От: Мнение от по-компетентните колеги?
4-тактов крос , ще е без регистрация , без фар , поддръжката му е много по-скъпа , живота му е по-къс от на 2-тактово ендуро.
4-тактов крос , ще е без регистрация , без фар , поддръжката му е много по-скъпа , живота му е по-къс от на 2-тактово ендуро.
!Щом ще караш в гората, било то и по горски пътечки!Ако си вземеш ендуро има много компромиси то e по тежко,по скоро е за шосе, и от време на време по пътечки когато е сухо
, или мотоциклети за двойно предназначение. Те са относително неудобни за по-дълъг път, поради липсата на спойлери, също така са със сравнително меко окачване, също така имат по-малка маса в сравнение с по-тежкия клас ендура. По голямата част от тях са едноцилиндрови, около 600-650 куб.см., много подходящи за комбинирано каране са мотоциклетите с по-малка кубатура – 250 – 350 от този клас заради малката си маса, най-често са с въздушно охлаждане. Имат доста по-големи възможности за екстремно каране, но мекото окачване не позволява превземането на по-сериозни препятствия с висока скорост, също така масата им е голяма – реално не позволяват по-спортно каране на черен терен. Често този тип мотори са т.нар „голите” събратя на по-малките кубатури ендура от най-тежкия клас – например Yamaha XTZ 600 Тenere и Yamaha XT 600. Различават се единствено по по-малкия резервоар, наличието на стартер и лиспата на спойлери. Този тип мотори са подходящи за начинаещи офроудъри с по-добра физика, защото карането на такъв мотор по пресечен терен е истинско предизвикателство за тялото и духа
Коментар