Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Новите 350сс кросове?!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Новите 350сс кросове?!

    А и да вметна, че за Кайроли КТМ щели да правят специален мотоциклет 350 сс 4-такта, защото се очаква след 2-3 години МХ1 да е вече 350 сс, а МХ3 да е 450 сс Open. Промяната се налага защото 450 сс е много силен мотоциклет и е много опасен. И не е тайна че само двама човека могат да го карат Евертс и Кармайкъл, другите само се возят. Думи на един американец ама му забраих името. Така, че новият клас 350 сс ако стане реалност ще е не по малко интересен

  • #2
    До: Световно първенство по мотокрос MX1 и MX2 2009

    За такъв мотоциклет се говори от няколко години, но японците са доста мудни напоследък в иновациите и е логично КТМ да са първите.
    Ако стане реалност 350сс машината, тогава вече мога да си купя 4Т мотор
    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

    Коментар


    • #3
      До: Световно първенство по мотокрос MX1 и MX2 2009

      Не са мудни Японците просто иска да го направят да не се чупи, докато КТМ го правят бързо и след това всеки си бие главата че си го е купил

      Коментар


      • #4
        До: Световно първенство по мотокрос MX1 и MX2 2009

        Ямаха хубаво си бяха започнали 400сс версията... Перфектна е като мощност за професионалисти.
        Сега ще направят 350ка и ще го изцедят на макс... сигурно ще върви колкото YZ400, ако не и повечко...
        Ще трябва да имаш сервиз и склад зад гърба си, за да караш такъв мотор. Те за 2-3 години ще се сдухват тотално.
        За аматьори 250то е перфектно като мощност...
        Не правят ли сметка тея производители, че масовия потребител няма да иска толкова натоварена и сервизно зависима машина.
        Аз лично бих искал машина с подобна мощност, но да е с по-голям литраж, съответно и по-надеждна и с по-голям междусервизен пробег

        Коментар


        • #5
          До: Световно първенство по мотокрос MX1 и MX2 2009

          Жоро и така е и не е така.
          250то като мощност е добре за нас непрофесионалистите, но го караме почти все на макс, плюс това въртящия му момент е доста нисък за гората и лесно гасне освен ако не си с реклуз. 350 ще е с мощност която ще се използва в по-нормални режими и няма да се кара на макс, ще е по-плавен и ще тръгва по-добре от ниски. Затова и много хвалят новото Хъски ТЕ310, било перфектно за гората. С лекотата на 250 и с вървене близо до 400 кубиково.
          А това че профитата ще ги карат на пълна газ новите 350 и бързо ще ги стопявят надали особено им пука, който пък желае издържливост на двигателя както Джартата си купува 530-ка
          Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

          Коментар


          • #6
            До: Световно първенство по мотокрос MX1 и MX2 2009

            Хвалят 310ката на Хъскито, но то си е ендуро.
            Кросово 350 мисля, че пак няма да е много подходящо за гората във фабричен вариант без тунинговане на тежести и предавателни числа.
            Виж, ендуро 350сс ще е върха на сладоледа за гората ))
            Реклуза за мен не е тунинг, а е предпочитание - за едни е много хубаво, за други не струва.
            Иначе състезателите не ги мисля.
            Основният потребител и ползвател на тея машини сме ние - любителите. А за една огромна част от нас е важна и издръжливостта на машината, не само вървежа.
            Щото тази машина се купува или само нова или никаква.
            Виждаш какво става към момента с цените на YZи, CRFи и пр.
            За 4 бинки се обзавеждаш с нещо уж модерно, но в следващия момент разбираш, че притежаваш само една модерна купчина метал, а не мотор. И ако искаш да я позакрепиш за 2-3 години напред, трябва да извадиш още толкова за ремонт.

            Иначе за състезателите и шампионата безпорно това ще е положителна промяна.
            Сигурен съм, че големите карачи с 350 ще дават по-добри времена от колкото с 450сс
            Пък нека в МХ3 да карат 450ките, така и този клас ще стане по-атрактивен, пък може някои от добрите състезатели да си останат на 450, защото сега МХ3 е лишен от истински майстори от световно ниво.
            Макар че масово бегат с китосани 450ки на по 480-490сс. Само КТМ си правят 500 версията на SX, но дали всички бегат с него незнам...
            Последно редактирано от Жоро Донечки; 05-08-09, 15:09.

            Коментар


            • #7
              До: Новите 350сс кросове?!

              Е да, аз като казвам за 4Т 350 все си мисля че веднага ще се намери кой да ги преправи за ендуро Италианците от НМ, Валенти и КЛ предполагам ще се отзоват навреме (Гаргата също )
              Ако не беше толкова зор с частите и поддръжката на хъскитата, веднага бих се замислил за едно ТЕ310 но за момента ще се въздържа
              Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

              Коментар


              • #8
                До: Новите 350сс кросове?!

                По-малки кубатури се обсъждат отдавна, но спирачката са японците. И с право. Просто 350-ките трябва да са съвсем нов двигател. Нито е намалена 450ка (която се намалява горе долу до 380-390см3 и толкоз), нито са разпилени 250ки (където оптималният вариант е около 270см3 при японските модели).

                За многото кубици на 450-ките е говорено много, но накратко - за избутването на стандартната кубатура на 450см3 са виновни АМА. Оригиналната Ямаха си беше 400, KTM-а беше 400, Tm-a през 1999та също беше 400. търговският директор на Tm ми спомена в разговор че 400ката за него е била най-добрият компромис за крос. Пуснали са 450ки просто защото клиентите са напирали за 450ки.

                При положение че с тези правила АМА едно време насили производителите да правят 450ки, японците в момента не се натискат да минат на по-малки кубатури, и недвусмислено го показаха на АМА преди две години, когато АМА си правеха устата да се снижи кубатурата. Отговорът на производителите беше "да бяхте си сверили мерниците едно време, сега е късно".

                Говорим за чисто нови двигатели. С нови картери, валове и прочие. Нова разработка. Ново проучване. Нови произодствени мощности. Много пари. Ама много.

                Не казвам че няма да стане, просто ако стане ще е за сметка на клиента.
                Издъних се на Тюринг теста

                Коментар


                • #9
                  До: Новите 350сс кросове?!

                  ..на ктм специално 350 то като гледах некви шпионски снимки..направо си беше базово 250 но с по голям цилиндър.. е поне на първо четене така изгтлеждаше

                  Коментар


                  • #10
                    До: Новите 350сс кросове?!

                    Ето официални снимки на модела
                    Прикачени файлове
                    Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
                    Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
                    0885 660 613

                    Коментар


                    • #11
                      До: Световно първенство по мотокрос MX1 и MX2 2009

                      Първоначално публикуван от Жоро Донечки Преглед на мнение
                      Иначе състезателите не ги мисля.
                      Основният потребител и ползвател на тея машини сме ние - любителите. А за една огромна част от нас е важна и издръжливостта на машината, не само вървежа.
                      Щото тази машина се купува или само нова или никаква.
                      Според мен определящия фактор специално при кроса не е издържливостта.

                      Тези мотори се разработват за състезания (говориме за чист крос), и определено не са правени да издържат години наред, защото както знаеме, няма как един мотор да бъде много издържлив и в същото време много вървежен в сравнение с другите мотори от неговия клас.

                      Всеки знае например че CRF скапва клапани и общо взето този мотор дори нов да се вземе може да кара 1 сезон и да умре (зависи как се кара разбирасе ) но това не пречи супер много фенове да си го купуват, и те го купуват не за издържливост а заради това че например са гледали суперкрос или мотокрос как състезателите фърчат по скоците и искат червен мотор като на незнам си кой - тези хора няма как да си купят тежко ендуро например - независимо че ще им изкара повече. просто всичко е до крастата, много са малко хората които са запалени по състезанията и биха си взели издържлив мотор вместо състезателен. Всички производители са разбрали това, и общо взето правят мотори и за тази ниша - състезателни фенове, а дори и състезатели!

                      За феновете на ендурото има други модели и модификации, с по големи кубатури, и при това от почти всички марки и тнт.

                      Oтносно 250cc - тази кубатура можеби е малка за ендуро, но това съвсем не означава че е малка за мотокрос или суперкрос и си се кара на професионално ниво доста сериозно! Разберете че всеки мотор от първоначалния чертеж до финалния продукт е разработен с точна и конкретна цел, ако тази цел не сте вие - по добре не се мъчете с такъв мотор.
                      Например няма смисъл някой ендураджия да вземе чист крос CRF250R и да си скъса нервите с малкия резервоар, честите ремонти, да му пригажда степенка и фар и тнт. и накрая да плюе че CRF250R за нищо не става и например CRF450X е по добър - нали осъзнавате че няма смисъл!
                      Също така няма смисъл някой който иска да кара по трасета и да скача 20 метрови двойки да си вземе Honda XL600 например, нищо че резервоара му е голям и има много въртящ момент

                      Аз когато взех моя CRF250R един комшия го видя, и ми разправя "абе що бърза да го земеш тоя, един познат продава същия, самоче със всички екстри - стартер, фар квот се сетиш" е кво да му обеснявам сега? за Джеймс Стюарт или за Рики чудих се чудих се пък му викам "Еми минал съм се, кво да праиш"

                      Относно 350cc този мотор според мен не е предназначен за полупрофесионалисти които карат ендуро на които 450 са им много щото не са професионалисти, и 250 им е малко щото не са аматьори, а по скоро е предназначен за всички които карат крос, което автоматично обезмисля споровете за издържливостта му, по скоро идеята му е да съчетае лекотата от 250cc с мощността на 450cc което според мен може да се усети само на крос трасе! А също така незнам защо мислите че 350cc ще се чупи повече от 450 или 250 cc тази кубатура да не е прокълната нещо
                      Последно редактирано от Jister; 04-02-10, 09:28.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Световно първенство по мотокрос MX1 и MX2 2009

                        Първоначално публикуван от Jister Преглед на мнение
                        Според мен
                        Според мен си в грешка за кой се правят тези мотори.
                        Мотоциклетостроенето е бизнес, както се досещате всички.
                        Състезанията в днешто време са маркетинговата страна на този бизнес.

                        А това, че у нас няколко човека си купуват мотор от магазина, съвсем не означава, че всички си купуват мотор от магазина.
                        На година у нас се продават вероятно хиляди кросарки и спортни ендура.
                        Колко от тях за извадени от сандък?
                        За тези, които почти всяка година си сменят мотора с нов, издръжливостта може би да не е значителен фактор(макар че се съмнявам), но колко са те?
                        А тези, които не могат да си позволят нови машини, какво правят?! Разбира се, че разчитат на издръжливостта и искат да е на ниво.

                        Също не е коректно да цитираш професионални състезатели от най-високо ниво за техните способности и възможности, защото в България все още нямаме професионалисти в мотоциклетните спортове.
                        А всеки един не професионалист си прави сметка на джоба и е важно дали ще сменя клапани на 50 часа или на 100.

                        А производителите спокойно могат да направят една 450ка с 40-45 коня макс(защото повече не са нужни на никой и на трасето и в гората) и една 550ка с 50тина коня...
                        Ама тогава къде отива бизнеса с частите?!

                        XR 400 е с перфектен двигател и като мощност и като лекота и като издръжливост.
                        Нуждае се само от една нова рама и окачване и е готов за бой със всеки съвременен мотор.
                        Но производителя няма сметка от евтина поддръжка. Затова направиха ЦРФ-Х и спряха ХР серията. Едното издръжливо и добро за клиента. Другото добро за компанията.

                        Производителите много добре знаят кое е правилно за нас и могат да го направят, но то не е правилно за тях и не го правят

                        Живи и здрави, сега като разкарат малките трактори от световния шампионат и върнат истинските рейсъри, ще може да се каже, че има крачка напред.
                        До този момент всички 4т двигатели и разработки са крачка назад в този спорт и може би милиарди пари хвърлени на вятъра.
                        Последно редактирано от Жоро Донечки; 04-02-10, 11:51.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Новите 350сс кросове?!

                          Жоро от 4Т съвременни спортни двигатели се правят много пари от продажба на резервни части всичко е заради това. Ако е 2Т с едно буталце на сезон и някой друг диск на съединителя ако се надяват фирмите ще фалират одма да не говорим че тия части се правят от сума фирми и почти никой не купува оригиналните.
                          Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                          Коментар


                          • #14
                            До: Новите 350сс кросове?!

                            ..то за тва и дойдоха кризите щото всичко вече го направиха за яко оръсване
                            350 ще тръгне по пазарите така или иначе както и други екзотични кубици предполагам ще развият в скоро време

                            а че моторите са вече много мощтни..няма съмнение..едно 125 дори съвременно върви доста повече от 250 да кажем от преди 15-20 години
                            250 тата пък още от към 2000 та станаха като старите 500 почти

                            500 класа съвсем изчезна

                            250 4 тактовите станаха най масовите мотори което до преди години би било звучало налудничаво и всички биха му се присмели ако го чуеха

                            ..а човешкото тяло и възможности са си същите така че ..нормално е да се нагласят по тях нещата..тоест промени предстоят..между другото вече от тази година има световно първенство по ендуро за електробайкове!!!

                            Коментар


                            • #15
                              До: Световно първенство по мотокрос MX1 и MX2 2009

                              Първоначално публикуван от Жоро Донечки Преглед на мнение
                              Според мен
                              Според мен когато има търсене има и предлагане, по това какво се произвежда съдя че явно са повече хората които търсят мотор като тези дето ги карат в суперкрос и мотокрос или ендуро състезанията, без да ги интересува че може да се скапе за 1 сезон примерно от колкото тези дето търсят нещо да им изкара 10 години

                              тва малко като кое предпочиташ формула 1 или опел астра, ако речем че парите са същите, ама едното без скъпа поддръжка умира за 1 час незнам за теб но аз мисля че бая народ ше накупува формулки

                              та така, останалата част от пост'а ти нещо не го схванах и не мисля че съм засегнал някаква тема от него в предишното си мнение

                              Поздрави

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X