До: Новите 350сс кросове?!
Тия мотори се правят за американския потребител. Кратко, точно и ясно.
Американският потребител е взискателен, но за сметка на това стиснат. Винаги ще иска повече, винаги за по-малко пари.
Като такъв, съображенията на производителя "Ама чакай сега, искаше четиритактов, той е по-скъп за поддръжка" не го интересуват. Поддържа си мотора с части на независими фирми, от които производителят не прави и цент.
Толкова за "те нарочно ги правят чупливи, за да си избиват парите от части". Чупливи са защото по конструкция са сгрешени трактори, и толкоз. Но с типичния японски гений, и л@йното може да се парфюмира до поносими стойности. Което и правят. И останалите са длъжни да следват танца.
Не съм казал но пак повтарям - 450 се появи заради недомислието на АМА. 500 изчезна по съвсем други причини, просто бяха неуправляеми. И изчезнаха далеч преди да се появят четиритактовите.
Тия мотори се правят за американския потребител. Кратко, точно и ясно.
Американският потребител е взискателен, но за сметка на това стиснат. Винаги ще иска повече, винаги за по-малко пари.
Като такъв, съображенията на производителя "Ама чакай сега, искаше четиритактов, той е по-скъп за поддръжка" не го интересуват. Поддържа си мотора с части на независими фирми, от които производителят не прави и цент.
Толкова за "те нарочно ги правят чупливи, за да си избиват парите от части". Чупливи са защото по конструкция са сгрешени трактори, и толкоз. Но с типичния японски гений, и л@йното може да се парфюмира до поносими стойности. Което и правят. И останалите са длъжни да следват танца.
Не съм казал но пак повтарям - 450 се появи заради недомислието на АМА. 500 изчезна по съвсем други причини, просто бяха неуправляеми. И изчезнаха далеч преди да се появят четиритактовите.

а вие за 1 сезон се оплаквате
Коментар