Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Скачане с мотор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Скачане с мотор

    нека и аз се похваля с първите си оптити за летене
    Прикачени файлове

  • #2
    До: TEMA ЗА ХВАЛБИ "ТУК ДА СЕ ПОХВАЛЯ!"

    После тези две снимки мисля, че специалистите могат да обяснят и следващата стъпка при скок а именно-"връткането" на мотора във въздуха. Аз поне само съм гледал на TV .

    Коментар


    • #3
      До: TEMA ЗА ХВАЛБИ "ТУК ДА СЕ ПОХВАЛЯ!"

      Да бе, какво толкоз ги въртят тез мотори във въздуха, те още малко ще седнат от обратната страна на мотора, т.е. откъм картерите отдолу.
      Всъщност какво толкова се постига при завъртането на мотора при скок? Евентуално предварителното му ориентиране за следващия завой? Евентуално преминаване на скока с по-ниска скорост, задържайки мотора повече време във въздуха чрез това завъртане?
      Някой може ли да обясни подробно?

      Благодаря предварително!

      П.П. Явно щом всички го правят има защо и не е само демонстрация на майсторско каране
      Hristo Draganov
      http://htftp.domainbg.com/HD/

      И аз искам България чиста ! ! !

      Коментар


      • #4
        До: TEMA ЗА ХВАЛБИ "ТУК ДА СЕ ПОХВАЛЯ!"

        Първоначално публикуван от HD Преглед на мнение
        Да бе, какво толкоз ги въртят тез мотори във въздуха, те още малко ще седнат от обратната страна на мотора, т.е. откъм картерите отдолу.
        Всъщност какво толкова се постига при завъртането на мотора при скок? Евентуално предварителното му ориентиране за следващия завой? Евентуално преминаване на скока с по-ниска скорост, задържайки мотора повече време във въздуха чрез това завъртане?
        Някой може ли да обясни подробно?

        Благодаря предварително!

        П.П. Явно щом всички го правят има защо и не е само демонстрация на майсторско каране
        Точно обратното, така се задържат по малко време във въздуха. Когато лети странично съпротивлението е по голямо и пада по рано на земята защото колкото си повече във въздуха толкова си по бавен а там решаващи са стотните, че и хилядни от секундата.

        Коментар


        • #5
          До: скачане с мотор

          постига се по-ниска траектория при излитане съответно скока се преминава за по-малко време
          Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

          Коментар


          • #6
            До: скачане с мотор

            Аз доколкото знам, завъртането във въздуха е с цел пилота да може да погледне съперниците зад него. Във въздуха е и единственото време, когато може да махне фолио от очилата, да ги намести и т.н.

            Коментар


            • #7
              До: Скачане с мотор

              То и при високият скок може да си види хората зад него и да си хвърли флипера, но истинската идея е да бъде възможно по-малко време във въздуха и от там се печели време
              Иво Георгиев
              Gworkshop

              Коментар


              • #8
                До: Скачане с мотор

                .. аз от моя скромен мотокрос опит мога да ви кажа че..на скок особенно по време на мотокрос ..най хубавото му е че поне за момент ръцете ти си почиват от блъскането..във въздуха няма бабуни няма друсане..
                -има хиляди други начини да се накара мотора да лети по кратко..номера с въртенето се прилага от скоро..и то видяха от Джеймс Стюарт..и да не останат по назад

                Коментар


                • #9
                  До: Скачане с мотор

                  Първоначално публикуван от mitkov Преглед на мнение
                  -има хиляди други начини да се накара мотора да лети по кратко..номера с въртенето се прилага от скоро..и то видяха от Джеймс Стюарт..и да не останат по назад
                  Значи все пак е модна тенденция
                  Горе нещо съм се изложил с обясненията май, като съм казал, че да се задържат повече време (нещо друго съм имал предвид, ама и аз незнам какво) - разбира се, че колкото повече време си във въздуха, толкова по-малко сцепление имаш с пътя, т.е. губиш време. Но и от скромни наблюдения, ако веднага след скока следва завой, това завъртане помага мотоциклета да се ориентира леко към завоя още във въздуха - не знам прав ли съм
                  Hristo Draganov
                  http://htftp.domainbg.com/HD/

                  И аз искам България чиста ! ! !

                  Коментар


                  • #10
                    До: Скачане с мотор

                    Първоначално публикуван от HD Преглед на мнение
                    Значи все пак е модна тенденция
                    Горе нещо съм се изложил с обясненията май, като съм казал, че да се задържат повече време (нещо друго съм имал предвид, ама и аз незнам какво) - разбира се, че колкото повече време си във въздуха, толкова по-малко сцепление имаш с пътя, т.е. губиш време. Но и от скромни наблюдения, ако веднага след скока следва завой, това завъртане помага мотоциклета да се ориентира леко към завоя още във въздуха - не знам прав ли съм
                    ами не, не е модна тенденция все пак !!!
                    на първо място е да има нисък полет а след това е модата.
                    а относно скока и завоя ами да ти кажа честно има много добри състезатели които си завъртат мотора точно в обратната посока на завоя който предстои
                    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                    Коментар


                    • #11
                      До: Скачане с мотор

                      ..да ви кажа..сега последно на мотокроса в гърция като ги гледах...точно модна тенденция си беше....всички въртяха и сучеха моторите из въздуха...без никаква реална причина за това..просто за гъзария ..дори единия..верно мноо добър беше пича..ама от въртене сукане и други гъзарии..накрая..така се изплющя... ...е питайте колегата хусаберг.....то бучака ..още от начало като го видя кви ги върши ..и отсече -кратко и много дълбоко заключително..."тоя ше се ..въргаля"... ..но и другите ..не отстъпваха с много де..така че ..и модата и гъзарията ..са си реални фактори....дори веднъж..се бе случило и на .."железния"..евертс..точно преди финала..от е такива гъзарии бе паднал..и после..мноо се ядосваше ..

                      Коментар


                      • #12
                        До: Скачане с мотор

                        По-добре карай грозно и дървено, но да си първи на финала, отколкото красиво и елегантно, но да си последен
                        Макар че специално Стефчо Евертс кара красиво и елегантно и обикновено пръв пресича финала
                        Hristo Draganov
                        http://htftp.domainbg.com/HD/

                        И аз искам България чиста ! ! !

                        Коментар


                        • #13
                          До: Скачане с мотор

                          Ето малко снимки относно скачането с въртене. На снимките ще видите основните фази на скока както съм ги заснел на трасето в Севлиево. Специално на този скок според мен "чупката" си беше само за красота и ...
                          Ще пусна следващия път снимки където завъртането определено има смисъл.
                          Прикачени файлове
                          born to be wild
                          Кольо Ковачев

                          Коментар


                          • #14
                            До: Скачане с мотор

                            Първоначално публикуван от 678 Преглед на мнение
                            Ето малко снимки относно скачането с въртене. На снимките ще видите основните фази на скока както съм ги заснел на трасето в Севлиево. Специално на този скок според мен "чупката" си беше само за красота и ...
                            Ще пусна следващия път снимки където завъртането определено има смисъл.

                            защо да е само за красота? погледни 2-рата снимка как мотора е наклонен още при излитането !!! това е целта да се снижи траекторията а след това който иска да си прави пинизи да си ги прави
                            Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                            Коментар


                            • #15
                              До: Скачане с мотор

                              Другия отговор се крие в КИНЕТИКАТА на ендуриста и възможността му чрез "пребалансиране" на тежестта и напрягане на определени мускулни групи да направи по добре контролирана траекторията след приземяване а респективно и устоичиво разпределение на тежестта в продължението.От друга страна постигането на оптималната траектория става именно чрез снижаване на центъра на тежестта като писаха запознати по горе.От друга страна съм наблюдавал , че така нареченото връткане се прави и при насрещен и при попътен вятър може би по скоро от "модисти" отколкото от разбирачи ...но щом го прилагат значи има фаида...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X