До: HONDA CR 500
да толкова са горе долу..последните модели бяха по 63 коня..според производителя и това мощтност стандартен измерена от коляновия вал
въртящия момент си е толкова..което е огромна цифра ..и имайте предвид че макс си въртящт момент отдава при около 3000 об
..тоест обороти от които другите мотори още не са и тръгнали 
при 6000 вече и мощтността е на макс
и ..става страшно 
..между другото по старите модели са и по мощтни и по резко..по новите са малко по култивирани като работа..пробвали сме няколко модификации след които мотора почва да се кара по човешки
..едната е да се понамали компресията чрез по дебела гарнитура между картера и цилиндъра
...
да толкова са горе долу..последните модели бяха по 63 коня..според производителя и това мощтност стандартен измерена от коляновия вал
въртящия момент си е толкова..което е огромна цифра ..и имайте предвид че макс си въртящт момент отдава при около 3000 об
при 6000 вече и мощтността е на макс

..между другото по старите модели са и по мощтни и по резко..по новите са малко по култивирани като работа..пробвали сме няколко модификации след които мотора почва да се кара по човешки
..едната е да се понамали компресията чрез по дебела гарнитура между картера и цилиндъра

докато си на него. Мотора е направен за по-прави и скоростни трасета. Ако сте решили да го използвате за ендуро, то вие или сте търсач на прекалено силни усещания (не в добрият смисъл) или сте се отдали на мазохизъм. При най-лекото подаване на газта, жирископичният момент веднага изправя мотора и ако си на тясно трасе, веднага отиваш в храстите (в най-добрият случай). Т.е. както се каза в постовете по-горе, той е направен да се движи на по-високи обороти и тесните участъци ще бъдат кошмар, като включим и постоянното държене на съединителя за да не изгасне.
Коментар