До: За правилна стойка на ЕНДУРО!
Е те ти втора част!
Първоначално публикуван от kiki.t
Преглед на мнение
Айде , преводачите
THE RULES OF THE ROAD ПРАВИЛАТА НА ПЪТЯ
Какви са правилата на пътя? Не са сложни, но изискват желание, практика и концентрация. Това са те.
Правило ПЪРВО: Къде трябва да е торса ви? Като правило, трябва да стоите възможно по-напред. Заклещете се върху резервоара. Никога не е прекалено напред (основно защото е физически невъзможно да се нагъчите отред и да яздите мотора). Позицията ви позволява да променяте позицията на торса, така че да не сте ограничен отпред, но е по-лесно да се предвижиш назад, отколкото напред, така че стойте отпред!
Правило ВТОРО: Къде трябва да стоят ръцете ви? Вдигнете лактите си навън и нагоре за да направите място за гръдния си кош. Вдигнете лактите възможно по-виско. Колко високо? ПО-ВИСОКО ОТКОЛКОТО ВИ Е УДОБНО (?!??!) В завоите правете осъзнато усилие да ги държите възможно по-високо.
Правило ТРЕТО: Повечето новаци предпочитат да стоят на мотра все едно са на фотьойл. Това не е правилно! Когато се движите с виска скорост, не гледате видео, така че плъзнете тялото си напред, докато коленете ви не се огънат на 45 градуса (когато седите пред масата за вечеря вашите крака са на 90 градусов ъгъл).
Правило ЧЕТВЪРТО: Ами главата? Водете с лицето си. Първото което цепи въздуха трябва да е носът ви. Намерете време да погледнете надолу - трябва да виждате тройника на предницата (понякога може и да си прочетете регистрационния номер) [ха-ха-ха-ха

] Когато префучавате през (berms) края на бабуна, дръжте лицето си напред и гърба извит. Повечето ездачи се отпускат назад преди бабуна. Това е грешно! Накланяйки се назад, тежеста минава на задната гума, позволявайки на мотоциклета да изкачи и отскочи от бабуната.
Правило ПЕТО: Какво ще стане ако не съм във достатъчно добра форма за да остана отпред? Повечето ездачи които нямат физическата възможност да се придърпат напред се изтеглят назад или сядат във възможно по-късен момент, но вие няма нужда да сте яки ако сте умни! Ако следвате "Правило ПРЪРВО" и винаги стоите възможно най-напред, можете да използвате центробежните, центростремителните и инерционните сили на мотоциклета да ви движат по него. Например, стойте изправен, докато не влезете в завоя и тогава използвайте забавянето на мотора за да избута тялото ви напред и надолу. На излизане от завоя, изчакайте докато удара от ускорението повдигне тялото ви над седлото и "яхнете" тази енергия за да станете. Силите на ускорение и спиране (да не споменаваме адреналина от страха) ще помагат на вашите движения в правилната посока.
Правило ШЕСТО:
Какво ако вече стоя възможно по-напред? Малко ездачи стоят възможно по-напред (или си мислят, че го правят), но ако сте един от тях - гордейте се. Но за да сложим всичко на едно: (1) Стойте възможно по-напред. (2) Стойте изправени когато не завивате. (3) Дръжте лактите възможно по-нагоре (особенно външния /от лактите/ в завой). (4) Сядайте във възможно по-късен момент, когато влизате в завой и се изправяйте веднага щом изправите мотора, след като сте завили. (5) Краката сгънати. Краката са като бутала, които движат тялото. Използвайте ги да се изправяте, плъзгате, балансирате и стискате резервоара.
THE RULES OF THE ROAD ПРАВИЛАТА НА ПЪТЯ
Какви са правилата на пътя? Не са сложни, но изискват желание, практика и концентрация. Това са те.
Правило ПЪРВО: Къде трябва да е торса ви? Като правило, трябва да стоите възможно по-напред. Заклещете се върху резервоара. Никога не е прекалено напред (основно защото е физически невъзможно да се нагъчите отред и да яздите мотора). Позицията ви позволява да променяте позицията на торса, така че да не сте ограничен отпред, но е по-лесно да се предвижиш назад, отколкото напред, така че стойте отпред!
Правило ВТОРО: Къде трябва да стоят ръцете ви? Вдигнете лактите си навън и нагоре за да направите място за гръдния си кош. Вдигнете лактите възможно по-виско. Колко високо? ПО-ВИСОКО ОТКОЛКОТО ВИ Е УДОБНО (?!??!) В завоите правете осъзнато усилие да ги държите възможно по-високо.
Правило ТРЕТО: Повечето новаци предпочитат да стоят на мотра все едно са на фотьойл. Това не е правилно! Когато се движите с виска скорост, не гледате видео, така че плъзнете тялото си напред, докато коленете ви не се огънат на 45 градуса (когато седите пред масата за вечеря вашите крака са на 90 градусов ъгъл).
Правило ЧЕТВЪРТО: Ами главата? Водете с лицето си. Първото което цепи въздуха трябва да е носът ви. Намерете време да погледнете надолу - трябва да виждате тройника на предницата (понякога може и да си прочетете регистрационния номер) [ха-ха-ха-ха
Правило ПЕТО: Какво ще стане ако не съм във достатъчно добра форма за да остана отпред? Повечето ездачи които нямат физическата възможност да се придърпат напред се изтеглят назад или сядат във възможно по-късен момент, но вие няма нужда да сте яки ако сте умни! Ако следвате "Правило ПРЪРВО" и винаги стоите възможно най-напред, можете да използвате центробежните, центростремителните и инерционните сили на мотоциклета да ви движат по него. Например, стойте изправен, докато не влезете в завоя и тогава използвайте забавянето на мотора за да избута тялото ви напред и надолу. На излизане от завоя, изчакайте докато удара от ускорението повдигне тялото ви над седлото и "яхнете" тази енергия за да станете. Силите на ускорение и спиране (да не споменаваме адреналина от страха) ще помагат на вашите движения в правилната посока.
Правило ШЕСТО:
Какво ако вече стоя възможно по-напред? Малко ездачи стоят възможно по-напред (или си мислят, че го правят), но ако сте един от тях - гордейте се. Но за да сложим всичко на едно: (1) Стойте възможно по-напред. (2) Стойте изправени когато не завивате. (3) Дръжте лактите възможно по-нагоре (особенно външния /от лактите/ в завой). (4) Сядайте във възможно по-късен момент, когато влизате в завой и се изправяйте веднага щом изправите мотора, след като сте завили. (5) Краката сгънати. Краката са като бутала, които движат тялото. Използвайте ги да се изправяте, плъзгате, балансирате и стискате резервоара.
.Обаче важат на 50% за Ендурото.Или по скоро на 100% за мотокроса .В Ендурото 50 на 50 се допълват триал и крос техники.Немога да си представя че ще карам екстрийм тест по този начин, или ще спускам пътека с прагове с изнесено напред тяло.Не е лошо някой да каже някой триалски техники да се образоваме малко.


Коментар