Здравейте, от скоро го имам този мотор и ми пипа маслото.Значи като го запаля няма проблеми но като покарам и позагрее, почва да пуши синьо, и така на периоди, някой път повече пуши друг път съвсем малко... Маслото ми е ново Бел Рей 10/40 ако не се лъжа, на всяко изкарване минавам около60+-км и на седващото каране доливам 30-40гр масло... Също така като върна газта почва да гърми знам,че е нормално за тия моторо но при мен гърми като я върна също когато не е в толко високи обороти. Та мисалта ми е от какво може да ми пипа маслото и дали имам някъв проблем с карборстора заради това гърмене.(забравих да добавя че заглушител нямам на гарнето)Благодаря предварително
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
КТМ 450-Р 2008г пипа маслото.
Свий
X
-
От: КТМ 450-Р 2008г пипа маслото.
Това с маслото нее добре и ще трябва да се прави ремонт. Не се подвеждай на мнения ,че като смениш маслото с друго и ще спре да пуши! Това с гърмежите също нее нормално,но е поправимо. Проблема идва от бедна смес или натегнали клапани. Ако е от клапаните ,гърменето се изразява и с трудно палене когато е загрял,но ако е от бедна смес само ,това значи,че имаш зле настроен карб или запушен такъв. Споре мен му трябва майстор или ти ако си такъв започвай от буталото и всичко по ред...KX 450F 2008 HONDA CR-V 2000г 147к.с.
-
От: КТМ 450-Р 2008г пипа маслото.
Бутало ~300лв ,гарнитури ~100 и карба около 20лв. Това са приблизителни цени, но за KTM цените може да са по-ниски ,защото имат представетелство в България. Забележка: това само ако цилиндъра е здрав! Защо не звънниш и да питаш? Не боли!KX 450F 2008 HONDA CR-V 2000г 147к.с.
Коментар
-
От: КТМ 450-Р 2008г пипа маслото.
Преди време съм купувал от Пазарджик части за подобен проблем - сегменти, гарнитури, два всумакатилни клапана,пружини с талерки , един водач за единия клапан, 4бр. гумички и ангренажна верига. Прибпизително 500лв. беше всичко.Силата е нищо без контрол.
Коментар
-
Re: КТМ 450-Р 2008г пипа маслото.
Колко е "ново" маслото? Ако е на повече от 20 часа сменяй и сложи 10w60. Регулирй си клапаните, това си е периодично "обслужване" за тези мотори. След това проверявай сегментити и мисли за ремонти. Гърменето може да е само от гърнето - ако го няма заглушителя или пък ако вляиза от някъде въздух в генерацията ще гърми...все пак тия "заглушители" в гърнето за това ги слагат. И пак, едно чистене на карборатора и проверка на настройките(по книга) няма да навреди. Също виж и как е ватата на ауспуха.
Коментар
-
От: КТМ 450-Р 2008г пипа маслото.
Проверих в е-ендуро.сом 360лв комплект бутало...гарнитурите нз точно колко са но ще се консултирам с този майстор в троян догодина... А и ангренажната верига е към 160лв за този модел ... Ако имаш място за по-евтини консумативи ще се радвам. Благодаря все пак.
Коментар
-
От: Re: КТМ 450-Р 2008г пипа маслото.
Маслото е на 3 резервуара.мотора побира 600гр а аз за тези 3 резервуара съм налял 300гр г/д... Конпресия има пали на манивела от първия път на стартер също, и когато е загрял пак нямам проблем с паленето... С общи думи конпресия си има добра... Дали може да е от клапани.. Гумичките по-точно .. Или от това гърмене нещо знам ли вече ...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар