Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ЧЗ 250

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: ЧЗ 250

    от Белослав съм това е един град до варна за тези които не знаят

    мотора не е повдигнато а си е крос, но със съединителя стана много трудно дисковете, които трябва да имат корк по тях нямат абсолютно нищо.Немога да намеря засега нишо се едни малки ми вадят и с по 8 зъба (вътрешни), а моите са 10 и са външни.Размерите на дисковете са вътрешен 100 външен 128.5 ширината на зъба е 10.

    другия проблем е че измерих компресията на мотора и беше 4, казаха ми че трябва да е към 10.Свалих целия двигател и го разглобих, беше абсолютно перфектен обаче някои си е направил гавра с машината и вместо гарнитура е изрязал няква от картон а горната която е като голяма шаиба ваобще я няма а си мисля че трябва да има, защото не мисля че е желязо в желязо.

    Модела на мотора мисля че е 997 ако не се лъжа. Благодаря на всички за отзивчивоста и които с каквото може да помогне ще му бъда мн мерси, искам да реставрирам мотора изцяло да стане уникален за сега ми трябва съединител и комплект гарнитури. И незнам как се качват снимки ако някои ми обесни ще кача снимки на мотора и вапросния проект

    Коментар


    • #17
      От: ЧЗ 250

      http://www.offroad-bulgaria.com/albu...hmentid=747119 ето снимка на франкенщаин

      Коментар


      • #18
        От: ЧЗ 250

        така значи днес намерих съединител за мотора и се оказа че не е с корк а е керамика ама ми искат 15лв на броика.Ако някои има нещо за продан, между другото търся и амортисиори комбинирани

        Коментар


        • #19
          От: ЧЗ 250

          Привет,дисковете са без феродо-заводски.Съединителя е сух.Последно съм виждал нови дискове при Николай от Варна. Тел. 0888983001- успех.

          Коментар


          • #20
            От: ЧЗ 250

            Ботушите на предницата са монтирани обратно , оста трябва да е отпред. Малко е останало от ЧЗ250 , някой се е правил на конструктор. Имаше и един модел на ЧЗ125 , който беше със същия съединител.
            В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

            Коментар


            • #21
              От: ЧЗ 250

              дааа сега забелязах и аз утре ще се преправи както трябва да си е.След обстоен оглед на двигателя (цилиндър бутало и тн.) се видя че всичко е наред, но след измерване на компресията манометъра показа 4, а трябва да е към 8 9. ще сменя всички гарнитури и ще стегна всичко хубаво защото всичко беше развит и си мисля, че може и това да е причината мотора да не пали на манивела, след като всичко е ок от към токове двигател

              Коментар


              • #22
                От: ЧЗ 250

                след размисли и помощ от приятел се оказа че сегментите не са както трябва ако някои има такива два за 250ка. може да сподели

                Коментар


                • #23
                  От: ЧЗ 250

                  Първоначално публикуван от seikooo Преглед на мнение
                  след размисли и помощ от приятел се оказа че сегментите не са както трябва ако някои има такива два за 250ка. може да сподели
                  Колега, гледам мненията Ви и никак няма да е лошо, да слагате по някоя главна буква, запетая и точка в изреченията Да това не е час по БЕЛ, но говори за Вас самия пред другите колеги и по-лесно се осмислят мненията...
                  SUZUKI DRZ SuperMoto

                  Никога няма втори шанс да направиш първо впечатление ...

                  Коментар


                  • #24
                    От: ЧЗ 250

                    Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                    Ботушите на предницата са монтирани обратно , оста трябва да е отпред. Малко е останало от ЧЗ250 , някой се е правил на конструктор. Имаше и един модел на ЧЗ125 , който беше със същия съединител.
                    Сега го видях,обърнати са,но знаеш ли каква е идеята,понеже задната капла не е от чз 250,в случая барабана на тази е от ляво,а оригиналната барабана е вграден във венеца от дясно,ако обърне коловете ще има много падане,предната спирачка трябва да е от едната страна задната от другата страна.

                    Коментар


                    • #25
                      От: ЧЗ 250

                      Първоначално публикуван от seikooo Преглед на мнение
                      след размисли и помощ от приятел се оказа че сегментите не са както трябва ако някои има такива два за 250ка. може да сподели

                      И буталото няма да е оригинално,моето чз беше с един сигмент,нека се изкажат по запознати дали има с два,аз не зная.

                      Коментар


                      • #26
                        От: ЧЗ 250

                        ами това бутало е 70мм, мисля че е след 1ви ремонт.А пък коловете викаш да не ги обръщам така ли ?

                        Коментар


                        • #27
                          От: ЧЗ 250

                          За бутало нямам никаква информация,не зная с един или с два сегмента е,а може и да има от двата вида,както има двигател с 4 и с 5 скорости,казвали са ми че като заместител с малко доработки става бутало от мз 250.Относно коловете не трябва да ги обръщаш.

                          Коментар


                          • #28
                            От: ЧЗ 250

                            При коловете може да има проблем с така наречената стъпка /trail/ , тя трябва да е в определени граници , иначе ще има проблем при управлението. При 21" оста е отпред , при 19,18,17 е от долу , освен при повечето модели супермото.



                            Не е добре спирачната система на предната капла да е от дясно , задната капла не е оригинална от 250 , при оригиналната пиньона и спирачката са от дясно , като при старите КТМ. Буталата се сменяха с MAHLE още преди да се пали мотора , до колкото си спомням бяха с един сегмент. Но оригиналното бутало с което идваха беше с два сегмента , по спомени , че беше преди повече от 30г.
                            Последно редактирано от motor_men; 21-10-14, 17:02. Причина: допълнение
                            В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                            Коментар


                            • #29
                              От: ЧЗ 250

                              Този мотор на снимката отпред не е ли с два диска,чувал съм от приятели с пластмасови мотори че имат ли два диска отпред спирали само с предната спирачка даже било по добре така.

                              Коментар


                              • #30
                                От: ЧЗ 250

                                Този е с два , аз задна почти не ползвам по асфалта , на черно само за завиване и дозавиване.
                                В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X