твоя мотор и един кросов не са толкова големи

              освен това не става въпрос за това а и никой не мрънка

              става въпрос че хора ще дойдат да участват а не е ясно как ще е зареждането къде кво що

              и не знам защо но ми звънят и на мене и ме питат какво ще правим

              та затова питам и аз все пак темата е за въпроси относно състезанието

              и не се карайте веднага на някой като дръзне да зададе въпрос
              аз съм оставал по деретата без бензин и да ви кажа никак не е приятно
              а като знам до сега какви полемики имаше около някои състезания и организацията им въпреки че организаторите са хвърлилил неимоверни усилия то представям си сега какво ще е ако не дай Боже стане гаф

              и ако си мислите че аз мрънкам помислете си някои други хора след състезанието какво ще правят

              така че нека не се сърдим ами да се изкоментира и обмисли ситуацията и евентуални проблеми които могат да възникнат

              па и нали трябва да поначешем и езиците

              Коментар


              • #37
                все пак от уважение към Жоро и това което прави -спирам да питам и пиша по темата

                Коментар


                • #38
                  току що говрих с жоро по телефона и що годе се разбрахме

                  та за това ще напиша още едно предложение да помислим върху него

                  та значи предлагам ако трябва да доплатим още някой лев такса за състезанието които мисля че няма да са много но да хванем с тия пари един бус който да разнесе тубите с бензина на място където се пресича трасето с път и там да си ги налеем
                  това нещо се практикува и по международните състезания
                  всеки си надписва тубата с бензина и я слага в буса а на мястото си я взима и си налива бензина

                  даже миналата година на похода до морето така бяхме направили на данчо буса ни чакаше в едно забито село с тубите и багажа на всички

                  а тука колко повече че е и състезание с международно участие

                  Коментар


                  • #39
                    Чужденците си карат бензина, пълен набор от резервни части и механик с репатрак Ланд Крузър , тъй че тях не ги мисли, но тази вечер ще калкулирам предполагаеми приходи/разходи и ако се включим в парите от таксите, няма да събираме допълнително, но не обещавам.
                    Зависи какъв ще излезе балансът.
                    Ендурото и сексът не са шега работа !
                    -------------
                    Животът се измерва с броят на издишванията !

                    http://sixdayscrazyjob.com
                    http://crazy-job.com

                    Коментар


                    • #40
                      Първоначално публикуван от mitkov
                      наистина обаче тази година състезанията са доста по финансоемки от миналата и доста хора вече споделят с мен да напиша нещо по този повод..но както и да е
                      Какво да напишеш бе колега, проблема е в броя на състезанията. Ако бяха 5-6 състезания проблем нямахе да има, но при 10 състезания разходите за шампионата стават колкото един нов мотор, ако потренирваш по малко и ако скагаш нови хубави гуми. Да не говорим за щетите по машините!

                      А когато обсъждахме колко да бъдат състезанията за годината, ти беше един от най върлите поддръжници на идеята "колкото повече толкова по добре"...

                      Коментар


                      • #41
                        Първоначално публикуван от mitkov
                        значи всеки участник ще трябва да има подпомагащ персонал...

                        Имаш и друга алтернатива Митак, ама много ще тябва да чакаш, че съм много по-бавен от теб , а и ще стартирам поне час след теб. Все ще намеря място за 5 литрова туба по мойте багажници.

                        Аз мисля да си взема две бутилки по 7 литра и така ще мина само с едно презареждане цялото състезание, но за сметка на това ще съм по-тежък с 13-14 кг.
                        Ееее, що не ми беше по-якичък двигателя

                        Коментар


                        • #42
                          събин написа

                          :
                          ти беше един от най върлите поддръжници на идеята "колкото повече толкова по добре"...
                          ми да
                          ...щото....ми се кара

                          събине проблема не е толкова в броя а в това че някои хора са свикнали да харчат яко пари

                          -купуват си нови мотори
                          -отсядат на скъпи хотели
                          -не може да карат с митас а трябва ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да карат със скъпи гуми -поне дънлоп
                          -дърпат си моторите със скъпи бензинови коли с висок разход на бензин
                          човек знае и 2 и 200
                          ако забеляза и сопотлии и бучака и шмида на бухово спаха на палатки и караха с китайски гуми от по 50 лв

                          не може заради това че някой иска да харчи на широко да ограничаваме броя на състезанията и да спираме развитието на ендурото,още повече говорихме че няма как да са по малко защото не можем да си позволим да откажем на някого да организира състезание
                          на кого от досегашните кръгове бихме могли да кажем-вие няма да правите състезание
                          -не можем да си позволим да отказваме на хора с желание да направят нещо
                          дори ви предложих ако трябва две състезания да се вадят от резултата за сезона а не едно само и само да има повече състезания
                          все пак обаче се прие да е едно
                          -не може сега наново двамата с тебе да обсъждаме тези неща със броят специално
                          гласувани са от БЕФ излязъл е календар и т.н.
                          все пак ако може някак организационно да се направят състезанията така че да стават и с по малко пари -давайте предложения

                          Коментар


                          • #43
                            все пак ако може някак организационно да се направят състезанията така че да стават и с по малко пари -давайте предложения
                            Не се излагай бе Митков,оттук нататък все повече пари ще се пилеят запровеждане на състезанията.Доба организация без пари не става!
                            И моторен спорт евтин няма по принцип!
                            offroad фен
                            1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                            TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                            Коментар


                            • #44
                              еми тогава за кво си чешем езиците

                              макар че не е точно така гълабине понякога чрез по добра организация могат да се спестят разходи
                              ето сега например като се съберат от повече хора пари за бус разнасящт бензина например ще дойде на всеки човек по по малка сума отколкото всеки да си хване кола да му го разнася

                              като се комбинират пък хората отивайки да участват на състезание заедно и си поделят пътните -пак идва по евтино
                              по принцип това е и една от целите да има клубове
                              освен да се събират хората с близки интереси то и да могат заедно да ползват неща че да им идва по евтино

                              сопотлии между другото много верно са нацелили начина
                              ето събират се голяма тайфа с бус с коли гуми и всичко необходимо софри палатки и т.н.

                              сега с бучака и шмида последно за бухово си поделихме разходите и ни дойде доста по тънко отколко ако си бях сам дошъл

                              така че начини има

                              това сега с гпс ловренсите също беше чудесна идея и пример че като има желание може да станат нещата

                              Коментар


                              • #45
                                Току-що направих приблизителен баланс на приходи/разходи за състезанието.
                                Разходите преобладават с 200-300 лв, но разликата ще покрием, като ползваме пари от фонда на БЕФ В сметката влиза и буса, който ще кара горивото към местата за дозареждане, затова:

                                Всеки да се зареди с надеждни туби с гориво, да ги надпише прилежно, като ги донесе на старта на Бузлуджа на 21-и (петък).
                                За първи етап ще са ви необходими максимум по 5 литра на машина да дозаредите на Чумерна, разбира се при разход не повече от 10/100

                                Ако повече състезатели ползват гориво от една туба, нека си напишат всички имената, за да не станат грешки !!!

                                Пример:
                                Гъдю Делев Гъдев - No. 378
                                Ставри Ламбов Ставрев - No. 675 и т.н.

                                Ще бъде определено максимално време за преминаване на всеки етап Контролите не могат цяла нощ да стоят в гората. Най-вероятно за първи етап максималното време ще е 9 часа. Това значи, че ако всички състезатели стартират до 10:00 часа от Бузлуджа, последната контрола ще стои на поста си до 18:30 часа, тъй като тя е на 30 минути отстояние от финала в Котел. От контролата до финала най-краткият и бърз път е трасето, така че няма как да се заобиколи
                                Първа контрола ще напусне поста си в 15:30 часа и така прогресивно всички контроли ще бъдат изнесени до 18:30 часа.
                                Взетите контроли ще се отчитат по подобен начин, както на състезанието в Бухово, но ще има и разлики.
                                В петък вечер талоните ще бъдат подготвени от независима комисия с представители - гл.съдия, Валтер Щиглер, Гено Сопот, Димитър Димитров и мен и ще бъдат раздадени рано сутринта на контролите от същата комисия, за да няма съмнения в непочтенност.
                                Всяка контрола ще ви даде (закачи) знак, с който ще удостоверите на финала преминаването през нея. Времето на преминаване ще бъде записано в протокол.
                                Контролите ще са в отклонения от трасето, за да нямат предимство тези, които са тренирали по трасето (споменах, че трасето е отворено за тренировки)
                                Тъй като ориентирането по карта ще затрудни състезателите, които нямат GPS-и, ще поставя маркери на възловите разклонения. Маркерите ще са, както туристическата маркировка, тъй като нашите са твърде големи и след консултации с кметовите от общините през които минава трасето и с туристическите дружества, се уговорихме ем ние да си маркираме състезанието, ем маркировката да остане после и за тях.



                                1. Основна маркировка. Тя върви през цялото време по трасето. Положена е с боя по дърветата, камъни, къщи. Скоро е подновявана и се вижда добре. Между Котел и Дъскотна е по-слаба, затова ще сложа наши маркери, които както казах ще са същите.

                                2. Смяна на посоката. Този маркер ще видите малко по-рано преди отклонение. По път, който е бърз преди това ще бъде поставен знакът "Внимание!" за да намалите и да чакате стрелките.

                                3. Знакът "Внимание!" ще се слага отново и пред много опасни места по трасето, които могат да предизвикат произшествие.
                                Знакът не важи встрани от трасето, както имаше подобен случай на Бухово Ако решите да напуснете трасето, го правете внимателно!

                                Всички маркери ще са с размери 15/10 см
                                Сами разбирате, че трасе с дължина 350 км не може да се маркира на всеки 200 метра от един човек. Щом не срещнете отклонение, карате по главния път, пътека.
                                Все пак това състезание основно е по GPS и карта

                                Почти по цялото трасе има покритие на МТел (за другите оператори не знам), тъй като трасето се движи по билото. Предварително ще ви дадем телефонни номера за връзка с организаторите, ако нещо недай боже стане. Има няколко "дупки" и без покритие, така че там ще чакате ваши колеги и ще им предадете информация за повреди, за да ви намерим после.

                                Помнете едно нещо:
                                Маршрутът крие много изненади и опасни места, както за вас, така и за машините. Не карайте безразсъдно за да не съжалявате цял живот
                                Там, където нямате достатъчна видимост напред, не карайте на пълна газ, защото има паднали дървета и камъни, може да се ударите в тях и да стане голяма беля!
                                Под паднали листа в гората и в тревата, която често по билото е по 2 метра висока, са скрити паднали дървета, дебели клони и коловози. Там също ви призовавам да внимавате

                                С две думи: Където не виждате ясно почва под машината, преди завои зад които нямате представа какво ви чака, отнемайте от газта
                                За ваше добро е.

                                Подробни инструкции ще бъдат дадени на състезателите в петък вечер на брифинга в хотела на ГУСВ. Той се намира в гората, от дясната страна след основните хижи по асфалтовия път от Казнлък към връх Бузлуджа.
                                В понеделник ще ви пусна GPS точка на местоположението на хотела за да почвате да тренирате.
                                Ендурото и сексът не са шега работа !
                                -------------
                                Животът се измерва с броят на издишванията !

                                http://sixdayscrazyjob.com
                                http://crazy-job.com

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X