Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Новини от "кухнята " на FIM

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Новини от "кухнята " на FIM

    ..знам че в този форум специално феновете на мотокроса не са чак толкова много както например ..в някои други -все пак обаче новината е интересна и доста показателна за нещата в мотоспорта

    ..та-идеята която е предложил човека мотокрос-Луонго е доколкото разбрах да се направят промени в класовете мх1 ,2 и 3
    като най малкият клас вече да е само за 125 2 тактови мотори -средният да е за 250 4 тактови а най големият да е за 450 и нагоре 4 такти

    ..доста водещи фигури ..вече са обявили че идеята е..страхотна..дали ще стане факт..не се знае още..промени обаче ще има..още повече че според всички в този спорт-4 т 450 моторите които в началото са били замислени като конкуренти на 250 2 тактовите..вече са толкова напреднали че по мощтност всъщтност са по близки до старият 500кубиков 2т клас ..затова и се обмислят някакви мерки -намаляне на разрешените кубици или нещо друго..като една от основните идеи до колкото разбрах е точно тази която ви споделих по отгоре

    -при ендурото пък все повече навлиза идеята че моторите участващи в състезанията трябва да са възможно по "цивилни " и немодифицирани и по възможност да отговарят и на всички изисквания за движение по пътищата..което може би ще даде и нов тласък в насоката на развитие и популярността на този спорт..така че промени предстоят..какви точно-тепърва ще гледаме сеира
    ..за сега това което вече е сигурно че от догодина лимита на макс децибели ..е свален с още 2 децибела при мотокроса...за ендурото..за сега нямам инфо ...но -тенденцията е ясна


  • #2
    До: Новини от "кухнята " на FIM

    Браво Митков. Темата е много актуална в момента в мото средите.

    Също като идея има създаването на 350 сс мотоциклети които да заменят класа 450 сс. Но вероятно няма да стане, защото ще е доста скъпо за водещите производители. Най-верояно е както Митков ни информира да стане. Колегата на Луонго отшъд океяна, който е органиватор на АМА подкрепя идеята за промяна. В едно сшое интервю той казва, че големият проблем в 450 сс клас е, че има много контузии и че 80% от състезателите (било то в Америка или Европа) буквално се возят на мотоциклетите си, от колкото да ги карат. Той допълва, че само двама състезатели в наши дни могат на 100% да изцедят 450 сс мотоциклет. Мисля, че всеки се сеща за кого става на въпрос, но все пак да ги спомена това са Рики Кармайкъл и Стефан Евертс. Дори Джеймс Стюарт, който е смятан за наследника на Рики Кармайкъл е споменал, че 450 сс е много силен мотоциклет и, че би искал да кара 250 сс.

    От догодина Европейската Федерация по Мотоциклетизъм (УЕМ) са взели следните промени:

    1. Европейско първенство по мотокрос младежи 2008 - само 125 сс двутактови
    2. Европейско първенство 85 сс - само 85 сс двутактови

    Който кара Хонда 150 сс - няма да има право да участва в 85 сс. Как ще реагират Хонда, ще се разбере, защото от 2008 ХОНДА СПИРА ПРОИЗВОДСТВОТО НА 2-тактови МОТОЦИКЛЕТИ!!! Те си знаят...

    Така, че който ще си купува 125 сс чисто нов да го взема навреме, защото цените ще скочат.

    Поздрави,

    Стефан

    П.С. Евала Митков отново за темата

    Коментар


    • #3
      До: Новини от "кухнята " на FIM

      -Боби -браво за бързия отговор
      -не само 450 се оказва че са твърде силни ..но и прехода от 85кубика на 250 4 тактови ..се оказва твърде голяма стъпка за младежите ..в резултат на което се е оказало че..инцидентите са нарастнали драстично

      има и друг ефект..поради по скъпата поддръжка и увеличени разходи ..като цяло навсякъде са отчели намаляне на хората занимаващи се на аматьорско ниво с мотокросс...а всъщтност те са..основата на тая индустрия..и рики и евертс и всички професионалисти..всъщтност .. за това им дават тези пари..за да се продават моторите на многобройната...аматьорска .."паплач" ...така че -без "гъбари" и аматьори..се оказва че..няма как да върви и големия спорт затова и част от тези мерки са насочени и към това да е по достъпен и популярен спорта

      -хонда..според мен може и да се поусетят че я бъркат със спирането на 2 тета та ..специално хонда италия обещават да натрупат на склад възможно повече 2тактови мотори..за да могат да задоволят поне за 2008 ма търсенето..
      по принцип хонда а и другите японци се съобразяват най вече със щатския пазар..така че какво е решил уем ..не ги бърка много ..да видим-АМА какво ще измислят

      ..Боби..само да питам..казал си за уем ..а за БГ федерацията..знаеш ли как ще стоят нещата за догодина с класовете

      Коментар


      • #4
        До: Новини от "кухнята " на FIM

        Евала и на двамата за инфото. Това си е ТОП новината за мотокроса.

        Хм, а Хонда яко ги порязват на европейското в малкия клас, но това трябваше да стане, тея 150 4т тракторчета направо ми бяха тоталното разочарование тази година от мотокроса, но сега с тази новина се вижда светлина в тунела. А и ми беше гадно за Печето с 2 тактовата Ямаха...в конкуренция с 150ките

        Коментар


        • #5
          До: Новини от "кухнята " на FIM

          мисля на доста хора беше ясно че 2Т трудно ще умрат просто ей така. аз дочух и друг слух но незнам колко е достоверен, че се предвижда модифициране на 250 кубиковите на по-горна кубатура (както казва Стефан 350) защото се оказва че напилен двигател с такава малка кубатура и такава голяма мощност просто е адски скъп за поддръжка отделно от това много често се чупи и повечето хора които карат 250, а те са основно аматьорки клас и хоби карачи немогат да си позволят да отделят такива средства.
          по отношение на хонда, незнам какво възнамеряват да правят но от няколко години почти несъм виждал да се карат 85сс мотори на хонда. и тази година на световното за младежи и на европейското имаше суматиму КТМ и Сузуки, но хонда ако не ме лъже паметта не видях. Колкото и да не ги интересува европейския пазар не мисля че има фирма която да каже устройват ме продажбите, спираме с този регион или сегмент да се занимаваме.... странно
          Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

          Коментар


          • #6
            До: Новини от "кухнята " на FIM

            Аз знам какво ще стане след като въведат 350.
            Фирмите ще им качат още степента на сгъстяване, ще ги изцедят над максимума и подръжката им ще стане още по-скъпа. Бутала, сигменти, глави и клапани ще хвърчат не след всяко състезание, а след всяка тренировка.
            Който състезател е свикнал на мощността на 450 ще си я търси, макар и да се вози, както се каза по-горе.

            Относно ендурото нещата обаче винаги са стоели по друг начин и така ще въвят и за напред. Там 450 и 500 куб. мотори имат и ще имат широка употреба и за в бъдеще

            Има си трасета, които изискват голяма мощност в запас !
            Ендурото и сексът не са шега работа !
            -------------
            Животът се измерва с броят на издишванията !

            http://sixdayscrazyjob.com
            http://crazy-job.com

            Коментар


            • #7
              До: Новини от "кухнята " на FIM

              Аз знам какво ще стане след като въведат 350.
              ..нали казваме че..това е по малко вероятният вариант
              -въвеждат се нови класове ..зад варианта 350..не стои нито една от големите фирми ..тай че..няма да е най вероятно..а и бях чел тест на дирт байк..преправен 250 црф на 350..твърдят че си вървяло точно като..450 ..само че бил по лек

              -по скоро ще е варианта с класовете и 450 просто ще станат мх3

              -на хонда ..решението май е типичния..синдром на..големите..като станат много големи
              -все пак нищо чудно и да поразмислят..особенно ако американците от АМА решат и те..нещо в полза на 2 т то
              което май е доста вероятно
              въобще 2 те тата не мисля че още са за отписване.

              Коментар


              • #8
                До: Новини от "кухнята " на FIM

                В САЩ АМА вече реагираха, само се псувам че не мога да намеря точната статия.
                С две думи, в АМАТЬОРСКИЯ щатски шампионат, догодина промените са следните:

                - От 100 до 150 кубика двутактови срещу 250 четиритактови (голямата промяна е че миналата година не се разрешаваха заводски промени от 125 на 150, трябваше да се направи промяната след покупката. Тази година могат да излизат и от завода директно на 150 кубика). Най-оптималната кубатура обаче е 144 кубика, 150 май е за тези които решат да сменят всичко - валове, пилене на картери и т.н.

                - От 151 до 299 кубика двутактови срещу 450 четиритактови, ако не се лъжа. Трябва да проверя.

                - Идеята за 350 кубика е именно на АМА. За сега отговорът на производителите а кратък точен и ясен - "абе вие какво сте пушили ?!?". Разработката на 350 кубикови е инвестиция с която никой няма намерение да се наема, при положение че засега 450ките се продават като топъл хляб.

                - При малките проблемът е отдавна решен, там се гонят 107 кубикови с CRF150R, и хондата не може дъх да си поеме.

                Ще добавя повече инфо като намеря къде четох тия новини. За кубиците не съм 1000% сигурен, но бяха в тези величини.
                Последно редактирано от Goblin; 10-09-07, 17:26.
                Издъних се на Тюринг теста

                Коментар


                • #9
                  До: Новини от "кухнята " на FIM

                  започва да става интересно

                  от кога очаквам завръщането на 2-тактовите

                  дали ще има "Империята отвръща на удара"
                  Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                  Коментар


                  • #10
                    До: Новини от "кухнята " на FIM

                    в АМАТЬОРСКИЯ щатски шампионат, догодина промените са следните:

                    - От 100 до 150 кубика двутактови срещу 250 четиритактови (голямата промяна е че миналата година не се разрешаваха заводски промени от 125 на 150, трябваше да се направи промяната след покупката. Тази година могат да излизат и от завода директно на 150 кубика). Най-оптималната кубатура обаче е 144 кубика, 150 май е за тези които решат да сменят всичко - валове, пилене на картери и т.н.
                    ..айдееее...от КТМ ..трябва да почерпят

                    Коментар


                    • #11
                      До: Новини от "кухнята " на FIM

                      Първоначално публикуван от mitkov Преглед на мнение
                      ..айдееее...от КТМ ..трябва да почерпят
                      Ако това не са го "организирали" от КТМ ... ?!
                      Пърътъ прай бурбътъ, братчед !
                      Ендурото и сексът не са шега работа !
                      -------------
                      Животът се измерва с броят на издишванията !

                      http://sixdayscrazyjob.com
                      http://crazy-job.com

                      Коментар


                      • #12
                        До: Новини от "кухнята " на FIM

                        В България не вярвам да има некви забрани относно кой с какъв мотоциклет да кара в определен клас. Но съм сигурен че БФМ ще се ръководи от УЕМ и ФИМ. Така че ако те кажат в клас 85 сс няма да се кара с 150 сс, така ще стане и в България. А съм сигурен, че догодина в България тези които до сега са карали с Хонди 150 сс веднага ще подкарат 85 сс, защото всички искат да участват в Европейските Шампионати.

                        Освен това сега вече вземам да разбирам защо Ямаха чак 2009 година ще изкарат 150 сс, даже вземам да се съмнявам, че ще изкарат такъв мотоциклет.

                        Абе наистина става сложно поне за нас да го разберем иначе за мозъците дето го решават е като детска игра

                        Коментар


                        • #13
                          До: Новини от "кухнята " на FIM

                          Първоначално публикуван от bobimx Преглед на мнение
                          иначе за мозъците дето го решават е като детска игра
                          ....монополи

                          Коментар


                          • #14
                            До: Новини от "кухнята " на FIM

                            хммм..от последния брой на мотокрос екшън..става ясно че ..наистина луонго и задокеанския му колега сериозно са натиснали фирмите да мислят 350 кубика мотори ..
                            японците са казали..че за след 2010 та-2012 та може и да стане ...и сега..не искам да прозвучи като реклама..но все пак е факт..докато другите се наумуват...от КТМ са се стегнали и..направили такъв модел в момента е ктм380sx-f..като е предвиден..при евентуално въвеждане на 350 в играта да може да се намали обема му по възможно най лесен начин на 350..а сега е 380..явно за да може все пак да се купува и да е конкурентен и при тия правила
                            Последно редактирано от mitkov; 14-09-07, 08:54.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Новини от "кухнята " на FIM

                              KTM стана най-често употребяваната марка във форума
                              Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X