Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нужда от съвет за начинаещ! (хиляди извинения, защото знам, че темата банална)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Нужда от съвет за начинаещ! ( хиляди извинения, защото знам, че темата банална)

    Чак пък толкова по-тежки.

    http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...r400r%2001.htm

    http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...r650r%2001.htm

    http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...x650r%2096.htm

    Иначе за карането в група и курбана , аз имам други спомени.
    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

    Коментар


    • #17
      От: Нужда от съвет за начинаещ! ( хиляди извинения, защото знам, че темата банална)

      Весо ти си единичен случай,нали се сещаш че добрите не ги бърка с какъв мотор са,аз говоря по принцип.

      Коментар


      • #18
        От: Нужда от съвет за начинаещ! ( хиляди извинения, защото знам, че темата банална)

        Масата на ХР-а 400 е сгрешена : 116,5 кг е сух . 650 кубиковият му батко не знам колко тежи , но съм карал няколко такива екземпляра и 400 се усеща доста по-лек сравнен с него .
        По темата : гледай моторът да е девствен . Марки : за предпочитане японски . Модели : няма значение , щом ти е първи . Кубици : не се хвърляй на голямата кубатура още от началото .
        Последно редактирано от pe6o74; 22-08-14, 22:13.

        Коментар


        • #19
          От: Нужда от съвет за начинаещ! ( хиляди извинения, защото знам, че темата банална)

          600 и 650 кубиковите мотори са тежки и това не е проблем само при вдигането и бутането(а такива в началото ще ти се случват често-вервай ми).Тежкия мотор при каране се контролира много по-трудно(мотора не те слуша).Големите им плюсове са колосалния въртящ момент(включително и в ниските обороти),което е много важно и по-тромавата работа на ДВГ(т.е. ДВГ не е толкова пъргав-бавно вдига и сваля оборотите) което пък води до това , че мотоциклета търпи грешки(което също е много важно при новобранец).Митков имаше една максима , че ендурото трябва да е под 130кг. и под 40к.с. и е много прав , но проблем при теб са стоте литра.За теб най-подходящи биха били ЦРФ450 или ВР450 (те комбинират висока мощност,добър въртящ момент,ниско тегло и добро окачване) , но са скъпи.Струва ми се , че наистина ХР400 е твоя мотор.
          ПП.Практиката показва , че първия мотор винаги е пре.бване.Никога не можеш да го уцелиш от раз.Хващай един за ушите , карай го един сезон и сам ще разбереш кои са важните неща , какво трябва да може мотора и кое не е толкова важно,какво искаш от мотора,кои трасета ти пасват най-много(това също има голямо значение) и какво точно ти е нужно.Успех!

          ПП2.
          Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
          Чак пък толкова по-тежки.
          Човек,1год. съм карал ХТ600 , 6год. ТТ600 , а от 2009-та карам ХР400-повярвай ми друг мотор е! Освен това имам и ТТР250-тоя па направо ми е като колело,само дето нЕма дУша завалията.
          Последно редактирано от ЕМО; 22-08-14, 22:57.
          Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


          "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
          Джон Кенеди

          Коментар


          • #20
            От: Нужда от съвет за начинаещ! ( хиляди извинения, защото знам, че темата банална)

            ХТ600 изобщо не го споменавам , ТТ600 е малко по-добре заради окачването , но пак не става , говоря за XR650, KLX650R.
            XR400 е много добър , но той с екипа ше е 120 питра , и ако не може да му дава пълна газ , ще е слаб. Но пък ако е сериозен и упорит в калянето , може много бързо да намали теглото.
            В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

            Коментар


            • #21
              От: Нужда от съвет за начинаещ! ( хиляди извинения, защото знам, че темата банална)

              Благодаря ви момчета! Много полезни съвети и мнения.. Доста четох и разпитвах тези няколко дни.. Всички имате право. Във вторник ще отида да видя една ТТ600, защото е в много добро състояние, 2001 год. и с е 2600 лв. Ако ми хареса в действителност и всичко е наред с документите ще я взема за първо време, пък ако се запаля повече и ми е тромава, по нататък може и нещо по- пъргаво да взема. ХР 400 също обмислях, но ме притесняват моите 100 кг, а и е с около 1000 лв повече.. Ако пък не ми хареса ямахата във вторник, ще продължа да ви притеснявам във форума и продължавам да търся.. Нищо чудно и да изпусна този сезон и чак зимата да намеря нещо читаво..

              Коментар


              • #22
                От: Нужда от съвет за начинаещ! ( хиляди извинения, защото знам, че темата банална)

                Колега,
                Не си взимай тежък мотор, най-много 400-450 кубика. Аз съм 100 кг / 1.92 м. Взех си др 250 който е около 120 кг. Разбира се след един месец каране вече ми е слаб, НО - при всяко изпускане или подхлъзване го изправям и нося като колело почти. Тежък мотор не ти трябва, доста по-трудно се контролира като се хлъзне някъде(почти винаги ) или като не изкачиш някой наклон-спираш и почваш да ходиш на полусъединител, нз това как става с мотор 180-200 кг.
                Стартера е хубаво нещо но ако можеш си вземи нещо по-леко, дори и да е стара година-важното е мотора да е запазен!
                Глупости правят умните хора, за останалите това е ежедневие!

                Коментар


                • #23
                  От: Нужда от съвет за начинаещ! ( хиляди извинения, защото знам, че темата банална)

                  Зависи къде ще го кара , то и скутер ще му върши работа за разходка , но ако тръгне да се катери някъде с другите , ще си седи все долу с ДР250. За тези килограми си трябват достатъчно конски сили и добро сцепление.
                  Последно редактирано от motor_men; 25-08-14, 18:23. Причина: ъ
                  В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                  Коментар


                  • #24
                    От: Нужда от съвет за начинаещ! ( хиляди извинения, защото знам, че темата банална)

                    Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                    Зависи къде ще го кара , то и скутер ще му върши работа за разходка , но ако тръгне да се катери някъде с другите , ще си седи все долу с ДР250. За тези килограми си трябват достатъчно конски сили и добро сцепление.
                    Предполагам караш ДР и знаеш как е? Не го съветвам да си взима ДР ами някои същите кила но по-мощен. WR, CRF итн.
                    Глупости правят умните хора, за останалите това е ежедневие!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Нужда от съвет за начинаещ! ( хиляди извинения, защото знам, че темата банална)

                      Утре като го видя и пробвам ще реша какво да правя.. Но както споменах по-горе дори и след време да реша да взема нещо по- леко и по- пъргаво този ще остане за баща ми да си го кара на вилата, да се вози из полетата и горите.. А той си е 120 кг. човека.. Аз ще покарам малко това да видя как е, а по- натам, живот и здраве, ако се запаля ще си взема по- екстремен и по- сериозен мотор.. Един 600 сс със сигурност няма да ни е излишен. За сега ще избягвам много хард терени.. Почвам постепенно.. Или поне така си мисля.. Времето ще покаже..

                      Коментар


                      • #26
                        От: Нужда от съвет за начинаещ! ( хиляди извинения, защото знам, че темата банална)

                        Значи с др250 няма да може да катери баирите. Дообре
                        Последно редактирано от rdlegy; 26-08-14, 01:30.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Нужда от съвет за начинаещ! ( хиляди извинения, защото знам, че темата банална)

                          Межу баир и баир , има голяма разлика. Ще се опитам да ти го обясня по най-простия начин: разгледай един крик , качи се в асансьор , разгледай автокран , лебедка ... , на всички има една табелка на която пише максималният товар , ако е по-голям , няма да го вдигне или качи. Това важи и за ДР250 , има една граница до която може да стигне , при 450-650 тя е много по-нагоре. Аз ДР250 не карам , но съм виждал колеги с много по-голям опит от мене/в гората/,които са карали подобни мотори 250-300к.см./4-такта/ , та те не стигат до там до където стигаме другите с 400-750к.см.
                          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                          Коментар


                          • #28
                            От: Нужда от съвет за начинаещ! ( хиляди извинения, защото знам, че темата банална)

                            Здравей колега,аз съм около 100 кг. и 180 висок.Доста време карам TTR 250 именно по пресечена местност из Средна гора и Рила,преди това съм пробвал и с 600 разликата е огромна и е в полза на по-малкия.Според мен изключая някои спортни мотори (които са с малко тегло и голям обем и мощност)всичко остонало е едно излишно разкарване на железа из гората.Просто в гората караш бавно и трябва наистина да можеш да го разнасяш във всеки един момент.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Нужда от съвет за начинаещ! ( хиляди извинения, защото знам, че темата банална)

                              Както някой по-горе каза, първият мотор е пре*бавка. Ако си карах само аз мотора винаги щях да си купя около 60 коня 250-450 куб. но разбира се пак щеше да е лек.
                              Глупости правят умните хора, за останалите това е ежедневие!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Нужда от съвет за начинаещ! ( хиляди извинения, защото знам, че темата банална)

                                Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                                Межу баир и баир , има голяма разлика. Ще се опитам да ти го обясня по най-простия начин: разгледай един крик , качи се в асансьор , разгледай автокран , лебедка ... , на всички има една табелка на която пише максималният товар , ако е по-голям , няма да го вдигне или качи. Това важи и за ДР250 , има една граница до която може да стигне , при 450-650 тя е много по-нагоре. Аз ДР250 не карам , но съм виждал колеги с много по-голям опит от мене/в гората/,които са карали подобни мотори 250-300к.см./4-такта/ , та те не стигат до там до където стигаме другите с 400-750к.см.

                                Това че 250 е слаб изобщо не го споменавай,дъвкали сме го много,да стръмен сипей не можеш да качиш,както и аз където съм се качвал 600 и нагоре не може да стигне до никъде.Колегата няма да катери със сигурност стръмни сипеи и екстремни пътеки.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X