Здравейте имам ктм 450 ехс-r 2008г...и при всяка смяна на масло се зблъсквам с трудно отвиване на пробката... За камък 13 е пробката но има луфт... Пробвах и с едно гидоре с камъни примерно 13 и 1/2 и 3/4 най-различни камъни слагах ,и при предишната смяна някакси го одвих но сега не можах...Нарочно не го бях затегнал яко но той явно от вибрациите се е стегнал .... Та мисалта ако някой знае да ми каже някакъв чалъм или от каде да си взема ако има специялен ключ.. И дали се продават пробки ако ги заглада . П.с Благодаря предварително.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с пробките за масло КТМ
Свий
X
-
-
От: Проблем с пробките за масло КТМ
Едимото.. Да ще звънна да ги питам дали имат вналичност...Не ги бях затегнал но те са се затегнали от вибрациите според мен нз кво е станало ама строших ключа направо .. И искам някой с ктм да го питам дали има такъв проблем и да ми даде съвет..
Коментар
-
Re: Проблем с пробките за масло КТМ
Моя има 3 пробки - две са с 13-ка, третата е звезда(лимбус, вътрешен шестограм или там както се казва).
Едната 13-ка се пада отзад на двигателя и мода да бръкна само със гайчен ключ. Втората 13ка се пада под лоста за скоростите, а там мога да я отвия само с гефоре.
Лимбуса е отдолу на двигателя и там използвам тръба поне една педя за да има рамо и сила за да я отвия.
Всеки път като сменям маслото(през 15-20ч.) е голяма борба.
Коментар
-
Re: Проблем с пробките за масло КТМ
525 2003-та, RFS двигателите(2000-2006), баш като на Бетата.
Свали си книга за твоя модел за да си сигурен какво да гледаш.
http://www.karlstrommotor.se/upload/...0_540exc08.pdf
Коментар
-
От: Проблем с пробките за масло КТМ
Изтокването е проблем заради теснотията между двг и рама ама с с тресчотка от най-малкия вариант гедория не е проблем.Проблем е ако некой преди теб се е мъчил с гаечен ключ и е заоблил шестостена.Аз виждам зор с отвиването на тапите за наливане на новото масло,без клещи не става чупи се пластмасата и така.
Коментар
-
От: Проблем с пробките за масло КТМ
След смяната на пробката, обезателно да се използва динамометричен ключ. Би трябвало да се затяга на около 15-20 нютона. Поне на 2015-та drain plug-а е 20нютона, двете цедки по 15, а болтчетата на масления филтър- 6. Ако тези стойности се спазват , както са зададени от производителя, няма да има проблеми с пробките и след 100 смени на масло.2015 KTM EXC 450 six days Argentina
Toyota Land Cruiser KDJ 125
Коментар
-
От: Проблем с пробките за масло КТМ
Нови пробки си взех, за двигателя ми е и със звезда , а за скоростите си трябва тресчотка...относно стягането с динамометричен ключ мисля, че няма да има ефект защото не ги стягам много силно но когато ги отвивам пак те явно от вибрацията се затягат отново...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар