Здравейте колеги,
Имам гореописаното нещо, което е само с манивела. Винаги си е палел добре и никога не ми е правил проблем. Паркирах го есента в един гараж и около месец не го бях пипал. Отидох да го поразпаля и се оказа, че няма ток на свещта. Купих друга бобина (оригиналната), сложих я и пак няма ток. Проблема отиваше към електронното запалване, докато днес внезапно тока не дойде. След като сглобих всичко тока пак изчезна. Прозвънял съм всяка една жица, но не вътре от магнета, а от снаждащите букси, които се падат до карбуратора, та от там до електронното и тези от електронното към бобината. Всичко изглежда наред, напръскал съм и буксите с WD-40. Когато ритна на манивелата, напрежението на акумулатора скача, което означава, че си има зареждане. Акумулатора ми е зареден и даже пробвах и с друг и резултатът е пак никакъв, що се отнася до тока към свещта. Масата също е наред, мисля навсякъде.
Моля за помощ, кажете какво да меря, гледам и т.н. за да локализирам проблема, че вече се съмнявам да е от комутатора.
Имам гореописаното нещо, което е само с манивела. Винаги си е палел добре и никога не ми е правил проблем. Паркирах го есента в един гараж и около месец не го бях пипал. Отидох да го поразпаля и се оказа, че няма ток на свещта. Купих друга бобина (оригиналната), сложих я и пак няма ток. Проблема отиваше към електронното запалване, докато днес внезапно тока не дойде. След като сглобих всичко тока пак изчезна. Прозвънял съм всяка една жица, но не вътре от магнета, а от снаждащите букси, които се падат до карбуратора, та от там до електронното и тези от електронното към бобината. Всичко изглежда наред, напръскал съм и буксите с WD-40. Когато ритна на манивелата, напрежението на акумулатора скача, което означава, че си има зареждане. Акумулатора ми е зареден и даже пробвах и с друг и резултатът е пак никакъв, що се отнася до тока към свещта. Масата също е наред, мисля навсякъде.
Моля за помощ, кажете какво да меря, гледам и т.н. за да локализирам проблема, че вече се съмнявам да е от комутатора.
Коментар