Обява

Свий
Няма добавени обяви.

2010 SUZUKI RM-Z 250

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • 2010 SUZUKI RM-Z 250


    Историята на серията RM (Racing Model) на Suzuki започва през 1974 г., когато бял свят вижда първият двутактов RM 125M. Следващата година се появява още един вариант - RM 125A, а през 1976 линията се допълва от RM 250A и RM 370A - всичките също двутактови. Така Suzuki поставя началото на една много успешна серия мотоциклети, постигнали не малко победи в международните състезания.
    През 2004 година Suzuki решават да прибавят и Z варианта, който обаче разчупва серията благодарение на лекия, компактен и мощен четиритактов агрегат. Или както се хвалят производителите „още един легендарен успех в състезателен план!" Стартира производството на RM-Z 250, конструиран съвместно с Kawasaki, подобно на моделите RM100, DR-Z 110, RM65 и други.
    2008-ма е годината, когато Suzuki стават първия японски производител, въвел пълния инжекцион при кросовите мотоциклети (Suzuki RM-Z 450) и определено не сбъркаха. През изминалата година Suzuki пожънаха много успехи именно благодарение на модела RM-Z. Чад Рийд спечели американския мотокрос шампионат (AMA Moto Cross 2009) и австралийските Super X серии (Inagural Super X Championship) при 450 кубиковите, а младият талант Райън Дънги (Rayan Dungey) стана шампион в малкия клас на AMA Supercross (AMA Supercross Lites Series 2009).
    Не отдавна Suzuki пуснаха на пазара RM-Z 250 за сезон 2010 и станаха първият японски производител, вградил електронна система за впръскване на горивото в 250 сс четиритактов мотокрос модел.
    Двигателят на новото RM-Z 250 е едноцилиндров DOHC с вместимост 249 сс. Клапаните са 4 на брой, титанови, а цилиндърът е изработен от алуминиева сплав. Следвайки стъпките на по-големия си 450 сс събрат, четвърт-литровият вариант използва иновационната система на Suzuki за директно впръскване на горивото. Сърцето на RM-Z 250 e по-компактно, с кондензаторно запалване, като електронната система включва 16 битов компютър и 43 мм дроселна клапа.
    Наред с новия агрегат е обновена и рамата на RM-Z 250, чиито стени са удебелени от 2,5 на 3 мм. Тя е алуминиева, по-устойчива, тип twin-spar и с нея Suzuki се стремят към подобряване на тракшъна във високоскоростните диапазони. Предното окачване на RM-Z 250 е съставено от 47 мм обърната предна вилка Showa. Задното колело се свързва с олекотената рама посредством нова вилка с подобрен шарнир, като по този начин Suzuki повишават още повече устойчивостта, централизират масата на мотоциклета и постигат отлично сцепление. За да докажат колко важни са за тях детайлите, Suzuki преработват дори степенките, така че оптимално да предпазват от натрупване на кал.
    Трансмисията на RM-Z 250 представлява пет-степенна скоростна кутия, правилно подбраните отношения на която водят до гладко превключване между отделните предавки.

    2010 RM-Z250 Технически данни
    Дължина 2,170 мм.)
    Ширина 830 мм
    Височина 1,270 мм
    Междуосие 1,475 мм
    Клирънс 345 мм
    Височина на седалката 955 мм
    Тегло 104.5 kg
    Двигател Четиритактов, DOHC, с водно охлаждане, едноцилиндров, 4 титаниеви клапана
    Диаметър на цилиндъра 77.0 мм
    Ход 53.6 мм
    Вместимост 249 куб. см
    Съотношение на компресията 13.4:1
    Горивна система С електронно впръскване на горивото
    Смазочна система Suzuki Advanced Sump System
    Съединител Мокър, много-дисков
    Скоростна кутия 5-степенна

    Трейл 140 мм
    Предни спирачки Дискови
    Задни спирачки Дискови
    Предна гума 80/100-21
    Задна гума 100/90-19
    Капацитет на горивния резервоар 6.5 L (1.7 US гал.)
    Цвят Черно/Шампанско, Жълт
    Източник - http://moto-zone.bg/
    Когато хората не могат да достигнат нивото ти,започват да те плюят!
    GSM - 0877851214

Активност за темата

Свий

В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

Зареждам...
X