Значи появи ми се следния проблем. Като запаля мотоциклета бензиновата помпа преди на празен ход цъкваше да речем 10 пъти в минута а онзи ден установих че се е разцъкала като картечница. Имам си бутонче за принудително подаване на захранване като не го карам и ми изпразни карбураторите да си подкача преди да въртя,та и от тази проба резултата е че и при не стартиран двигател помпата щтрака безконечно а преди като и подам импулс изцъкваше 7-8 пъти бързо,донапълваше карбураторите и нормално щтракането спираше. Какво направих днес. Измъкнах я,извадих входящия маркуч и установих че бензин си тече от филтъра доволно свободно. После възстанових входящия и извадих изходящия маркуч,подадох захранване и ами работи си мята бензин
. Запуших изходящия маркуч и подадох захранване и помпата си цъка и не спира. За да не я прецакам напълно и да и стопя контактите ако вече не са де си щунтирах двата маркуча с една метална тръбичка и сега мотора се движи а помпата я откачих от захранването за да не цъка на празно и всичко си е наред само дето това ще е докато преполувя резервоара! Какво и е според вас? Моето обяснение е че нещо е станало вътре с клапа ли е цилиндърче ли и е изгубила компресия и когато донапълни изпуска на обратно и само джурка бензина. Ако някой може да се произнесе дали съм прав или в грешка ще съм благодарен. Най-лошото е че едновременно ми направи този и още един проблем лош контакт на едното CDI и ми прекъсна оборотомера(това го оправих) ама докато зацепя какво стана и каква е връзката между двете бях шах с пешката и даже 200 метра (слава богу само толкова) бутах .

Коментар