Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ръжда в резервоара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Ръжда в резервоара

    Мерси за полезните мнения колеги. Днес се оправих с ръждата с един от посочените начини по горе (сложих в резервоара 2 3 шепи мозаика и разклатих 10 15 пъти и ръждата изчезна) Сега само отаика остана която оцветява бензина ама тя ще се махне.МОЖЕ ДА ЗАКЛЮЧВАТЕ ТЕМАТА
    Honda MTX 125 , Suzuki DRZ 400S 2004, Suzuki DRZ 400S 2004

    Коментар


    • #17
      От: Ръжда в резервоара

      Чудех се дали да попитам но все пак...
      Не може ли върху вече почистената вътрешна повърхост да се отложи слой от мед чрез електолиза?
      Не съм чувал да го прилагат но ми е интересно...

      Коментар


      • #18
        От: Ръжда в резервоара

        Аз пък си мислех за друго - първо, да се обдуха вътре с пясъкоструйка, а също и да се джурка с насипан едър пясък или мозайка /защото струйката ще обдуха дъното и част от стените, но едвали може горната част, макар че всъщност защо не, пясъкът ще завихря като буря вътре в затвореното пространство/. След това, измиване и подсушаване и накрая да се налее известно количество епоксиден грунд. Естествено, резервоарът да се върти на всички страни, така че да има покритие навсякъде, а излишното да се изсипе.

        Възможно ли е това? Има ли някакъв проблем да се използва пясъкоструйка /разбира се с дребен, фин пясък/ в резервоар? А добре изсъхналият епоксиден грунд ще се разтвори ли от продължителен контакт с бензин?
        Някои казват, че съм ужасен човек. Но това не е така - аз имам сърце на мил, чувствителен юноша. Пазя го в буркан със спирт на бюрото си...

        Коментар


        • #19
          От: Ръжда в резервоара

          Медта със сигурност няма да помогне срещу корозия. Дори напротив.

          Поцинковане/алуминизиране е правилното, но нямам идея дали може да се направи.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #20
            От: Ръжда в резервоара

            Галванично трябва да може. Там се чисти с киселини, ръжда няма да остане. След това ако се потопи резервоара в електролита, или пък особено ако се провеси вътре в него анод от цинк, би трябвало да се получи.
            Някои казват, че съм ужасен човек. Но това не е така - аз имам сърце на мил, чувствителен юноша. Пазя го в буркан със спирт на бюрото си...

            Коментар


            • #21
              От: Ръжда в резервоара

              Човек, ако търси намира!

              Моето търсене и оправяне на проблема, вследствие превърнало се в опит:

              Ето и накратко историята по началото на реставрирането/подмяната на резервоара.


              Старият резервоар от дългият престой с нестабилизирано гориво се е бил пробил и беше оправян от продавача. Качеството на ремонта очевидно не е било на ниво поради факта, че боята започна да се повдига на места. Като цяло той се е изразявал в разрязване, заливане със смола, заваряване и боядисване, като нито едно от тях не бе направено като хората. В резервоара има отдушник, както и преливник, които просто са били отрязани и запушени - чудесно, нали?


              Решението беше нов, като във wemoto се намираше и макар с висока цена си беше добро попадение за толкова стар модел. Естествено докато се наканя, вече го нямаше, но пък докато аз се наканя да ги питам директно в писмо дали не могат да ми осигурят един екземпляр, попаднах на доста запазен в ebay.co.uk. Естествено ясно ми беше, че по-ниската цена от там ще се компенсира с труд и средства по ремонта му, но решението беше лесно и две седмици по-късно го оглеждах в къщи, Оказа се, че има повърхностна ръжда от вътре и е пребоядисван, но пък дойде със кранче и гумените тампони за закрепването.
              След известно търсене попаднах на POR-15, като добър метод за борба с ръжда в резервоари. Стоеше единственият проблем с изпращането на химии отвъд граница, нещо което всяваше доста песимизъм. Всички сайтове освен http://www.holden.co.uk/, намерен случайно и естествено почти накрая преди да се откажа, изобщо не предлагаха изпращане през граница. За мой късмет, от holden освен, че го изпратиха и бяха професионалисти, и помогнаха да реша последстващите проблеми с куриерите в България.


              Ето го и съответното "лекарство", което се състои от почистваща съставка, подготвяща такава и някаква тънко нанасяща се сива смола:



              Двата резервоара:



              Трудно, но ако се загледате се вижда повдигането на боята:


              Ръждата по новият резервоар, светкавицата прави нещата още по-лоши:






              Първо се почиства два пъти а после се използва преобразувател на ръжда с още нещо за да може смолата да прилепне по стените качествено. След това се налива смолата и се поставя във всички възможни положения, за да се покрие добре. :








              Тази снимка показва състоянието след обработка с преобразувател, отново светкавицата влошава положението:



              Ето крайният резултат, не че се вижда много :






              Понеже ми остана доста от смолата, което трябва да се източи за да не запуши каналите, а остатъка не може да се върне в опаковката, го използвах да покрия ръждясал парапет изложен на атмосферни влияния. Сега смолата на парапета преживя зимата и изглежда си върши работата. Отделно това което засъхна остана пластично и много трудно го отлепих от стените на пластмасовият съд, дори на местата, където беше дебело не-повече от десети от милиметъра.
              Ето това е моят опит, отпреди известно време. Засега проблеми няма, но и мотоциклета зимува с пълен със стабилизирано гориво резервоар.

              Иво
              Черпете ме, не ме щадете!
              _________________
              (\__/)o*******_
              (='.'=)*O*.--._.=.\-.
              ('')_('')***(_)=='(_) - I cannot get it out of my mind...

              Коментар


              • #22
                От: Ръжда в резервоара

                Опитите ми над няколко мотора с ръждясали резервоари - Синджир и нафта или бензин.Няколко литра ти трябват и яко клатушкане.Задължително промивка после докато започне да излиза бистро гориво и филтър след кранчето за всеки случай ! 2 години съм карал най много с промит резервоар, но не съм забелязал след това да има ръжда, на всичкото отгоре никога не е и имало повече от 5 литра бензин вътре.Според мен ръжда може пак да се образува след доста време, а примерно през 3,4,5 години да си повтаряш процедурата ако се наложи не е кой знае какво

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X