След неколкократно шушукане из форума и извън него за разработка на нов клас 4Т двигатели както и ново разделение на класовете в световния шампионат (един клас 2Т и един клас 4Т) реших да потърся малко инфо за новия КТМ който може би Кайроли ще кара от догодина.
Доколкото разбирам от превода КТМ въвеждат линковото окачване, но въпреки това все още остава спорно дали ще е с него или традиционното PDS. Двигателя ще е с ново газоразпределение, но засега няма много подробности.
Ето и тестовете на мотора от Стефан Евертс
http://doutoresdoenduro.topicboard.n...-2010-t160.htm
п.с. току що прочетох в една статия че Майк Алези се връща отново в КТМ и ще кара 350-ката, а Чад Рийд изоставя Сузуки и отпрашва за зелените
Доколкото разбирам от превода КТМ въвеждат линковото окачване, но въпреки това все още остава спорно дали ще е с него или традиционното PDS. Двигателя ще е с ново газоразпределение, но засега няма много подробности.
Ето и тестовете на мотора от Стефан Евертс
http://doutoresdoenduro.topicboard.n...-2010-t160.htm
п.с. току що прочетох в една статия че Майк Алези се връща отново в КТМ и ще кара 350-ката, а Чад Рийд изоставя Сузуки и отпрашва за зелените
Коментар