Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Крос или Ендуро

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Крос или Ендуро

    За разходки по равното се върни на скутерчетата.Ако искаш екстремни изживявания си вземи чист крос стига да може да го ползваш като крос,ако не ендурото е за теб.

    Коментар


    • #47
      От: Крос или Ендуро

      Ми вече доста години карам скутерче и ми писна.Искам нещо което да върви повече.Не ме бърка бензина и маслото,а ремонтите които ще се правят ако взема чист крос.Колко често се сменят буталото,биелата и цилиндъра.Каква е цената?.Както казах не съм карал такъв мотор и ще го ползвам 2-3 пъти в месеца за разходки.Предполагам,че въобще няма да мога да раздавам много газ на този мотор.

      Коментар


      • #48
        От: Крос или Ендуро

        Първоначално публикуван от LightOfJah Преглед на мнение
        Това за ендуро или кросов мотор ми се вижда силно преувеличено. Или пък за тази една година каране карането е било 2-3 пъти. Или на края на годината се изваждат пари.

        Да не се заблуждават желаещите - карането на такива мотори 2т или 4т, малък или по-голям, нов или стар, струва пари и колкото повече се кара толкова повече са парите.
        При покупката на мотора всичко беше много добре-нямаше течове на масло,гумите,веригата с пиньоните бяха сменени скоро,коловете бяха сухи-нямаше течове,нямаше луфтове на лагерите на гумите и кормилото,пали лесно и държи ниски....и т.н. и т.н.Мотора,въпреки че е 92 набор,беше поддържан и се продаваше във вид наистина СЯДАШ И КАРАШ !
        За тази една година момчето да е направило около 1500км (със сигурност не по малко от 1200 ! ) само черно,НО НАЙ-ЛЮБИТЕЛСКО ЧЕРНО.И който иска да вярва,който не иска-да не вярва-досега момчето е сменило гумите и маслото и си сипва бензиенец и си се разкарва из поляните и деренцата.

        Знам много добре,че от каране до каране има ВСЕЛЕНА РАЗЛИКА.Няма как да се вреш яката из балкана,да мъчиш мотора,да го изтърваш и т.н и т.н. и да искаш да не ремонтираш,да е винаги здрав и всичко да е ОК.Аз също имам мотор,който при предния собственик не беше ремонтиран 3 000км и си беше идеален,а аз за 1 сезон смених сума ти неща,но не казвам,че проблема е в мотора.Просто няма как като издевателстваш над машината да не скъсиш ремонтните интервали значително.Всеки кара различно,забавлява се различно,ползва мотора за различни неща .....но не е невъзможно при нормално каране и читава машина да се изкарат 2 сезона без сериозен ремонт !

        Мотора е скъпо хоби,а ако искаш всичко по мотора да е наред-много скъпо хоби.Но голяма част от разходите зависят от нас.
        И всичко това се разбира когато започнеш да караш,да понатрупваш опит.Само на думи и на теория няма как да стане.

        Моето мнение за 1-ви мотор-харесваш нещо,което ДА ТЕ КЕФИ,вземи някой с теб с опит да го огледаи ако е читав-затваряй очите и скачай в гьола.Не му мисли прекалено много......и от тогава започваш да прохождаш в моторджийството.С времето,километрите и преживяното ще дойдат отговорите на всички въпрости....ОПИТ МУ Е МАЙКАТА,ОПИТ

        Успех и приятен сезон на всички.

        Коментар


        • #49
          От: Крос или Ендуро

          Благодаря много за мнението.Интересува ме като цяло по-сериозните ремонти като цяло за ендурото и кроса.Доста голяма ли е разликата в цените на частите защото не съм запознат.Благодаря отново

          Коментар


          • #50
            От: Крос или Ендуро

            Не е голяма, дори при повечето модели цените са много близки, но специално за Ямаха ДТ 125, мога да ти потвърдя, че цените на частите в ибей са доста ниски, направо все едно купуваш за китаец
            Derbi Senda 50/70 1997 --> Suzuki RMX 250 1994 --> Suzuki RM 125 1991 --> KTM EXC 125 1998

            Коментар


            • #51
              От: Крос или Ендуро

              А като цяло за КДХ-совете и ЦР-ките?Има ли голяма разлика?КДХ-са съм чувал,че издържа повече километри.

              Коментар


              • #52
                От: Крос или Ендуро

                Пич,що не вземеш да прочетеш малко за марките и моделите,и най вече за какво се използва кросовия мотор,и за какво ендурото.И също да направиш разлика между мотокроса и ендуро карането.От нямане на какво да правя ти чета темата и общо взето задаваш едни и същи въпроси.Има много писано в този форум за това което те интересува.
                п.с.КДХ-а е двутактово ендуро,като има модели с различна кубатура,ЦР-а е чист крос,двутактов с двигатели 125,250 и 500 кубика,обърни внимание на по-горе написаното от мен и много неща ще ти се изяснят.
                Yamaha Yz450F
                Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
                Всичко с ''рошави''гуми!

                Коментар


                • #53
                  От: Крос или Ендуро

                  Според мен щом няма да се юрка мотора и ще се кара по равно и така натаък, а и не ти се правят ремонти:
                  1. Задължително да е ендуро! Причините са страшно много.
                  -наличие на фар стоп мигачи т.н.
                  -по-приятна возия
                  -легално си се движи по пътищата
                  -сякаш по лесно се препродава
                  -и др.
                  2.Какъв да е двигателят:
                  От личен опит ти казвам, че за равното 125 цц, например Ямаха ДТ няма как да ти умалее, особено пък за 1 сезон. 4Т е много по-спокоен, лесен за каране, и с по-дълъг ресурс двигател от 2Т.
                  За мен най-добрият вариант е да си намериш някоя потдържана машинка, по- стар набо от следните:
                  -Сузуки ДР 250/350- идеалният мотоциклет за начинаещ. Страшно спокойна машина, а всъщото време отива там където и кажеш (или поне така съм чувал хахахахха шегувам се имам такъв и наистина не ме е предавала, не че съм някакъв екстремист :Д)
                  -Хонда ХР 250/ХЛР250-същото като за сузукито.
                  И двата мотора са мноого здрави. Частите не са от най-евтините... всъщно съпоставени с другите не са по-скъпи, въпрос на свикване е като ти кажат цена за гарнитура на главата 60 лв. да ти се вижда нормална. Не се мръщят на по-евтино масло. Сузукито си го карам с такова от 20 лв/л. и вече 5та година се надявам да нямам проблем, е сменя се всяка година, де спокойно
                  -Останалите им сродно мотоциклети от другите марки Ямаха и Кавазаки няма как да не са добри, просто не мога да кажа нищо за тях от личен опит.
                  -Сузуки ДР-400 (но няма да е много подходящ за абсолютно начинаещ, ще ти трябва поне 2-3 седмици стаж на по-малък)
                  Та това е моето мнение, надявам се да съм бил изчерпателен.
                  П.П. А и още един съвет! Не се хвърляй веднага и не си поставяй за цел примерно до 1 месец да имаш мотор. Моят докато го намеря минаха 7-8 месеца!
                  Кольо Динев

                  Коментар


                  • #54
                    От: Крос или Ендуро

                    Аз искам да попитам за разхода.Колко горе долу ще ми харчи крос 125цц(honda cr 125) при леко каране и при яко натоварване и ендуро 125цц (yamaha dt 125r) ?

                    Коментар


                    • #55
                      От: Крос или Ендуро

                      Ти ако ще караш Хонда ЦР 125 разходът ти е последния проблем.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Крос или Ендуро

                        Кажи си бюджет и какви са ти плановете само да караш ли, малко ли да гори, честа смяна на бутало. На кросовите мотори двигателите не са здрави и искат честа смяна на бутало и сегменти на тези 2т. Горе долу 1 път в годината, то зависи от карането де. Виж 4т ендура, ако ти е първи виж 125 4т

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X