Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За правилна стойка на ЕНДУРО!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: За правилна стойка на ЕНДУРО!

    само човек които не е карал мотор може да тварди че когато караш прав се изморяваш по малко,друг е вапроса че кгато ситуацията го налага е много по добре да си прав

    Коментар


    • #47
      До: За правилна стойка на ЕНДУРО!

      Първоначално публикуван от rumenkr Преглед на мнение
      ..Навсякъде по света хората карат първо крос и след това ендуро а в БГ който не може да кара крос става ендурис и почва да търси разлики между кроса и ендурото а те са малки и определено не са в карането камо ли в стойката....
      ..То, че в България не като по света е ясно...
      Само, че никой от 20-ната мотористи каращи в нашия район не знам да е бил преди това състезател или поне да е тренирал мотокрос(С което се извинявам на тези, за които не зная ако са били такива...поне аз не знам)...Което, по-всяка вероятност, според твоите съждения по-горе, ни прави нещо като негодни...Което обаче въобще не ни пука, защото смисъла в това което правим е съвсем друг...Което пък е съвсем друга тема - защо го правим и да ли ни харесва как го правим. В крайна сметка всеки е в гората за да задоволи собствени потребности, а не на другите... Сори за тона, опитах се да бъде шеговит. Може да си най-добрия с мотора, може и да си от Кремиковската група(съдя по част от инициалите в ника), които наистина са мноооого добри и бързи, но не карат нашия тип каране, което пък е и прекрасното в този вид занимание...А стойката...стойката е ясна.
      Mitsubishi L200 DobbleCab

      KTM XC 450 RW 2009
      KTM 350 SX 2011

      Коментар


      • #48
        До: За правилна стойка на ЕНДУРО!

        извинявам се ако сам обидил някой,най малко това сам искал.аз също карам за удоволствие.Естествено че не е задължително да си карал крос та да караш ендуро.Това което исках да кажа е че правилната стойка си е правилна и че няма стойка "повече за крос" или "повече за ендуро" . Мойто каране е за тройка и не бих си позволил да оценявам другите,още повече когато не ги познавам.Обаче сам готов да споря със всеки,че седнал се уморяваш по-малко отколкото прав

        Коментар


        • #49
          До: За правилна стойка на ЕНДУРО!

          Румене, много ми е интересно как ще издържиш 3-4 часа на мотора седнал без да се измориш.Обясни ми тогава и защо се препоръчват по твърдите седалки и по високи,а за това дали съм карал или не не мисля че ти си човека които да го каже при положение че дори и не ме познаваш.
          Последно редактирано от Жоро Хаджиев; 11-02-08, 01:14.
          Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
          0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

          Коментар


          • #50
            До: За правилна стойка на ЕНДУРО!

            Пепи извинявам се ако сам те обидил.Ако караш 3-4 часа прав няма ли да се умориш повече?

            Коментар


            • #51
              До: За правилна стойка на ЕНДУРО!

              И аз не съм съгласен, че прав се изморяваш по-малко. По-добре управляваш мотора, но като искам да си почина малко аз сядам иначе се опитвам максимално време да съм прав.

              Коментар


              • #52
                До: За правилна стойка на ЕНДУРО!

                Пичове, много зависи какво повече ще караш в ендурото и какви терени предпочиташ !
                Понякога тренировките по траял помагат повече при по-трудни трасета отколкото познанията по мотокрос.

                Виждате, че ендурото с олекотяването на моторите става от ден на ден все по-трудно и голямата звезда в момента е полякът - Блазусияк (май беше), който и до ден днешен тренира яко траял и е световен шампион за юноши имено по траял !

                Разбира се, не е невъзможно и с ендуро мотор да тренираш траял.
                Кокера това го прави постоянно с 450 ЕХС и сам си търси все по-трудни препятствия, затова е добър !

                Пепи е прав, не търсете оправдания, а карайте и тренирайте елементи, а не само га-а-аз по черни пътища !
                Ендурото и сексът не са шега работа !
                -------------
                Животът се измерва с броят на издишванията !

                http://sixdayscrazyjob.com
                http://crazy-job.com

                Коментар


                • #53
                  До: За правилна стойка на ЕНДУРО!

                  Нещо се "врънкате" излишно ми се струва... Мисля, че почти всички писали по темата знаят за какво става въпрос и имат представа от нещата, но не всички могат да се изразят по един и същ начин и някои колеги се хващат за дребни неща...
                  Адаша Хаджиев се изразява доста правилно и разбрано!
                  Разликата м/у крос и ендуро е кратка и ясна - ТРАСЕТАТА
                  В кроса трасетата са почти идентични с леки преливания от технични към по-скоростни и всичко това с няколко типа скокове...
                  В ендурото може да се срещнат трасета от типа мотокрос, та дори и по-скоростни участъци, до тип почти чист траял.... Е аджеба, нормално е да има различни подходи при толкова различни трасета...
                  Едно е да навиваш ръчката на черен мазен път, едно е да навиваш ръчката между коловозите и да ги прескачаш като сърна и да те бие седалката по задника, ако не си достатъчно умен, едно е да катериш някоя пресъхнала река, едно е да катериш стръмна но мазна пътека и също пък да я спускаш, едно е да скачаш по естествен терен, а още повече и непознат, друго е да отидеш на близкото крос трасе и да скочиш трапеца, който си го минал стотици пъти досега...И още куп такива съществени и не до там разлики...
                  Със сигурност крос техниката е само в плюс при ендурото, но тя дава предимство само на някои трасета. За други си трябва тренировка на траял елементи без никакво съмнение.
                  Айде, с пожелания да имаме възможност да караме още по-често, за да си правим кефа и да ставаме все по-добри!

                  Коментар


                  • #54
                    До: За правилна стойка на ЕНДУРО!

                    Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев Преглед на мнение
                    Пичове, много зависи какво повече ще караш в ендурото и какви терени предпочиташ !
                    Понякога тренировките по траял помагат повече при по-трудни трасета отколкото познанията по мотокрос.

                    Виждате, че ендурото с олекотяването на моторите става от ден на ден все по-трудно и голямата звезда в момента е полякът - Блазусияк (май беше), който и до ден днешен тренира яко траял и е световен шампион за юноши имено по траял !

                    Разбира се, не е невъзможно и с ендуро мотор да тренираш траял.
                    Кокера това го прави постоянно с 450 ЕХС и сам си търси все по-трудни препятствия, затова е добър !

                    Пепи е прав, не търсете оправдания, а карайте и тренирайте елементи, а не само га-а-аз по черни пътища !
                    Абсолютно на същото мнение съм.Мисля си, че все повече траялски елементи ще навлизат в ендурото.
                    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                    Суперскан България www.decbg.com
                    Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                    Коментар


                    • #55
                      До: За правилна стойка на ЕНДУРО!

                      Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев Преглед на мнение

                      Разбира се, не е невъзможно и с ендуро мотор да тренираш траял.
                      Кокера това го прави постоянно с 450 ЕХС и сам си търси все по-трудни препятствия, затова е добър !
                      Ако се затруднява с намирането на препятствия в района има поне две пътеки пълни с такива

                      Коментар


                      • #56
                        До: За правилна стойка на ЕНДУРО!

                        Колеги прави сте всичко зависи къде караш, ама аз какво да кажа като тук е дъно на пресъхнало море неможите да си представите за какъв каманяк става въпрос,та и за това ви казвам че се кара много повече прав от колкото седнал .Онзи ден си смених седалката на мотора с малко по висока и по мека зада мога да сядам повече ама маи пак съштата работа е .А за тренировките по триял с ендуро мотор постоянно се мъча да катеря все по големи прагове .но и много се чупи мотора , а и много се пада.Аз всяка година сменям лагери на джантите именно заради каманяка.Тук има и места които аз немога даси позволя да карам ,защтото всеки пъ е или радиатор или кормило или ракохвадки или някои друг картер чудо е .Та от там е стоиката прав контролираш по добре ,по ниск център на тежеста по добър контрол на пътя ,освен при завоите там е друго.Поздрави на абсолютно всички във форума
                        Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                        0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                        Коментар


                        • #57
                          До: За правилна стойка на ЕНДУРО!

                          Румене не си ме обидил с нищо просто казвам че прав е по добре и не се изморяваш.Погледни при ралитата там наистина са много часове прави заштото самите ти крака съшто играят ролята на амортисьори дори Кари Тиаинен го препоръчва колкото се може по твърда седалка и по вече време на крака.
                          Последно редактирано от iva_kx; 12-02-08, 10:40.
                          Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                          0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                          Коментар


                          • #58
                            До: За правилна стойка на ЕНДУРО!

                            Първоначално публикуван от pepimotos Преглед на мнение
                            Румене не си ме обидил с нищо просто казвам че прав е по добре и не се изморяваш.Погледни при ралитата там наистина са много часове прави заштото самите ти крака същто играят ролята на амортисьори дори Кари Тиаинен го препоръчва колкото се може по твърда седалка и по вече време на крака.
                            ... всъщност когато гледам някой яхнал ендуро мотор мога веднага да кажа дали е състезател или любител. По състезанията много рядко сядат задълго на седалката. Неудобно е да се седи върху бясно подскачащо седло от плътен дунапрен. Много боли кръста и задника после.
                            2010 CRF 250 R

                            Коментар


                            • #59
                              До: За правилна стойка на ЕНДУРО!

                              Точно така това се мъча да обясня,че когато си седнал и седалката е мека много по трудно е да се изправиш на крака от колкото ако си на твърда седалка.Хората казват че от мекия диван се става трудно и имат право ,така самият начин на каране те принуждава да го правиш.Аз ви казвам че когато свикнеш прав после ти се струва много не типично самото седене .Пробваите изкачване тип триял седнали и прави и ще се убедите коло по лесно е всичко прав.а и самата практика на триял е от огромно значение за ендурото,там се усвоява самата финна част на карането.
                              Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                              0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                              Коментар


                              • #60
                                До: За правилна стойка на ЕНДУРО!

                                Много вярни неща има в темата и тя е много интересна. При всички положения практиката е най важна, НО е хубаво човек да се опитва да анализира нещата в детайли. Подхода - "Бухай колцците" (от ските) не вианги е полезен. важно е да има разбиране какво се прави и защо. В този смисъл мога да добавя един малък елемент който поне на мен ми помага. Нека споделят другите по добри карачи. При подаване на газ и ускоряване е хубаво тежестта на тялото да се изнася леко напред...както и обратното при спиране да се изнася назад. Нещата могат да бъдат още по детайлно описани но като цяло този приом според мен помага за по равномерното разпределение на тежестта. Както като се изкачва по стръмен наклон изнасяш тежестта напред и като се спускаш - назад.

                                За карането прав - абсолютно задължително! Особено когато терена започва да става по труден...В по леките участъци може да си почива човек седнал но може да е коварно защото може някоя неравност да те изненада неприятно. Лично за мен...в началото когато почвах да се уча да карам из горите това ми беше най голямото просветление - карането прав. Физическата подготовка е също важен елемент. Когато запопчва човек да се уморява прави най много грешки. Нещата са много комплексни ....това са моите малки добавки към темата...
                                [img]http://ftp.domainbg.com/stanislav_7140/cooltext88212992.jpg[/img]

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X