Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ETZ 251 Проблем със зареждането

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ETZ 251 Проблем със зареждането

    Здравейте надявам се тук някои да ми помогне имам ЕТЗ 251 от доста време и последно времее мотора спря да зарежда, смених бушоните смених някой друг кабел, но нищо пак не иска да зарежда онзи ден му купих реле 2-ра употреба сложих го дадох му ток с токоизправителя и мотора запали взе да си зарежда пак на 14,35V на доста високи обороти, мотора съм го преправял затова няма обротометър и темподобни метри ... след това покарах мотораа ден два и решихме да ходим на една хижа дадох газ на мотора вървя и по едно време мотораа просто си умря угасна изведнъж и повече не запили прибрах го вкъщи сложих му старото реле дадох му ток мотора пак си запали, но този път на високите обороти мотора зарежда едва 11.25V къде можее да ми е проблема?

  • #2
    От: ETZ 251 Проблем със зареждането

    Преди доста години, имах същия проблем със зареждането на ЕТЗ 251. Оказа се, че бушона за зареждането не контактува добре с пластинките които го държат, почистих ги и проблема се реши. Провери как са четките на динамото и дали няма някъде хлабава връзка между кабелите.

    Коментар


    • #3
      От: ETZ 251 Проблем със зареждането

      цялата бошонера съм сменил смисал само два бошона съм оставил не съм на ясно дали не трябва да са повече ?

      Коментар


      • #4
        От: ETZ 251 Проблем със зареждането

        Четки на статора, бушони, реле за зареждане, кабелажа.....Това са местата, които трябва да прегледаш...

        Коментар


        • #5
          От: ETZ 251 Проблем със зареждането

          По принцип емзетките страдат от проблем със зареждането и по-точно с релетата за зареждане без значение от модела. Това беше причината преди повече от двадесет години баща ми да монтира запалване от Ковровец на нашето МЗ 175/1 ЕС, а мой приятел си сложи реле от Лада на ЕТЗ 251 което също правеше парчета с токовете. Сега има модерни електронни релета и ще те посъватвам след като се увериш, че проблема идва точно от релето да си сложиш едно като това Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11841-KK038.jpg
Прегледи:1
Размер:80.2 КБ
ID:5718282, или пък прочети тук http://bgsimsonimz.forumotion.net/t335-topic

          Коментар


          • #6
            От: ETZ 251 Проблем със зареждането

            а възможно ли е, ако е скъсан някоя намотка на ротора някоя жичка да работи така смисъл да не ми зарежда както трябва .. ?

            Коментар


            • #7
              От: ETZ 251 Проблем със зареждането

              Ако има скъсана жица на ротора или статора просто ще спре да зарежда......Четките провери ли ги ? Да, на МЗ релетата са им слабо място.....

              Коментар


              • #8
                От: ETZ 251 Проблем със зареждането

                ами не съм проверил само четките ще ги проверя и ще Ви пиша

                Коментар


                • #9
                  От: ETZ 251 Проблем със зареждането

                  Първоначално публикуван от dilqncho0 Преглед на мнение
                  цялата бошонера съм сменил смисал само два бошона съм оставил не съм на ясно дали не трябва да са повече ?
                  При мен бушоните са четири, така са оригинално и не са преправяни. Първият бушон при мен е за зареждането, вторият за мигачите, третия и четвъртия + и – на акумулатора.

                  Коментар


                  • #10
                    От: ETZ 251 Проблем със зареждането

                    Първоначално публикуван от Geni E Преглед на мнение
                    При мен бушоните са четири, така са оригинално и не са преправяни. Първият бушон при мен е за зареждането, вторият за мигачите, третия и четвъртия + и – на акумулатора.
                    ами при мене има само 2 бушона който са единия влизат два кабела в него + на акомулатора ако не се лъжа и другия кабел не го знам, ще порследя кабелите и ще Ви кажа, меерси

                    Коментар


                    • #11
                      От: ETZ 251 Проблем със зареждането

                      Здравейте одеве се прибрах на селото си и се зарових да ремонтирам мотора направих следните стъпки.
                      1-смених всички обувки който влизат в релето почти всички кабели махнах старото реле и сложих онова другото с което си работеше зачистих му пластините сминих двата бушона бяха 16 ампера аз сложих 8ампера запалих мотора и започна отново да зарежда 14.35 на ВИСОКИ обороти искам да Ви попитам колко ще изкара така защото старите бушони който бяха на него бяха 10Ампера още 1-вите след това сложих 16А и сега намалих на 8А

                      Коментар


                      • #12
                        От: ETZ 251 Проблем със зареждането

                        Здравейте, прибрах се на село и реших да се поровя с мотора. Смених му релето отново с онова с което зареждаше преди, но преди да го сменя смених всички обувки, и клемите за акомулатора. След като ги смених сложих релето заводски мисля, че бушоните бяха 10А аз му бях сложил 16А възможно ли е това реле с което съм в момента да е имало проблем заради бушоните. Сега е с 8А двата и вчера покарах мотора работи добре без пърчета и лампата за зареждане изгасва, замерих го във Високите обороти 14,45/14,35V след като му пуска газта да работи на обороти лампата започва да свети, но като мъ подам газ всичко се нормализира.

                        Коментар


                        • #13
                          От: ETZ 251 Проблем със зареждането

                          Здравейтее абе само да попитам 3-те черни кабела долу на статора където са, имали значение в каква подредба ще са?

                          Коментар


                          • #14
                            От: ETZ 251 Проблем със зареждането

                            Не .

                            Коментар


                            • #15
                              От: ETZ 251 Проблем със зареждането

                              Здравейте, Проблемът е решен, не знам как, но мотора се оправи от само себе си смених бушоните от 16А на 8А и сега вече зарежда с цели 16.95V :О

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X