Обява

Свий
Няма добавени обяви.

MXA Shootout – CRF450 versus CR500

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • MXA Shootout – CRF450 versus CR500

    Видях това интересно сравнение и реших да го покажа .

    Не съм много на "ти" с английския и затова не съм го превел.
    Давам само линк и ако някой владеещ добре езика го преведе, предполагам доста хора ще му бъдем благодарни .
    Все пак ако не се намери човек и аз мога да пробвам да го преведа с моя заучен от интернет английски .

    http://twostrokemotocross.com/2008/1...-versus-cr500/

  • #2
    До: MXA Shootout – CRF450 versus CR500

    Ако остане време, довечера ще го почна
    Per aspera ad astra.

    Коментар


    • #3
      До: MXA Shootout – CRF450 versus CR500

      Ми тестват последния CR500 срещу 2008 CRF450 R и естествено CRF- а е по-добър във всичко, ама изненадата е, че разликата не е никак драстична.
      Статията показва, че ако си бяха развивали ЦР 500 сега щеше да е поне толкова бърз и добър колкото новите.

      По-интересното е, че класа 500 е махнат от съзтезанията в Америка заради корпоративно-политически игри, както сега ще се случи и с класа 450. И тъпото е, че само се чудят как изкуствено да наложат продукти, които да имат зверска поддръжка и накрая ние го духаме, защото си даваме пари от заплатите , а не примерно от бюджета на отбора.
      И поне само при моторите да беше, а то за всичко го ядеме това дърво и колите са така и финансите и техниката и всичко. Корпоративни машинации от алчност. Къде си Тато, да ги оправиш тия нагли капиталисти.

      Коментар


      • #4
        До: MXA Shootout – CRF450 versus CR500

        Хайде хайде. Точно в България клас 500 беше премахнат дълбоко назад в татово време. Американците го премахнаха последни.
        Издъних се на Тюринг теста

        Коментар


        • #5
          До: MXA Shootout – CRF450 versus CR500

          Мда, встрани от темата е, ама наистина само гледат как да вземат парите на хората.Четох за предложение да се направят 350 кубикови 4 тактови мотори които да заменят 450.В статията се споменаваше че тия 350 двигатели ще работят на много високи обороти и напрактика ще са по-бързи от сегашните 450, както и че ще се износват и много по бързо....
          Та малко по малко приближават хората до ада .

          Коментар


          • #6
            До: MXA Shootout – CRF450 versus CR500

            Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
            Хайде хайде. Точно в България клас 500 беше премахнат дълбоко назад в татово време. Американците го премахнаха последни.
            Ти ги знаеш по-добре тия неща, ама не вярвам японците да спрели развитието на 500 и двутактовите заради решенията на БМФ. Схемата си е една и съща навсякъде: уж трябва да е обратното, ама бизнеса командва организациите, които уж се грижат за спорта, интересите на хората и т.н.
            Сега ще ни набутат 350-ки дето ще изспипят милиони да ги правят на ново и ще искат да вървят като 500 и 450 , ама да са по-леки и накрая ще сменяме половината двигател на всяко палене.

            А за Тато това не мога да го повярвам - да спре клас 500. Той не беше такъв човек! Недейте така. Той не е знаел, иначе никога нямаше да го допусне. Или ако го е направил то е било само от грижа за съзтезателите- да не се убият с тия машинища.

            Коментар


            • #7
              До: MXA Shootout – CRF450 versus CR500

              Клас 500 бе премахнат от мотокроса по много проста причина - бяха станали неуправляеми. И това във всички държави в които бяха премахнати.
              Издъних се на Тюринг теста

              Коментар


              • #8
                До: MXA Shootout – CRF450 versus CR500

                Специално за 500сс не е никаква корпоративност и интереси.
                Това са си мотори с ненормална сила за мотокрос.
                С такъв мотор вместо да подобриш времената си и техниката си, ти си ги влошаваш. Това е истината.
                Когато е създаден клас 500сс тогава моторите са били със силата на сегашните 250 2т кросаци, та дори и по-слаби. Тогава наистина е било възможно да се кара и напредва с тях.
                Но и възможностите на тогавашните състезатели са били доста по-скромни дори и на световно ниво от колкото на сегашните "човекомашини".

                Коментар


                • #9
                  До: MXA Shootout – CRF450 versus CR500

                  Когато е създаден клас 500сс тогава моторите са били със силата на сегашните 250 2т кросаци, та дори и по-слаби. Тогава наистина е било възможно да се кара и напредва с тях.
                  ..а бе даже по слаби са били от съвременен 125...да не говорим как вибрират ако сте пипвали чз 500 ще се сетите ..хем то май не е и точно 500 а е доста по малко
                  след това обаче са станали вече много силни макар че като съм карал ср 500..а бе има си кеф..особенно по новите модели са поомекотени и се карат по прилично

                  Коментар


                  • #10
                    До: MXA Shootout – CRF450 versus CR500

                    Аз съм карал цр 500 1993г вЪрвеше много почти неУправляем,но наистина вибрациИте бяха ужасяващи.
                    Последно редактирано от Тануцо; 25-10-09, 21:06. Причина: правопис

                    Коментар


                    • #11
                      До: MXA Shootout – CRF450 versus CR500

                      Първоначално публикуван от T-1000 Преглед на мнение
                      Мда, встрани от темата е, ама наистина само гледат как да вземат парите на хората.Четох за предложение да се направят 350 кубикови 4 тактови мотори които да заменят 450.В статията се споменаваше че тия 350 двигатели ще работят на много високи обороти и напрактика ще са по-бързи от сегашните 450, както и че ще се износват и много по бързо....
                      Та малко по малко приближават хората до ада .
                      Ами те вече са направени догодина Кайроли ще кара КТМ 350 4Т който е с 1-2 кила по тежък от 250 (ама не от нашите 250 а от онези наточените, под 100 кг. ) а като коне ще е около 50, предостатъчно за състезания по мотокрос.
                      А пък който не иска да нарива пари във високотехнологични двигатели нека си кара ДРЗ400 примерно, здрав като чук двигател, за сметка на това тежък
                      Ама има и по евтин и приятен вариант и той се казва 2Т
                      Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X