Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Aprilia MXV 450

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Aprilia MXV 450

    След пускането на ендуро модела на Априлия RXV 4.5 и големите успехи на SXV 4.5 в световния супермото шампионат в клас S2, дойде ред и на мотокроса и модела MXV 4.5.
    През 2007 Априлия влиза в МХ1 със Седрик Мелоте, Алесио Киоди и V-образния двуцилиндров 450сс двигател. Лично аз с голямо нетърпение очаквам да видя как ще се развият нещата и не крия, че съм един от симпатизантите на италианците.
    Също от 2007 Стефан Мериман става първия в отбора на Априлия в световното ендуро в Е2.


    Източник на новината: http://www.motocross.bg.tc/

  • #2
    Re: Aprilia MXV 4.5

    Ами да. Аз в Гърция видях на живо RXV 5.5 и ми се стори доста добре. Но как ще се държи модела в конкретната обстановка
    Иво Георгиев
    Gworkshop

    Коментар


    • #3
      Re: Aprilia MXV 4.5

      И аз очаквам с нетърпение какво ще се получи - дали ще доведе до 2V и при други производители...

      Иначе в Априлия има един 4.5 (ако правилно си спомням SXV) и ... не съм много очарован от отливките на калниците - доста са ръбати и недодялани...

      Иначе продължавам да чакам... отзиви от реална употреба ...
      Път без препятствия обикновено не води до никъде.

      Коментар


      • #4
        Re: Aprilia MXV 4.5

        Първоначално публикуван от tatkobarba Преглед на мнение
        Иначе в Априлия има един 4.5 (ако правилно си спомням SXV) и ... не съм много очарован от отливките на калниците - доста са ръбати и недодялани...

        Иначе продължавам да чакам... отзиви от реална употреба ...
        Едва ли скоро ще чуем отзиви измежду нас за тези мотори.....Малко като че ли се водят като екзотика.... Ама тоя двигател, направо си е явление към момента....
        Но е факт, че са световен шампион в супермотото и при конструктори и при райдъри....

        Коментар


        • #5
          Re: Aprilia MXV 4.5

          Първоначално публикуван от tatkobarba Преглед на мнение
          .. не съм много очарован от отливките на калниците - доста са ръбати и недодялани...
          Айде сега пък калници "това ли е най-важното" , говориш като някое
          манекенче за което най-важно е външният вид. А иначе като цена май ще са доста добри в Гърция ми говориха за 6000-6500 евро ама не знам дали и тука ще е така?!?
          Иво Георгиев
          Gworkshop

          Коментар


          • #6
            Re: Aprilia MXV 4.5

            скептично съм настроен..
            иначе има някои сериозни идеи ..но май си е изпреварила времето

            Коментар


            • #7
              Re: Aprilia MXV 4.5

              Според мен мотора също прилича като за модел 2010 (особено със задното си окачване и иновацията си 2V), но нека да видим какво ще се получи на практика. 2008 да не тръгнем да търсим всички такива RXV-та
              Иво Георгиев
              Gworkshop

              Коментар


              • #8
                Re: Aprilia MXV 4.5

                Първоначално публикуван от Husaberg Преглед на мнение
                Айде сега пък калници "това ли е най-важното" , говориш като някое
                манекенче за което най-важно е външният вид. А иначе като цена май ще са доста добри в Гърция ми говориха за 6000-6500 евро ама не знам дали и тука ще е така?!?
                Нали знаеш: "По дрехите посрещат" ... Това го споменавам като впечатление за отношението към детайлите. Аз лично не съм много придирчив към вида, стига парактеристиките да са задоволителни.

                Въпроса, е че ако това не е доизпипано, откъде мога да съм сигурен, че по двигателя и останалото нещата ще са наред? Това, че фирмен отбор печели състезания няма нищо общо с "масовата" продукция (не казвам, че няма влияние) - както се казва - знаем какъв екип от механици и складове с резервни части седят отзад...

                За впечатленията е ясно, че скоро няма да дойдат от тук. Надявам се поне някой който си публикува историите в интернет да си е взел такъв мотор ... и да разкаже как е през очите на потребитела. Списанията като цяло рядко могат да са обективни, тъй като на тях им се предлагат определени екземпляри и за определено време...
                Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                Коментар


                • #9
                  Re: Aprilia MXV 4.5

                  не знам ама на мен -2 цилиндъра ми звучи като-двойно повече грижи

                  Коментар


                  • #10
                    Re: Aprilia MXV 4.5

                    Първоначално публикуван от tatkobarba Преглед на мнение
                    не съм много очарован от отливките на калниците - доста са ръбати и недодялани...
                    Адаш а това не ти ли пасва като дизайн?
                    На мен ми допада доста, ма то вкусове всякакви
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                    • #11
                      Re: Aprilia MXV 4.5

                      Всъщност нямах предвид формите ... дизайна ме кефи яко ... като го видях за първи път и много се размечтах... с надеждата да започнат да правят надеждни машини и да се метна на едно такова...


                      Поста ми засягаше изработката. Не знам дали е нарочно направено така, ама имаше шупли и технологични ръбове от "формите на отливките" на пластмасовите детайли.

                      Отговора ми беше "Защото е ендуро и ще се ползва в храстите" въпреки че седях пред супермото екземпляр...
                      Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Aprilia MXV 4.5

                        2009 моделът... МХV 450













                        пълна инжекция
                        сух картер, отделно масло на скоростите
                        цял колянов вал
                        и тук като при ендуро версията има опция за избор на две криви от
                        мощността директно от бутон на кормилото...
                        развърта се на 12500 оборота - което хич не е малко за V-образен, а и е 450сс


                        п.п. А гледайте пича от първата снимка, дето го тества.... Прави чикия на 450то в завоя
                        Последно редактирано от Жоро Донечки; 24-10-08, 11:37.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Aprilia MXV 450

                          Гърнето на ауспуха са го сложили ниско като на новата Хонда ЦРФ. Защо обаче им е двуцилиндров двигател за мотокрос нямам обяснение Не ви ли се вижда широка?

                          Коментар


                          • #14
                            До: Aprilia MXV 450

                            ..красавец е иначе
                            ..ейй тия италианци..царе са на дизайна
                            вижте как интересно са повдигнали отпред номера..изглежда все едно като ендуро маска но със махнат фар.. ..но и прави предницата да изглежда по висока....а бе браво ..художници са големи мотора поне отстрани всява респект..може би и като за супермото този 2 цилиндров мотор ще има някакво леко предимство на излизане от завоите ..на ерзберг един с един такъв на пролога- квалификация им наби канчетата..би ги със много -но после не взе участие в скрамблето 2 рия ден. за то ва пък един друг пак с такъв участва и успя да завърши

                            Коментар


                            • #15
                              До: Aprilia MXV 450

                              Познат има RXV450. Направих едно кръгче.
                              Първи впечатления:
                              Плюсове:
                              Най-голямо впечатление ми направи възможността да се регулира височината на мотора - коловете са разграфени да се спуснат надолу в трипътниците, а задния амортисьор има възможност за регулиране във височина.
                              Двигателя има огромен въртящ момент във всички обороти. Дори прекалено.
                              Дизайна е "странен", но мотора изглежда добре.
                              Минуси:
                              Няма манивела - кофти за ендуро. Има проблем със стартера - мотора е на 3000 км и е ходил на гаранционен сервиз да му сменят зъбчатките на стартера с други. Пак прави проблеми. Няма сервиз в България - за всеки проблем го пращат в Унгария. Прекалено тесен резервоар - стискането с колена е почти невъзможно. Прекалено пластмасов - всички пластмаси изглеждат направени от материал като на шосейните мотори. Стопа, стойката за номера и мигачите са сложени така, че при първото падане/преобръщане ще останат на земята. Двигателя работи като ярмомелка - има някакво тропане, което според мен е недопустимо за чисто нов мотор.
                              Няма защита на двигателя. Рамата е като на МЗ ЕТЗ - няма рама пред и под двигателя - само някаква смешна пластмаса.
                              Поне според мен двигателя е прекалено мощен за ендуро. Може би за скоростно каране ще е перфектен. При най-малкото отваряне на газта, мотора отговаря с превъртане на задната гума, дори и в ниски обороти и висока предавка. А е с нови гуми. При по-рязко отваряне предната гума се изправя.
                              Това са мои впечатления, за 5 мин. проба на твъд път и в нива.
                              За окачването не мога да кажа нищо, т.к. беше настроено възможно най-левашки - сага максимален, за да може да стига земята, вместо да регулира от където трябва, всички настройки на най-меко.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X