Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Yamaha YZ 450F - Впечатления и информация

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Yamaha YZ 450F - Впечатления и информация

    Туйков, на всеки 450 кубиков мотор километража е вързан за предната гума а задната е винаги като луна парк...особено на тегави места затова всичко се измерва в моточасове.
    Слушай Виктор ако искаш да стигнеш далече....

    Коментар


    • #17
      До: Yamaha YZ 450F - Впечатления и информация

      напротив колега много висок разход им даваш на тия машиини ,трябва нещо да не е наред за да гори толкова,Един приятел е с црф450 и е 100кг и малко отгоре дори ,а много яко кара и му дава до 7л ,на мен ктм-а пак толкова ми дава г/д също и обсъждания модел ямаха има 2 тук такива от 2007-ма и двете горят в границата до 7 на 100

      Коментар


      • #18
        До: Yamaha YZ 450F - Впечатления и информация

        Първоначално публикуван от kol1o0 Преглед на мнение
        напротив колега много висок разход им даваш на тия машиини ,трябва нещо да не е наред за да гори толкова,Един приятел е с црф450 и е 100кг и малко отгоре дори ,а много яко кара и му дава до 7л ,на мен ктм-а пак толкова ми дава г/д също и обсъждания модел ямаха има 2 тук такива от 2007-ма и двете горят в границата до 7 на 100
        Абе това „много яко кара“ е много относително
        Условията и терена също са много относително нещо.. Тука из Враца по козите пътеки не съм видял на някой да му е паднал разхода под 10 , включително и на мен, без да имам претенции, че карам „много яко“. Виж ако е някой дълъг преход с бързи участъци - да, съгласен съм, че може и на 7 да падне.. Но това е минимума според мен, а не среден разход.

        Коментар


        • #19
          До: Yamaha YZ 450F - Впечатления и информация

          Колегата който кара с нас yz450 никога не е успявал да мине повече от 85км с един пезервоар а последни път който карахме и доста бавно и почти без газ поради лед и много сняг угасна на 66 тия километър но това има ли значение при полужение че се продават и по-големи резервоари и туби има
          Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
          Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

          Sofrace Offroad Team

          Коментар


          • #20
            До: Yamaha YZ 450F - Впечатления и информация

            Да си кажа честно, мен също много ме изкушават YZ с по-ниските си цени спрямо WR.
            Може би удачен би бил въпросът - по-стар WR или по-нов YZ - кое е за предпочитане за ендуро? Все пак по-новото си е по-ново?
            Тук в групата няколко души има с кросови 450-тки, и си карат без проблеми, не съм ги виждал да се задъхват някъде...
            Мен повече ме притеснява ресурса на двигателите как е - има ли разлика между YZ и WR в това отношение?
            Последно редактирано от ACCELERATOR; 07-01-09, 18:43.

            Коментар


            • #21
              До: Yamaha YZ 450F - Впечатления и информация

              Първоначално публикуван от ACCELERATOR Преглед на мнение
              Абе това „много яко кара“ е много относително
              Условията и терена също са много относително нещо.. Тука из Враца по козите пътеки не съм видял на някой да му е паднал разхода под 10 , включително и на мен, без да имам претенции, че карам „много яко“. Виж ако е някой дълъг преход с бързи участъци - да, съгласен съм, че може и на 7 да падне.. Но това е минимума според мен, а не среден разход.
              не минимум а само нанадолно трябва да е нека този дето му харчи 7 да дойде да покара с нас и да си сипе бензин като за 7 на 100 ама после да не вика някой друг да го бута а ние не караме яко с само се разхождаме все пак и гасим по всяко нанадолно и пак разхода е 10 и то не само на една 450 без значение Хонда Ямаха под 10 не пада така че помислете и доминатор карах до скоро и той под 10 никога не е падал така че незнам кой каде и как кара или пак се надлъгваме нещо?
              Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
              Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

              Sofrace Offroad Team

              Коментар


              • #22
                До: Yamaha YZ 450F - Впечатления и информация

                Разхода ще ви кажа че е за един манш 5 -6 литра-при мотокроса.Не знам колко са колометрите 30 минПри нормално каране с 8 литра трябва да мине 100 км,не разчитай на повече.Аз с Бетата минавам 120 но при ръчкане няма да може.Горят си нормално около 8 на 100.Ако си тръгнал да правиш икономии, можеш да го свалиш много но къде е кефа тогава.

                Коментар


                • #23
                  До: Yamaha YZ 450F - Впечатления и информация

                  За да караш кросов мотор на ендуро трябва наистина да си доста добър, да не кажа много добър.
                  И веднага давам пример, колегите от Бухово които правят Виктори екстрийм, най-тежкото и трудно състезание в БГ карат само Yamaha YZ 450F.
                  Втори пример, на състезанието за коча в Стара загора само "Сиренето" с такава ямаха качи сипея до горе.
                  Трети пример ММ от форума кара кросова хонда в шампионата и завърши трети тази година...примери много.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Yamaha YZ 450F - Впечатления и информация

                    Първоначално публикуван от Goblin
                    СОкаци колеги, сОкаци...

                    И както и да е. Като ще е по леки пътеки - защо изобщо се говори за 450ка ? Не стига ли 250ка ?
                    Напротив по леките може с всякакъв,по тежките не може,там 250-ката има голямо предимство.
                    Да кажа само че аз не бих си сменил ендурото за крос никога.Не визирам марки били Японски или Европейски,просто мотора за пътеки били те леки,тежки или супер тежки трябва да е ЕНДУРО.Имаме много примери в нашата група хора който кандисаха на това мнение,ама първо се понамъчиха,че тогава,И аз съм в това число де.
                    Има е нещо което не се спомена досега в темата-поддръжката.На кросовите мотори е много по сериозна,двигателите са изпомпени до максимум и естественно имат много по кратък живот.Гумите им свършват еи така пред очите ви.Маслата са безкомпромисни и задължително висок клас.Предницата е по твърда, и няма гаранция с какви пружини е, и в много от случаите са абсолютно неподходящи за ендуро терени.Недейте да си мислите че с по ниската цена на мотора, всичко се решава тотално.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Yamaha YZ 450F - Впечатления и информация

                      Първоначално публикуван от Даниел Туйков
                      А, защо не 125-ца ......
                      Бензина е най-малкия ти разход при един съвременен крос/ендуро мотор Това е! Не го мисли. Тъй като ще си купиш втора ръка ремонтите са неизбежни, моли се да не са сериозни, но всички са скъпи.....
                      Високия разход на гориво да не мислиш, че е когато караш на 1 или 2 скорост...Тук не е като колите най-икономично при 90км/ч.....а бе к'ви икономии тука, майка на мизерията са те.....

                      Коментар


                      • #26
                        До: Yamaha YZ 450F - Впечатления и информация

                        Значи есента карах със група от два Црф,аз със ВР450,един ВР400 и други де но на тези четирита сложихме за 64км. по 4литра бензин,а сме карали в "пакет" така да се каже.Така че си харчат горе-долу еднакво.
                        [IMG]http://store.picbg.net/pubpic/B2/4C/dd3f0e843d6fb24c.gif[/IMG]

                        Коментар


                        • #27
                          До: Yamaha YZ 450F - Впечатления и информация

                          Е аз за това продадох КТМ-а и си взех Ямаха:първо YZ400,после ВР400 и сега ВР450.Е малко се разочаровах след като ти смени марката,но сега се успокоих.Няма да е лошо и другите да напишат защо са изменили на "музикалните инстументи".
                          [IMG]http://store.picbg.net/pubpic/B2/4C/dd3f0e843d6fb24c.gif[/IMG]

                          Коментар


                          • #28
                            До: Yamaha YZ 450F - Впечатления и информация

                            Конкретно на темата уз 450ф може да стане супер готино ендуро дори за най големия аматьор така като си мисля но му трябват няколко неща според мен-едното е примерно -кит на L Sleeve да му намалите обема от 450 на към 380 примерно
                            -да сложите -по тежък маховик или направо запалване на е-енжинеринг с изводи за фар и комплект тежък маховик и да му смените първа скорост с от на вр ..да му пратите окачването в рейс тех да го ревалвнат и да сложат меки пружини ..да му сложите 18 ка отзад ..и..още няколко дребни неща и ще стане -трепач
                            ..но всичко това е в сферата на мечтите и че по принцип може да стане ..има хора в щатите които от време на време правят подобни неща за разни тестове а и да покажат и рекламират разни фирми продаващи части и аксесоари
                            ..аз може би бих го направил ако някой ми подари узф450..и нямам право на никакъв друг мотор ..макар че ..май пак по лесно ще е да му свикна що годе така както си е отколкото да се занимавам

                            така че като извод- прекаленото умуване какъв мотор да вземеш..не е здравословно-взимаш някакъв какъвто можеш да си позволиш.. и почваш !
                            Последно редактирано от Жоро Хаджиев; 08-01-09, 11:51.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Yamaha YZ 450F - Впечатления и информация

                              И все пак, никой не ми отговори на въпроса: как стои въпроса, ако разполагаме с определена сума пари, както обикновено се случва? За едни и същи пари ИЗ в повечето случаи е с 2-3г по-нов, което не е никак малка разлика, за да се замисли човек?
                              Също бих искал да се обърна и към ianko, който изглежда има опит с Ямахите - би ли направил едно сравнение между YZ400, WR400 и WR450? Ще ми помогнеш доста.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Yamaha YZ 450F - Впечатления и информация

                                Само така изглежда.Факт е че за 7-8 месеца минаха през мен и трите модела,точно във реда както си ги написал.Имам малък проблем със писането,трябва ми граничарско куче,да търси буквите по клавиатурата ,така че ако искаш на скайпа ще е най-добре:rumianko11 вечер към 7-8часа.А иначе и трите мотора си нямат нищо общо.Не знам дали защото YZ400 ми беше първия от този клас,но на него се чувстах най-добре със изключение на някои места където трябваше да се минава на по-ниски обороти и ми гаснеше от 10пъти поне 6-7След него взех ВР400 който ми се струваше много слаб,можеби заради разликата във скоростите не знам,но си помислих че съм станал много добър за 2-3месеца и трябва да се кача на ВР450и какво се оказа на всеко каране поне по едно-две завалянияи след всеко каране разсъждения от рода на: дали да не го продам и да си взема ВР250,или толкова ли съм некадърен че не мога да карам един мотор без да падна.Това ме напряга и не мога да се отпусна да му давам газ както искам.Не съм много по обясненията със писане така че моля да ме извините ако не сте разбрали нищо.
                                [IMG]http://store.picbg.net/pubpic/B2/4C/dd3f0e843d6fb24c.gif[/IMG]

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X