Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Може ли да превърнем свойте кросове в снегоциклети?!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Ники разкажи малко как беше днес, имаше ли проблеми, дай малко снимки, видео ако имаш
    99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
    It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

    Коментар


    • #62
      ето и снимки от пьрвия тест имам и клипчета
      Прикачени файлове
      не казвай всичко но знай какво казваш

      Коментар


      • #63
        Ники кажи нещо повече, потъва ли, не потъва ли, завива ли добре, можели да караш по-бързо, те такива работи, какви са ти впечатленията
        99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
        It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

        Коментар


        • #64
          Първоначално публикуван от Николай Малинов Преглед на мнение
          Ники кажи нещо повече, потъва ли, не потъва ли, завива ли добре, можели да караш по-бързо, те такива работи, какви са ти впечатленията
          Абсолютно....
          Сподели впечатления, че ще ни изтекат лигите тука само по тези снимки.....

          Коментар


          • #65
            Днес ходи при него и каза, че нещо има малък проблем със завиването, но нека той да обясни по подробно.
            99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
            It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

            Коментар


            • #66
              Може би дългата стъпка на веригата не позволява на дъската отпред да подведе мотора....

              Коментар


              • #67
                Незнам нещо такова май се получава, но със сигурност ще отстрани проблема. Да го изчакаме да влезе в портала и да разкаже по-подробно.
                99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
                It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

                Коментар


                • #68
                  Здравейте сьфорумници .След като изпробвахме машината с един мой приятел с голямо сьжаление установих че мотора завива много трудно .Завоите с ниска скорост се взимат с много усилие а с повече газ е по лесно , освен това на по дьлбок сняг мотора се чуства по добре но много поднася на отьпкан сняг .Искам да призная че с това управление е много трудно за каране .От страна на трака сьм много доволен но на повечко сняг е по гот .Имам малко видео но не знам да го кача .Голям проблем ми е това напрегнато завиване и затова имам някои идеи но ще сьм благодарен на всеки който помогне сьс сьвети .
                  не казвай всичко но знай какво казваш

                  Коментар


                  • #69
                    Първоначално публикуван от mishelmoto Преглед на мнение
                    Здравейте сьфорумници .След като изпробвахме машината с един мой приятел с голямо сьжаление установих че мотора завива много трудно .Завоите с ниска скорост се взимат с много усилие а с повече газ е по лесно , освен това на по дьлбок сняг мотора се чуства по добре но много поднася на отьпкан сняг .Искам да призная че с това управление е много трудно за каране .От страна на трака сьм много доволен но на повечко сняг е по гот .Имам малко видео но не знам да го кача .Голям проблем ми е това напрегнато завиване и затова имам някои идеи но ще сьм благодарен на всеки който помогне сьс сьвети .
                    Не съм специалист, ето ти моето скромно мнение.

                    Балансът на мотора ти е съвсем нарушен. То не може и да се очаква друго, но те чакат много тестове докато го нагласиш. Дори като седнеш на него ми се вижда наклонен напред.

                    Задницата ти е по-висока спрямо предницата, спрямо оригиналната конфигурация (с джанти). Ако си представиш задната и предната джанта, в момента си с екивалент примерно на 19-20 цола задна (оста ми се вижда по-високо от оригиналната конфигурация), а отпред, пак съдейки по позицията на оста - си с екивалента на знам ли, 16-17 цола.

                    Не че същите закони се прилагат в случая, понеже няма предна гума която да се върти, но:

                    - предницата ти е толкова ниска, че при завой бяга навън.

                    - предната ска е от шейна (от шейна ли беше?). Шейната е с две ски отпред, и пак не завива чак толкова добре. При шейната на всяка ска имаш много по-голямо тегло отколкото в твоя случай. С две думи - предната ти ска не е достатъчно натоварена за да направи необходимото сцепление.

                    - Предната ска не е предвидена да ляга в завой, изчислена е да седи плоско върху снега. Може и да греша тук, моля да ме поправи някой ако се занимава с шейни.

                    Решението (или поне стъпка в правилната посока) се състои от две части:

                    - Снижи задницата. По веригата нищо не можеш да направиш вече, там конфигурацията е константа, НО ако все още ползваш заден линк на окачването (а си мисля че няма начин да си го свалил) - чрез удължаването му ще снижиш задницата, без да губиш от хода на окачването (или поне за всеки милиметър загубен ход ще имаш снижение от няколко милиметра). Пиши точно коя година е мотора ти, ще питам тук моите хора които правят окачване, за да видим с колко да се удължи линка. Щом си успял да направиш всичко останало, заден линк няма да те затрудни много.

                    Недей да вдигаш предницата, ще се отслаби конструкцията.

                    - Предната ска е проблем. Изчисляването на кривината на ската за да зацепва при лягане в завой е цяла наука, в случая може да ти послужи да гледаш дъно на джет или на скутер - и при тях е нужно да се изчисли много точно формата на дъното, за да могат да лягат в завой във водата.

                    Тук обаче може и да греша, може би напротив - да ти трябва ска тип скиорска ска, с карвинг, с която да може да се ляга. Така като го мисля май-по-скоро това ще е.

                    При всички положения - мисля че в настоящият си вид конструкцията си е на ниво. Надали от snoxycle са имали по-малко проблеми, и не вярвам да са ги решили всичките.
                    Прикачени файлове
                    Издъних се на Тюринг теста

                    Коментар


                    • #70
                      Един съвет от мен:
                      Корегирайте предната ска, като я направите леко под дъга и свалете малко задницата, както казва Goblin. Мисля че така управлението ще се улесни доста
                      Ендурото и сексът не са шега работа !
                      -------------
                      Животът се измерва с броят на издишванията !

                      http://sixdayscrazyjob.com
                      http://crazy-job.com

                      Коментар


                      • #71
                        да много навирена ми се вижда тая задница

                        преди да пипате линковете пробвайте първо с реглаж-отпуснете пружината на задния амортисьор а с няколко клика натегнете сомпрешъна и евентуално и ребаунда
                        навирена и тежеста не само отива напред но и ъгъла на предницата става много остър
                        ..то по принцип със ската предната само няма да може да завива ще трябва да вкарвате малко джет техника
                        снижете задницата и пробвайте -като го покарате повечко ще вземете да му хващате челъмите ..ама и лично на мене ми се струва че предната ска бива да има кант отстрани за да завива по добре и на твърдо..иначе мекия сняг -ясна работата

                        Коментар


                        • #72
                          Първоначално публикуван от mishelmoto Преглед на мнение
                          мотора завива много трудно .Завоите с ниска скорост се взимат с много усилие а с повече газ е по лесно , освен това на по дьлбок сняг мотора се чуства по добре но много поднася на отьпкан сняг


                          Освен нарушения баланс от ходовите елементи за, който споменава Goblin, все си мисля, че разковничето е и в дългата стъпка на задната верига. Ти сам казваш, че завойте с ниска скорост се взимат трудно, това е, защото неможе да превърта веригата, прави хубаво сцепление(особено на утъпкан сняг както сам каза), а предната ска неможе да се справи с натоварването, което идва от веригата в посока "напред". Получава се нещо като при пълния блокаж при джипките - трудно завиване. А когато се подаде повече газ веригата странично приплъзва по-лесно на снега и тогава предната ска по-лесно подвежда зададената посока. Същото се получава и на дълбокия сняг. Той е по-рехав и задната верига няма добро сцепление т.е. по-лесно веригата поднася/приплъзва странично и това подпомага завиването, в същото време като че ли предната ска на дълбок сняг ще се чувства и по-добре, по-стабилна....
                          Но понеже както спомена Goblin веригата е константа, обърни внимание на предната ска, трябва да може хубаво да закантва при завиване(според мен), след това се опитай да снижиш задницата и след тези операции, ако резултата не е задоволителен вероятно ще трябва да мислиш и върху веригата...
                          Обаче все ми се струва, че този вид snow конструкция е предназначена повече за дълбок сняг, а не за утъпкан....

                          А и друго не ми става ясно от снимките. Конструкцията на която е хваната веригата на практика се получава втори шарнир(на оста на задната джанта), та той по някакъв начин може ли да си променя ъгъла, дори и малко, спрямо оригиналния шарнир или с долната щанга е твърдо фиксиран(според мен трябва да има малък градус на лагеруване)....

                          Ето един линк: http://www.2moto.net/
                          може на някой да му хрумне нещо като идея
                          в галерията има едно клипче как сноумотото минава през малко езерце...

                          Коментар


                          • #73
                            Хм, устройството Rogue, както са го кръстили според мен е по-доброто решение. Задвиждащата част е обърната напред, по-къса е и прави самата база на мотоциклета по-къса, което помага на завиването.
                            "Всичко е от значение", както се казва в една реклама!
                            От тук малко, от там малко корекции и може да се поуправи устройството.

                            Нека не се забравя обаче, че снегоциклета е предназначен предимно за неoтъпкан сняг
                            Ендурото и сексът не са шега работа !
                            -------------
                            Животът се измерва с броят на издишванията !

                            http://sixdayscrazyjob.com
                            http://crazy-job.com

                            Коментар


                            • #74
                              mishelmoto самата верига може ли да се скъсява, на прешлени ли е или е неразглобяема, че от снимките ми изглежда на прешлени?

                              Ако е разглобяема в краен случай може да пробваш евентуално скъсяване на рамката до предпоследната ролка..

                              Коментар


                              • #75
                                за задницата ясно много е висока трябва да я намаля но умувам как да направя трака по кьс щото голям процент от трудноста е от голямата дьлжина на трака аза предницата ми се вьрти в главата да го мисля нещо такова. (снимката ) А за скьсяването на веригата ще е проблем след като я резна как да я свьржа и пак да е здрава.Итересува ме вашето мнение дали пак няма да бьда разочерован .
                                Прикачени файлове
                                Последно редактирано от mishelmoto; 07-02-07, 10:29.
                                не казвай всичко но знай какво казваш

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X