Здравейте колеги имам Kawasaki kdx 125 карбуратора му е Keihin 20 ако му сложа по голям напримерно 30мм или 32мм ще се дави ли мотора ще правили някакви проблеми или ще си върви?????
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
По-голям карбуратор
Свий
X
-
От: По голям карбуратор
Може да се настрои и да не се дави. Сигурно даже може да стане и по-мощен с 0.00001%. Но единственото което на практика ще спечелиш е влошен контрол на ниските режими. Ще ти е по-трудно да караш бавно, даже и когато искаш.
Коментар
-
От: По голям карбуратор
Намаляването на мощността става най-вече с по-малък карбуратор , а увеличаването и с по-голям , най-често се прилага при моделите KDX на Kawasaki. Примерно карбуратора на някои КТМ 125 е 37мм , но при толко голяма промяна ще е нужно да се пипне и ауспуха. За давене , няма да се дави , може и да обеднее заради по-големия отвор. А разликата в карбураторите на 125 и 250 при моторите за мотокрос е 2-3мм.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
-
От: По голям карбуратор
Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнениеНамаляването на мощността става най-вече с по-малък карбуратор , а увеличаването и с по-голям , най-често се прилага при моделите KDX на Kawasaki. Примерно карбуратора на някои КТМ 125 е 37мм , но при толко голяма промяна ще е нужно да се пипне и ауспуха. За давене , няма да се дави , може и да обеднее заради по-големия отвор. А разликата в карбураторите на 125 и 250 при моторите за мотокрос е 2-3мм.eat my dust
Коментар
-
От: По-голям карбуратор
Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнениеСпоред теб , кой мотор е с по-голям карбуратор: KTM 125 EXC или KTM 300 EXC ?eat my dust
Коментар
-
От: По-голям карбуратор
На моето ЕХЦ 125 е дори 39мм, не значи, че като е малка кубатурата трябва и карбуратора е малък, всичко зависи от това колко е наточен двигателя и за каква цел е направен.Derbi Senda 50/70 1997 --> Suzuki RMX 250 1994 --> Suzuki RM 125 1991 --> KTM EXC 125 1998
Коментар
-
От: По-голям карбуратор
Моделите за мотокрос 125к.см. са с 39мм. , докато модела на КТМ500 МХ 2-такта е с 38мм. Това , че по-големите карбуратори са за голяма кубатура е пълна заблуда. По-голямото бутало прави по-голям вакум , през отвора преминава много повече горивна смес , затова на 500к.см. карбуратора е по-малък от на 125к.см. Но ако двигателя е от пистов мотор 500к.см. 2-такта , той е с четири цилиндъра по 125к.см. и четири карбуратора 36-40мм. съответно и конските сили ще са много повече.
http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_500_mx_1990.phpВ НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
-
От: По-голям карбуратор
И аз да изкажа едно мнение от лични наблюдения имах една 125 - ца карбуратор 24 мм делорто , имам и познат с црм 125 с 28 мм. карбуратор пак на делорто , таа тази хонда вървеше много, а моя мотор хич (предполагам не само карба е бил проблема) та в тоя ред на мисли 20 мм. не е ли много малък карб за 125 кубика ?
Коментар
-
От: По-голям карбуратор
Да, 20мм го скопява /рестриктор/. А това, че големите кубатури се нуждаят от по-малки карбуратори е заблуда. Просто от завода излизат така с цел да са по-лесни за каране. На наточените едноцилиндрови 250++ кубикови двигатели слагат огромни карбуратори.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар