..знам че в този форум специално феновете на мотокроса не са чак толкова много както например ..в някои други -все пак обаче новината е интересна и доста показателна за нещата в мотоспорта
..та-идеята която е предложил човека мотокрос-Луонго е доколкото разбрах да се направят промени в класовете мх1 ,2 и 3
като най малкият клас вече да е само за 125 2 тактови мотори -средният да е за 250 4 тактови а най големият да е за 450 и нагоре 4 такти
..доста водещи фигури ..вече са обявили че идеята е..страхотна..дали ще стане факт..не се знае още..промени обаче ще има..още повече че според всички в този спорт-4 т 450 моторите които в началото са били замислени като конкуренти на 250 2 тактовите..вече са толкова напреднали че по мощтност всъщтност са по близки до старият 500кубиков 2т клас
..затова и се обмислят някакви мерки -намаляне на разрешените кубици или нещо друго..като една от основните идеи до колкото разбрах е точно тази която ви споделих по отгоре

-при ендурото пък все повече навлиза идеята че моторите участващи в състезанията трябва да са възможно по "цивилни " и немодифицирани и по възможност да отговарят и на всички изисквания за движение по пътищата..което може би ще даде и нов тласък в насоката на развитие и популярността на този спорт..така че промени предстоят..какви точно-тепърва ще гледаме сеира
..за сега това което вече е сигурно че от догодина лимита на макс децибели ..е свален с още 2 децибела при мотокроса...за ендурото..за сега нямам инфо
...но -тенденцията е ясна
..та-идеята която е предложил човека мотокрос-Луонго е доколкото разбрах да се направят промени в класовете мх1 ,2 и 3
като най малкият клас вече да е само за 125 2 тактови мотори -средният да е за 250 4 тактови а най големият да е за 450 и нагоре 4 такти

..доста водещи фигури ..вече са обявили че идеята е..страхотна..дали ще стане факт..не се знае още..промени обаче ще има..още повече че според всички в този спорт-4 т 450 моторите които в началото са били замислени като конкуренти на 250 2 тактовите..вече са толкова напреднали че по мощтност всъщтност са по близки до старият 500кубиков 2т клас



-при ендурото пък все повече навлиза идеята че моторите участващи в състезанията трябва да са възможно по "цивилни " и немодифицирани и по възможност да отговарят и на всички изисквания за движение по пътищата..което може би ще даде и нов тласък в насоката на развитие и популярността на този спорт..така че промени предстоят..какви точно-тепърва ще гледаме сеира
..за сега това което вече е сигурно че от догодина лимита на макс децибели ..е свален с още 2 децибела при мотокроса...за ендурото..за сега нямам инфо



Коментар