Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Yamaha YZ 450F - Впечатления и информация

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Yamaha YZ 450F - Впечатления и информация

    Очаквам стандартното като за начало с модел 2007 !
    Поведение, издръжливост, подробности при потдръжката, техническа информация и така нататък.
    Дерзайте...
    [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
    [/FONT]________________________________________
    [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
    [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
    [/CENTER]
    [/CENTER]

  • #2
    До: Yamaha YZ 450F - Впечатления и информация

    Краси онзи ден карах точно такава.Да ви кажа че мотора си е като кросов мотор рязък силен и пр.Няма лош мотор Японски сичко е от нас,които го ползваме.Ана колегата препоръчвам да се ориентира правилнои да избере или крос или ендуро.КРОСА Е ЗА КОРОС, ЕНДУРОТО ЗА ЕНДУРО.Това че в БГ карат ендуро с кросови мотори е от чисто финансова гледна точка.За това и се виждат разлики в двата модела.Сега няма да изяснявам кои са че пак заминахме в друга тема.Даниеле ако ша караш ендуро ЦРФХ ако ша караш крос ЦРФ.
    Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
    0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

    Коментар


    • #3
      До: Yamaha YZ 450F - Впечатления и информация

      Ямахата е много добра но в твоя вариант е модела ВР 450 Ф.Даже за тази година като цяло Ямахата е най добра ,казват специалистите.За мен всички 450 много добри
      Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
      0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

      Коментар


      • #4
        До: Yamaha YZ 450F - Впечатления и информация

        Първоначално публикуван от Goblin


        След дълго прекъсване е време да се захванем отново с приключенията на наглите типове от MXA. Този път жертвата на професионалните им похождения ще е yamaha YZ450F – модел 2007. Отново - волен превод, плюс материали от предишни броеве и лични коментари.

        ПЪЛЕН ТЕСТ – Yamaha YZ450F – 2007



        Мъдреците винаги са казвали че спечелената битка не означава спечелена война. При Ямаха тази мъдрост върши работа – въпреки липсата на значими победи на пистата през миналия сезон, в пазарната война фирмата с камертончетата (Нота: досещаме се че емблемата на Ямаха представлява три преплетени камертона, понеже първоначално са започнали с музикални инструменти) държи солидно окопани позиции, които надали ще отстъпи без бой. Миналогодишният вариант на YZ450F ни хареса доста, нека видим какво ни е приготвил екипът на сините тази година.

        Въпрос : Какви са най-добрите черти на YZ450F ?

        Според нас YZ450F има четири прекрасни качества:

        Цивилизован двигател:

        В категорията на 450ките няма по-лесен за употреба двигател от този на ямахата. Благодарение на петте клапана, на волфрамовия балансьор на двигателя и на специално разположения колянов вал, двигателят на ямахата е по-близо до автомобилен двигател отколкото до кросово чудовище.



        Център на тежестта:

        Никой друк кросак серийно производство не е толкова деликатно балансиран в процес на преминаване от изправено положение към лягане в завой и обратно колкото ямахата. Докато всеки друг производител изхожда от мисълта че най-хитрото разположение на двигателя е възможно най-напред в рамката, от Ямаха са навели двигателя напред, снижили са коляновия вал ниско в рамката и са преместили масления резервоар.
        Резултатът е мотоциклет който създава чувството че е с 10 кг по-лек отколкото миналогодишния YZ450F. Волфрамовият балансьор за който споменахме по-горе допринася за липсата на вибрации.



        Звук:

        Тази година ямахата е една тихичка... Централната тръба в заглушителя е с диаметър 31.8мм в сравнение с миналогодишните 41.3мм. В резултат – максималното ниво на шума е 96дб.

        Предна вилка:

        Ямаха е единственият производител който залага на предница от тип SSS (Speed Sensitive Suspension) – всички други производители ползват PSS (Position Sensitive Suspension). Докато при другите модели амортизацията на предната вилка се влияе от степента на потъване, при ямахата се влияе от скоростта на потъване. Рискът се е оказал оправдан, в оригинален вид предната вилка на ямахата е най-добрата в категорията на 450-ките.




        Въпрос : Какви са най-неприятните черти на YZ450F ?

        Имаме само едно оплакване:

        Поведение:

        Никой от нас не хареса начина по който завива 450-ката. Рецептата за тази безвкусна манджа се състои в прекалено силно изявена тенденция към изнасяне на предницата навън от началото на влизане в завоя до средата на завоя. За съжаление горчивият вкус не може да се премахне с проста промяна на изнасянето на тройника – преминаването към тройник с 22мм изнасяне малко подобрява нещата, но като цяло резултатът нагарча.



        Въпрос : А как върви YZ450F ? Бърза машина ли е ?

        Амиии... Зависи коя дефиниция за "бърз" ползваме. Ако под "бърз" разбираме "шут в задника и мощност тип огнедишащ дракон" – тц, ямахата е по-скоро цивилизовано синьо саламандърче. От конструкторския отдел никой не се е борил за подвизи в областта на максималната мощност. YZ450F е точно толкова мощна колкото и CRF450, и създава същото усещане. Явно критиките към неуправляемата мощност на първите модели си е казала думата – след многобройните нападки през предишните години относно прекалено грубиянското поведение на двигателя при предишните модели 450F, мощността при модел 2007 идва толкова нежно че премахва всякакво чувство за неконтролируемост и грубост.

        Ако обаче под "бърз" разбираме "лесно използване на мощността", тогава YZ450F е бърза машинка. По-бърза е от преди, понеже е по-лесна за каране. Мощността идва по един кристално чист начин, да му се ненагледаш. Няма ритник в задника, няма излишни емоции. Да, двигателят е мощен. Да, моторът е бърз. Да, не е груб. Да, тихичък е. Не, въобще не е интересен за каране.

        Иначе нямаме оплаквания - двигателят е почти лишен от вибрации, карбурацията е тип топ. Ако може да се прави сравнение – двигателят на Ямахата създава усещане за модерен и цивилизован господин, докато двигателят на CRF-а например е по-традиционен в отдаването на мощността. Накратко – ямахата създава впечатление за многоцилиндров автомобилен двигател, докато двигателят на CRF-а си остава традиционен едноцилиндров агрегат.

        Въпрос : А предавателните числа ?

        По стар обичай смъкнахме стандартното 13/49 на 13/50. Това увеличава вибрациите на втора скорост, и прави превключването на трета по-често на късите прави отсечки. Миналата година малко се колебаехме между 49 и 50 зъба отзад, но тази година спор няма – 50 зъба е правилното решение.

        Въпрос : А окачването ?

        Задният амортисьор е без забележки – още миналата година си беше хубав.



        Предницата е много добра – SSS моделът на Kayaba реагира според скоростта на потъване на вилката, а не според степента на потъване. Харесва ни, системата е удачна. Шасито е много чувствително към височината на вилката в тройника (тоест – колко ще стърчи тръбата на вилката над тройника). Лично ние качвахме вилката колкото се може повече над тройника, което даваше добри резултати.

        Въпрос : Какви са реглажите за предницата ?

        За сериозни състезатели препоръчваме следните реглажи:

        - Пружини: 0.47 кг/мм
        - Масло: 340см3
        - Компресия: 11 степени отвито от затворено положение.
        - Връщане: 6 степени отвито
        - Височина на вилката (стърчене над короната): 5мм

        Въпрос : А на задния амортисьор ?

        За сериозни състезатели препоръчваме следните реглажи:

        - Пружина: 5.5кг/мм (5.6 за оригиналната)
        - Потъване: 100мм
        - Бърза компресия: 2 1/8 оборота отвиване (1 1/8 оригинално)
        - Бавна компресия: 8 оборота отвиване
        - Връщане: 8 степени отвиване

        Реглажите на бързата компресия трябва да се правят капка по капка (с по 1/8 оборот). Регулаторът е много чувствителен към реглажи.

        Въпрос : А Карбурацията ?

        Наложи се да си играем с болтчето за въздуха при всяка промяна на температурата или на влажността на въздуха, но като изключим това - YZ450F си тиктака като метроном

        Препоръчани реглажи:

        - Главен жикльор: 160
        - Пилотен жикльор: 45
        - Игла: NFLR
        - Болтче за бензина: 2-1/8 оборота отвито.
        - Позиция на иглата: Четвърта броена отгоре.


        Въпрос : А поведението на шасито ?

        Колкото и да харесваме поведението на шасито когато е в преход между права линия и завой и между изправен и легнал мотор, не можем да се примирим с тенденцията към изнасяне на предницата навън при влизане в завой. Поздравяваме Ямаха че са се заели с проблема, понеже забелязахме че ъгълът на наклон на предницата вече е по-затворен, но според нас инжинерите ги е дострашало да свършат работата докрай. За да намалим бягането на предницата навън приложихме стандартния трик – вдинахме предницата в тройника, като оставихме да стърчат 5мм (което стеснява ъгъла на наклон на предницата още повече). След много игра с потъването на задницата и с височината на предницата в тройника може да се постигне доста човешки резултат – на повечето писти предпочитахме 100мм потъване, но на писти с много остри завои оставяхме потъването само на 95мм, и вдигахме предницата още по-високо в тройника за да натоварим допълнително предната гума.





        Въпрос : Какво най-много не ни хареса ?

        - Недомислия с теглото: за какво им е било на инжинерите от Ямаха да си трошат главите да сменят стоманените болтове с алуминиеви и да се опитват да смъкнат от тук грам, от там милиграм, но да оставят лостчето на хот-старта и скобата през която минава предния спирачен маркуч големи и тежки като полева гаубица ?!? Малко е лишено от смисъл според нас (Нота: скобата и хотстарта не са резултат на недомислие, а резултат на патенти на Хонда, които не позволяват на Ямаха да направят същите решения за серийна машина. Така и така се сменят лесно и сравнително евтино с подобрени)

        - Превключване на скоростите: Това е ново двайсет за тази година. Никога не сме имали подобен проблем с предишните модели, но 2007 година моделът изискваше сериозно усилие при превключване на по-горна предавка. Изключително дълго време отне докато се разработи и отпусне.

        Въпрос : Кое най-много ни хареса ?

        - Звук: Гърлен и тих

        - Спирачки:[/b] От Ямаха най-после са се поддали на модата на къдравите дискове. Хубавото си е хубаво.



        - Тегло: Тази година са спестени още 800 грама. Седалката е по-лека, гнездата за болтовете за хрилете на радиатора са алуминиеви вместо месингови (само внимавайте да не "предобрите" резбата при затягане), тройникът е със 17% по-лек. Всеки болт който е можел да се смени с по-малък е сменен, който не е можел е сменен с алуминиев. Капакът на веригата е по-лек, и ако вярваме на ПР досиетата на ямаха, дори задната ос е "по-куха".

        - Клапани: Пет клапана са по-скъпи за смяна от четири, но се сменят по-рядко понеже са по-малки и леки и по-малко подбиват леглата. Говорим за здрав двигател, доколкото може да е здрав четиритактов кросак.

        - Технология: като си заговорим за проектиране и новаторство, Ямаха е водеща марка пред останалите – всяка част е малко произведение на изкуството.



        Въпрос : Какво всъщност ни е мнението в крайна сметка ?

        Мислим че YZ450F е анти-CRF450. Мощността идва по друг начин, двигателят не вибрира, окачването е по-твърдо и същевременно по-плавно, и е способно да поеме по-голям брой различни препядствия и пилоти. Но понеже никога не сме 100% доволни – машината е станала прекалено стандартна. Върши идеална работа, единственото което не прави е да повишава адреналина при каране, като не трябва да забравяме и дразнещият факт че предницата е влюбена във външната страна на завоите.

        Модерен, красив и ефикасен мотор, но е повече за пилоти при които мозъкът командва сърцето а не обратното.



        Спецификации:

        Двигател

        Тип: 449cc четиритактов едноцилиндров, водно охлаждане
        Бутало: Диаметър х Ход: 95мм x 63.4мм
        Компресия 12.3:1

        Карбуратор: Кeihin MX FCR 39 с Hot Start система

        Запалване: Цифрово AC-CDI


        ПРЕДАВАТЕЛНА СИСТЕМА

        Трансмисия: петскоростна

        Крайна предавка :верига


        РАМКА / ОКАЧВАНЕ / СПИРАЧКИ

        Предно окачване: Изцяло регулируема , обърната Kayaba SSS патронна предница; 299мм ход


        Задно окачване: Изцяло регулируем единичен амортисьор Kayaba, 315мм ход


        Предна спирачка: Единичен диск
        Задна спирачка : Единичен диск

        Предна гума: 90/100-21


        Задна гума : 120/90-19

        РАЗМЕРИ :


        Междуосие: 1493мм

        Височина на седалката: 988мм

        Сухо тегло: 99.7кг

        Вместимост резервоар: 6.8л


        РАЗНИ:

        Цветове: Син



        Бял Special Edition



        Име модел: YZ450F


        Motosport-bg.com разрешава копирането на новини, анализи, коментари и снимки,
        ако изрично се цитира: "източник www.Motosport-bg.com" и се прилага линк към сайта.
        Цитат на статия преведена от Goblin !
        Източника на статията е посочен в края на статията и при преценка на модераторите, че правилата са нарушени, моля грешката да бъде поправена по тяхна преценка !
        [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
        [/FONT]________________________________________
        [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
        [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
        [/CENTER]
        [/CENTER]

        Коментар


        • #5
          До: Yamaha YZ 450F - Впечатления и информация

          http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...6&postcount=31

          Просветление по въпроса липсва, но ще те държим в течение ако разберем
          Издъних се на Тюринг теста

          Коментар


          • #6
            До: Yamaha YZ 450F - Впечатления и информация

            ... не се карайте..туйков е по своему гениален и понякога дразни околните но ..не е лошо момче
            ..освен това често разбутва ..темите и прави нещата анти скучни

            -конкретно по темата ..преди 1-2 месеца имах възможност да покарам уз450ф мисля 2007 ма модел ...с алу рамата
            -първо -направи ми впечатление колко лесно пали този мотор-минимално усилие върху манивелата и..брооооммм
            -друго което ме впечатли много приятно е колко леко и удобно се управлява..като си на него и караш по трасе имаш чувство че е лек като 125 .. ..на където го бутнеш веднага завива и се кара невероятно лесно като за такъв голям и мощен мотор
            ..возията също е много добра.
            -за тежко ендуро-според мен.. трудна работа.. ще е защото 1 ва та е малко дълга а и лесно гасне на ниски иначе за разходки предполагам ще става
            -центъра на тежестта се усеща ниско и мотора реагира..ама нооо бързо на всякакви команди с газта
            ..ако трасето е песъкливо и няма добро сцепление..е голям кеф и не те и изморява много ..като дори и съвсем малко разстояние да имаш до скока..само връткаш газта и ..излиташ ..
            ако обаче е твърдо и има добро сцепление..направо няма каране..изморява те бързо особенно ако се поотпуснеш с газта ..или ако го ръчкаш на ниски предавки..
            като цяло -много добър мотор-много бях изненадан от това колко удобни и лесни за каране ги правят вече 450 тките..нищо общо със старите 400 и 426..това в сравнение с тях се кара лесно като колело..а пък е по мощтно..
            наскоро карах и чисто новичък срф450 крос 08 ма модел..същата концепция-мощен но лесен за каране толкова лесен че чак ти се струва слаб и "мек" ..въобще в новите 450 ки наливат много инженерчасове и пари за развитие и много бързо ги усъвършенстват..все пак за ендуро..който ще кара..най добре да си вземе ендуро мотор-тия чудовища са си чисто мотокрос машини при това въпреки мекотата и лесното каране..все пак са си прекалено силни и освен ако не си от мак грат нагоре..трудна работа да се кара не можеш да се отпуснеш и да го "цедиш" и тормозиш агресивно а трябва непрекъснато да се съобразяваш ..въобще..иска си да си доста добре подготвен.. ..и сравнително добре ..уравновесен човек .
            Последно редактирано от mitkov; 06-01-09, 20:43.

            Коментар


            • #7
              До: Yamaha YZ 450F - Впечатления и информация

              Aз само мога да потвърдя думите на Митков.В нашата група имаме един приятел който има точно този модел Ямаха YZ450F 2007 god.Момчето е с малък опит и с нормална физика.Според мен доста се мори с този мотор,въпреки го скопи доста с зъбчатки,мисля че е 50/13.За спънати пътеки и бавни участъци,направо го съжалявам.Но за трасе мотора е незаменим.На снимката е мотора номер 17.
              Прикачени файлове

              Коментар


              • #8
                До: Yamaha YZ 450F - Впечатления и информация

                Моренето е въпрос на практика и тренировки, но пък свикне ли се веднъж...
                Според мен някой друг тунинг като допълнителна тежест на маховика примерно или най-малкото смяната на дисковете на съединителя с комплект метални такива ще облекчи поведението на машината, но това са само догадки.
                Истината си е, че наистина се иска страшен майсторлък за управлението на такава машина в гората, макар че този модел го дават най-"мек" измежду другите в класа си всичко в крайна сметка си опира до тренировки !
                Благодарим за последните 2 коментара - много са полезни !
                Да се надяваме на още такива !
                [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                [/FONT]________________________________________
                [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                [/CENTER]
                [/CENTER]

                Коментар


                • #9
                  До: Yamaha YZ 450F - Впечатления и информация

                  Даниеле, при нас има две кросови Ямахи- 2005г. и 2007г.
                  2007г. е чисто нова от Щатите, докарана пролетта. Мощен е но в сравнение с 2005-цата е по-добре определено. Предполагам, че е защото '05 е с с четири скорости, рейсингови главини, генерация, а бе много подготвен мотор. Трудно се кара. Изправят се на абсолютно всички скорости само с газ, гаснат много лесно,, толкова, че трудно се тръгва пък не можеш да тръгнеш без повечко газ и полу-съединител, а пък тогава се изправя... В гората са премеждия. В сравнение с ЦРФ 450Р от същата година ми се стори по-лесен за каране, окачването на Хондата по не ми пасва. КТМ 505 SXF ми се стори най-готин за каране, супер е, 2007г. е обаче.
                  Задните гуми няма да ти казвам с каква скорост се хвърлят. От многото мощност в гората постоянно задната гума превърта, а в корени, камънаци гумите не издържат хич...Досега не са имали проблеми и двете Ямахи, освен обслужването....и много гуми...
                  Вземи си ВР за гората, няма спор по въпроса, ако караш и на писта пак си вземи ВР става и за там амтьорската....

                  Коментар


                  • #10
                    До: Yamaha YZ 450F - Впечатления и информация

                    Тия пък 2005 с 4-те скорости са голям отврат, и не знаете колко яко горят.Че ние излизаме на преходи с Ненката, и той все търси бензиностанция.На мен тези никак не ми пасват, въпреки че съм карал такова нещо и на Горна росица на трасето.Скоростите едни никакви не ми идват изобщо добре.Тези новите 2007 нямат нищо общо,много са направени,но не са за ендуро.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Yamaha YZ 450F - Впечатления и информация

                      Значи да разбираме че като цяло модел 2007 си е доста по-добре за ендуро от колкото предшествениците си или някоя 426-ца ?
                      Другото което ми беше интересно е разхода на бензин на такава машина при яка ръчка.. на един ЦРФ при яка ръчка му дават към 8 литра разход...но това при положение, че дооооооооста се потруди човек...
                      [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                      [/FONT]________________________________________
                      [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                      [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                      [/CENTER]
                      [/CENTER]

                      Коментар


                      • #12
                        До: Yamaha YZ 450F - Впечатления и информация

                        Аз досега не съм видял никъде някой да дава разход на кросов мотор.... Та и на ендуро....

                        Коментар


                        • #13
                          До: Yamaha YZ 450F - Впечатления и информация

                          И на мен мие интересно колко харчи,но досега не съм видял някой закъсал за бензин на състезание все причините са други.При яка ръчка би трябвало да харчи по-малко ако го кара някой който може да го удържа и на високи скорости.Карачите където минават 3-4скорост аз съм на 2 или 1.
                          [IMG]http://store.picbg.net/pubpic/B2/4C/dd3f0e843d6fb24c.gif[/IMG]

                          Коментар


                          • #14
                            До: Yamaha YZ 450F - Впечатления и информация

                            Първоначално публикуван от BukToP Преглед на мнение
                            Аз досега не съм видял никъде някой да дава разход на кросов мотор.... Та и на ендуро....
                            Говоря за хора които имат такива мотори и съм говорил с тях и наистина са качвали такъв разход..
                            [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                            [/FONT]________________________________________
                            [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                            [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                            [/CENTER]
                            [/CENTER]

                            Коментар


                            • #15
                              До: Yamaha YZ 450F - Впечатления и информация

                              Първоначално публикуван от Даниел Туйков Преглед на мнение
                              Значи да разбираме че като цяло модел 2007 си е доста по-добре за ендуро от колкото предшествениците си или някоя 426-ца ?
                              Другото което ми беше интересно е разхода на бензин на такава машина при яка ръчка.. на един ЦРФ при яка ръчка му дават към 8 литра разход...но това при положение, че дооооооооста се потруди човек...
                              При яка ръчка и ендуро в гората, по-добре смятай 10-12... Да не останеш неприятно изненадан насред сукаците

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X