Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За правилна стойка на ЕНДУРО!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: За правилна стойка на ЕНДУРО!

    Категорично техниката при ендурото включва пълно усъвършенстване на техниката от мотокроса + допълнителна такава за преодоляване на препятствия, която пък е много свързана с траяла
    Така, че не си мислете, че ендурото е само разходка, седнал като циментова торба на мотора, а се стремете да се усъвършенствате непрекъснато !
    Карането е удоволствие, когато е динамично и контролираш машината.
    Ендурото и сексът не са шега работа !
    -------------
    Животът се измерва с броят на издишванията !

    http://sixdayscrazyjob.com
    http://crazy-job.com

    Коментар


    • #17
      До: За правилна стойка на ЕНДУРО!

      да Ивке, мотора се кара както и ските колкото и абсурдно да ви звучи. Колената и натиска в определена посока са от съществено значение при завоите както и правилното разпределение на тежестта на тялото в навлизане и при излизане от завоя, при ските е същата работа
      Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

      Коментар


      • #18
        До: За правилна стойка на ЕНДУРО!

        Ивка знай как се карат ски, недей ся тъй !
        Напоследък обаче я забележете, че много от профи карачите, особено в траял учстъци карат разклечени като крави.
        Това се прави с цел баланса при много ниски скорости и при големи неравности да е по-добър.

        Тази година в клас Е2 на WEC ще се сблъскат две големи имана, единият от мотокроса - Пишон и другият от ендурото - Ахола Двамата имат различен стил на каране, та да видим резултата. КТМ направо газ пикаят, че в този най-важен клас Хонда ги би категорично тая година !

        Даже мисля да позаложим по 100-тина лева, кой ще е шампион през 2008-ма.
        Ендурото и сексът не са шега работа !
        -------------
        Животът се измерва с броят на издишванията !

        http://sixdayscrazyjob.com
        http://crazy-job.com

        Коментар


        • #19
          До: За правилна стойка на ЕНДУРО!

          ето и малко интересни моменти с Пишон от едно ендуро състезание

          http://www.motoverte.com/site/48-heu...hon-26219.html
          Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

          Коментар


          • #20
            До: За правилна стойка на ЕНДУРО!

            Верно е че карането на ски много помага при ендурото! Всъщност и карането на ски и карането на мотор съм ги овладявал почти самостоятелно, така че сигурно едва ли имам най-правилната стойка и при двете дисциплини, но се справям някак си поне дотолкова че да изпитвам удоволствие! А това напълно ме задоволява, все пак не гоня някакви спортни постижения!
            Има и други спортове, които оценявам че ми помагат за карането на мотор, и по-точно за заемане на правилна стойка при падане от мотор. Това са джудото и самбото, борбата предполагам също ще върши работа! Това са спортове при които още от самото начало се изучават техники на падане, и постепенно при овладяването им тялото започва да реагира само, без да се налага да мислиш, и да заема най-добрата стойка за приземяване, така че да се получават минимум контузии! Може би затова досега минавам леко даже и при доста сериозни падания! Всъщност най-сериозните ми падания са все на асвалт!
            "Do not correct a fool, for he will hate you;
            Correct a wise man, for he will appreciate you."

            Коментар


            • #21
              До: За правилна стойка на ЕНДУРО!

              Слави,Слави,изобщо нямаш време да се усетиш,кво става,камо ли техника на падане.

              Коментар


              • #22
                До: За правилна стойка на ЕНДУРО!

                Първоначално публикуван от asen_dp Преглед на мнение
                Слави,Слави,изобщо нямаш време да се усетиш,кво става,камо ли техника на падане.
                Като прочетох поста и се сетих за първото подоне с новата ми каска:
                Карам си аз по черен път равен прав итн,на пета съм с газ,мигвам и вече се преметам...
                MG RACING

                Коментар


                • #23
                  До: За правилна стойка на ЕНДУРО!

                  Първоначално публикуван от asen_dp Преглед на мнение
                  Слави,Слави,изобщо нямаш време да се усетиш,кво става,камо ли техника на падане.
                  Ами точно това е! Трябва да се оттренира докато тялото започне да действа само, а не да чака команда от мозъка (образно казано)! А това може да стане само на тепиха, иначе ако тренираш с мотор падания, скъпо ще ти излезе ! А и тренировките само помагат, не твърдя че те правят неуязвим!
                  "Do not correct a fool, for he will hate you;
                  Correct a wise man, for he will appreciate you."

                  Коментар


                  • #24
                    До: За правилна стойка на ЕНДУРО!

                    Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев Преглед на мнение
                    Тази година в клас Е2 на WEC ще се сблъскат две големи имана, единият от мотокроса - Пишон и другият от ендурото - Ахола Двамата имат различен стил на каране, та да видим резултата. КТМ направо газ пикаят, че в този най-важен клас Хонда ги би категорично тая година !

                    Даже мисля да позаложим по 100-тина лева, кой ще е шампион през 2008-ма.
                    М с Боле кво стана?!?

                    Сори за оф топика колеги...
                    К. Кулев

                    Коментар


                    • #25
                      До: За правилна стойка на ЕНДУРО!

                      Тове е полезноАко на някой му се занимава , да го преведе

                      RULES AND REGS OF LEGS
                      Rule One: Extend your leg directly forward (keeping it as close to the center line of the bike as possible). Do not stick it out sideways like an outrigger unless you want it ripped backwards.

                      Rule Two: Do not touch the ground with your foot. Why? Because when the foot hits the ground the counterbalance effect of the leg is lost and the bike goes from being balanced on two wheels to being supported on three points. Touching the ground changes the bike's balance point.

                      Rule Three: Your leg is not a skid. It is a counterbalance (much like the long pole used by tightrope walkers). It should not slide along the ground in any manner. If it accidentally hits the ground, immediately lift it up and hold it approximately four inches above the surface.

                      Rule Four: Never fully extend your knee joint. Always keep a slight bend in the knee to help absorb punishment and to maintain enough flexibility in the knee to allow the leg to be withdrawn should the bike fall down.

                      Rule Five: As the corner is completed, retracted the extended leg directly back to the footpeg. Do not swing it backwards or let it dangle.

                      Rule Six: Never let your outstretched leg get drawn behind the bike. If your foot is pulled towards the rear of the bike, you risk running over your own leg, twisting your knee severely or smacking your ankle against the rear axle bolt.

                      Rule Seven: Should the bike begin to slide out while your leg is extended you have two choices: (1) Pull it back to the footpeg and try to save the bike with throttle and brake control or (2) stomp your foot onto the ground at a right angle to the bike to try and keep it upright. Never leave your leg extended as the bike slides out or the handlebars will leverage your upper thigh (with your knee as the fulcrum point). That hurts.
                      0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                      Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                      Суперскан България www.decbg.com
                      Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                      Коментар


                      • #26
                        До: За правилна стойка на ЕНДУРО!

                        Айде , преводачите

                        THE RULES OF THE ROAD
                        What are the rules of the road? They are not complicated, but require effort, practice and concentration. Here they are.

                        Rule One: Where should your body be? As a rule of thumb, you should sit as far forward as you can. Jam yourself up on the gas tank. You can never be too far forward (largely because it is physically impossible to get tucked in tight enough and still ride the bike). Situational awareness will allow you to adjust your body position so that you aren't locked forward on the bike, but it's easier to move back than it is to move forward-so stay forward.

                        Rule two: What should you do with your arms? Raise your elbows up-and-out to make room for your chest. Keep your elbows as high as you can. How high? Higher than you feel comfortable with. In corners, make a conscious effort to keep your outside elbow as high as possible.

                        Rule three: Where should you put your legs? Most beginning riders like to sit on a bike the same way they sit in a BarcoLounger. This is wrong! When traveling at speed you are not watching the videobox, so slide your body forward until your knees are bent at a 45-degree angle (when sitting at the dinner table your legs should be at 90-degrees).

                        Rule four: What about your head? Lead with your face. The first part of your body to break through the air should be your nose. Take the time to look down when riding-you should see the top of your triple clamps (on occasion you should be able to read your own front number plate).
                        When blasting through berms, make every effort to keep your face forward and your back arched. Most riders tend to lean back in berms. This is wrong. Leaning back takes weight off the front wheel and allows the bike to climb up and out of the berm.

                        Rule five: What if I'm not in good enough shape to stay forward? Most riders aren't strong enough to pull themselves forward, push themselves back, stand when exiting turns or sit at the last second, but you don't have to be strong if you are smart. If you follow "Rule Number One" and always sit as far forward as possible, you can use the centrifugal, centripetal and inertial forces of the motorcycle to move you around. For example, stay standing until you enter the corner and then utilize the deceleration of braking to push your body forward and down. On the exit of the turn, wait until an acceleration bump lifts your body out of the saddle and ride that energy into a standing position. The forces of acceleration and braking (not to mention the adrenaline of fear) will aid you in responding in the correct direction.

                        Rule six: What if I sit forward already? Few riders sit as far forward as they should (or think they do), but if you are one of the few-be proud. But, also try to put everything together. (1) Sit as far forward as possible in the corners. (2) Stand whenever you aren't turning. (3) Keep your elbows up (especially the outside elbow in a turn). (4) Sit down at the very last second when entering a turn and stand as soon as you have the bike lined up coming out of a turn. (5) Keep your legs bent. Your legs are the pistons that drive your body. Use them to stand, slide, balance and grip the tank.
                        0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                        Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                        Суперскан България www.decbg.com
                        Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                        Коментар


                        • #27
                          До: За правилна стойка на ЕНДУРО!

                          Първоначално публикуван от Калин Кулев Преглед на мнение
                          М с Боле кво стана?!?

                          Сори за оф топика колеги...
                          Мео май отиваше в Хускварна ?!
                          За други трансфери не знам ...

                          Сори за оф топика колеги...
                          Ендурото и сексът не са шега работа !
                          -------------
                          Животът се измерва с броят на издишванията !

                          http://sixdayscrazyjob.com
                          http://crazy-job.com

                          Коментар


                          • #28
                            До: За правилна стойка на ЕНДУРО!

                            Нема ги преводачите
                            Съвсем на кратко

                            (1) Sit as far forward as possible in the corners. (2) Stand whenever you aren't turning. (3) Keep your elbows up (especially the outside elbow in a turn). (4) Sit down at the very last second when entering a turn and stand as soon as you have the bike lined up coming out of a turn. (5) Keep your legs bent. Your legs are the pistons that drive your body. Use them to stand, slide, balance and grip the tank.

                            1)Седете колкото се може по-напред в завоите.
                            2)Стойте изправени когато не завивате.
                            3)Дръжте лактите си високо , спецялно външния в завой.
                            4)Седнете в последния момент когато влизате в завой и станете веднага след като излезете.
                            5)Дръжте краката си прибрани , плътно към резервоара.
                            0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                            Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                            Суперскан България www.decbg.com
                            Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                            Коментар


                            • #29
                              До: За правилна стойка на ЕНДУРО!

                              Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                              Нема ги преводачите
                              Съвсем на кратко
                              1)Седете колкото се може по-напред в завоите.
                              2)Стойте изправени когато не завивате.
                              3)Дръжте лактите си високо , спецялно външния в завой.
                              4)Седнете в последния момент когато влизате в завой и станете веднага след като излезете.
                              5)Дръжте краката си прибрани , плътно към резервоара.
                              Това е!!! Браво!

                              Коментар


                              • #30
                                До: За правилна стойка на ЕНДУРО!

                                Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                                Тове е полезноАко на някой му се занимава , да го преведе

                                RULES AND REGS OF LEGS ПРАВИЛА И РЕГУЛАЦИИ ЗА ПОЛОЖЕНИЕТО НА КРАКАТА

                                Правило ПЪРВО: Разгънете крака директно напред (възможно по близо до централната линия на мотора). Не го завирайте настрани, като стрела на кран, освен ако не искате да го отнесат назад.

                                Правило ВТОРО: Не докосвайте земята със стъпалото на крака си. Защо? Защото, когато кракът докосне земята се губи балансиращия ефект на крака и мотора от стоящ на две колела минава на балансиран на три точки! Докосвайки земята с крак променяте точката на стабилност на мотора.

                                Правило ТРЕТО: Карака ви не е плъзгач! Той е балансьор (както при пръта при въжеиграчите). Той не трябва да се плъзга по земята по какъвто и е начин. Ако случайно удари земята, вдигнете го веднага и го дръжте на около 10-13 сантиметра над повърхността.

                                Правило ЧЕТВЪРТО: Никога не изпъвайте крака до край! Винаги го сгъвайте леко в коляното за да обира ударите и остава достатъчно гъвкав в коляното, за да можете да го изтеглите ако мотора падне.

                                Правило ПЕТО: След като завоя завърши т.е. след апекса върнете крака върху степенката. Не го размятайте назад или не го оставяйте да се подмята.

                                Правило ШЕСТО: Никога не оставяйте изпънатия крак да бъде завлачен зад мотора. Ако стъпалото ви се доближи до задницата на мотора, рискувате да минете върху него - да го усучете или да халосате глезена в задната ос.

                                Правило СЕДМО: Ако мотора започне да се плъзга докато крака ви е изпънат имате два избора: (1) Изтеглете го обратно на степенката и опитайте да подобрите контрола върху мотора с газ и спирачка ИЛИ (2) стритайте земята под правилния ъгъл спрямо мотора за да опитате да го задържите изправен. Никога не оставяйте крака изпънат при занасяне или кормилото ще удари горната част на бедрото. БОЛИ!
                                Е ти!
                                Последно редактирано от господин никой; 04-12-07, 14:24.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X