Честито за придобивката и със здраве!
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
4х4 намаляваме а Ендурото се увеличава :-)
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
мерси мерси милене само че леко сме се недоразбрали щото аз помислих че ми говориш за малко по друга модификация на ДР-а
 
която по принцип е малко по скъпа като цена
 
и е оборудвана със стартер
но това пък което си взел по последни наблюдения е по здраво и издръжливо
а и аз имах такъв и да ти кажа пали си много лесно с кик стартера
а печелиш че не носиш акомулатор и имаш няколко неща по малко за разваляне.
освен това можеш след време да си го направиш 350куб ако искаш
 и то с оригинални части 
 а не с кит
както и да е Жоро е много прав че тоя мотор не ще кой знай каква поддръжка достатъчно е като се върнеш от баира да си го измиеш и смажеш. което между другото не е малко работа
освен това при миенето на мотори има доста неща които е важнж да се спазват
но както и да е основно гледай да не пръскаш много отблизо директно с водоструйка по лагерите на шарнирите и главините
 
те между другото точно на този модел имат сложени гресьорки което много облекчава поддръжката.
сменяй му и маслото от време на време той хваща много малко а филтъра струва около 7лв
бива да свалиш и въздушния филтър щото най вероятно преди това никай не се е сетил да го направи.
той представлява един дунапрен. изпери го с бензин няколко пъти и с веро и с вода след това а след като исъхне го намажи с масло за филтри като се видим ще ти дам малко или поискай от някой друг колега
 
филтъра ще го намериш като свалиш задния страничен номер от срещуположната на ауспуха страна след него има едно капаче с три "врътки" а самия филтър е завит с дълъг болт и е поставен върху пластмасова рамка.
МНОГО ВАЖНО провери го като го свалиш да не е скъсан
 
щото много ме съмнява че ще е така.
ако е скъсан можеш да го зашиеш /дай на някоя мадама ще се справи по добре/
  
 
или да го залепиш
или и двете.
веригата като се върнеш от каране я смазвай и и проверявай хлабината
 
ми друго за сега не се сещам
 
ако имаш някакви конкретни въпроси ще кажеш
ПП
даже и да не направиш нищо от нещата по горе няма да имаш най вероятно никакъв проблем в по близко бъдеще.
АААА ДА НЕ ЗАБРАВЯ
 
АКО НЕ СА МУ ХУБАВИ ГУМИТЕ ГИ СМЕНИ
  
 С НОВИ 
ако караш извън пътя
и не чак толкова нови но добри ако караш и по асвалт
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
митков,
много ти благодаря!!!
съветите ти са много ценни за новобранец като мен.
пича, от който го взех ми каза, че поддържа въздушния филтър и, че го пере и след това накисва в някаква синка. поне така май запомних. за веригата също каза, че след всяко излизане я измива и пръска с нещо за смазване. сега ще му сменя маслото. някакви препоръки за масло? последно е сменяно преди 1000 км.
на мен утре ми е последния работен ден преди отпуската. в четвъртък заминавам на албена с жените, децата и кучетата.
 всъщност тази година сме без кучетата. 
много ме е яд, че няма да мога да падам този и следващият 'уикенд' от него
 
утре ще ида да го регистрирам в КАТ и после го 'вдигам на трупчета' за две седмици.
 
благодаря ти още веднъж. ще се радвам да се видим, за да се запознаем и обменим инфо, истории и мечти.
							
						
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Митков май го няма, но и аз мога да ти отговоря за маслото. Моята препоръка е да ползуваш някое от специализираните масла на Motul или Motorex от сериите 15W40. Макар маслата да са хубави, сменяй ги поне на 3000 км за да има гаранция, че пазиш двигателя, тъй като маслото най-правилно се сменя на работни часове на машината
 
Пък за "брането на цветя" не се притеснявай, то ти е гарантирано, особено като почнеш да задобряваш
  
							
						Ендурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
http://sixdayscrazyjob.com
http://crazy-job.com

Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Добре ще е заедно със смяната на маслото да сменяш и масления филтър,освен това често поглеждай прахоуловителите на предницата дърпаш ги и почистваш под тях като след това можеш и малко грес да им сложиш.Това се прави с цел праха и калта да полепват по нея и да им попречи да влезнат по навътре и да развалят маслото."91 KDX200 "95 RM250 "99 YZ400F "00 YZ426F "04 CRF450R "07 CRF450R "08 WR450 "15 Beta300RR
MG Racing Team
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Абсолютно вярно! Калта и праха .... мамата на семерингите.
Механика на австрийците дори полираше гланца на амортисьора с някаква паста и след това като го пусне, той бавно си пада отгоре надолу с еднаква скорост
  За пръв път виждам такова нещо.
							
						Ендурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
http://sixdayscrazyjob.com
http://crazy-job.com

Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
ми аз тези неща ги правя почти след всяко миене на мотора
 
само че предницата не я полирам с паста ами с два шпрея и чист парцал
 
по този начин се запазват доста по дълго семерингите
под прахоуловителите се слага ЛИТИЕВА ГРЕС
 
И все пак като за ендуро бива човек да инвестира в едни неопренови чорапи за предницата сигурен съм че ще удължат с много живота на семерингите
							
						
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Как ти остава време за такива работи?!
Значи Ямахата е доста издържлива машина
  Аз се прибирам и я хвърлям с калта в гаража и когато се сетя я мия, но наистина не е лошо човек да се грижи поне за основните неща сам 
На Пампорово преди старта видях случайно, че ми липсват 4 ролки от веригата, а като тръгнах да сменям веригата пък разбрах, че лагерите на задната джанта така са клечсали, че нямат мърдане
 
Това явно е станало след онази кал в Стара Планина.Ендурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
http://sixdayscrazyjob.com
http://crazy-job.com

Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Е, добре де, нали има встрани до лагерите гумени предпазители, после на самите лагери други гумени втулки. Как влиза там мръсотия не мога да разбера
  
							
						Ендурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
http://sixdayscrazyjob.com
http://crazy-job.com

Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ами влиза и още как
 
Според скромните ми познания по физика и по специално частта за флуидите най вероятно това проникване се дължи на така нареченото капилярно налягане което при водата не е никак малко
Благодарение на него водата се качва и до най високите части на най високите дървета
 
Представи си за каква сила става въпрос
 
Освен това много хора имат навика като си мият мотора с водоструйка да натискат с яка струя около лагерите
 и аз имах такива навици ама след няколко по сериозни ремонта посъбрах малко инфо и вече се отказах от тия работи.
Между другото миенето може да бъде мноого опасно за мотора и по мои наблюдения повечето от новите мотори ги скапват повече с неправилно миене от колкото с каране
 
Поразгледай си сервизната книжка на мотора там има отделено спициално внимание на тези неща
							
						
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
В сервизната книжка направо пароструйката е зачеркната и е дадено човече, което си е извадило маркучаПървоначално публикуван от mitkovПоразгледай си сервизната книжка на мотора там има отделено спициално внимание на тези неща
  
							
						Ендурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
http://sixdayscrazyjob.com
http://crazy-job.com

Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Зависи от мотора Жоро.Аз моя го мия на пароструйка, но имам гресьорки навсякъде и след това веднага го гресирам.Досега-никакъв проблем!offroad фен
1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
TOYOTA Hilux 3.0 D-4D
Коментар
 
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар