Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Правилна експлоатация на Honda Crf 250r 2005година

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Правилна експлоатация на Honda Crf 250r 2005година

    Сдобихме се с Honda Crf 250r 2005година заедно с баща ми.Мотора го закупихме от представителство на хонда и беше минат през сервиза им.Всичко бе обслужено.Маслата бяха сменени и антифриза и други неща като нови гуми.Взехме го за 4600лв.Сега искам да почна с въпросите.На колко време трябва да се сменя маслото реално за мотор който се изкарва 3-4пъти на месец и се прави една разходка на планината нямам представа като километри колко е но мога да кажа ,че изгаря около 3 литра за една разходна.Те ни казаха 500км или един сезон.И от време на време мотора се изкарва за да се поразходиш из селото и такива.Баща ми вика, че трябва да се дава или газ и да ускорява или без газ и не можело да се кара на постоянна скорост с постоянна газ, ако ме разбирате.По скоро мисля ,че това е за двутактовите, защото като не им се дава газ или не знам не се маже с масло, но знам ли.Отделно като се потегля по бавно и не му се дава газ се чува един звук ткккк ткккк тккк от скоростната кутия ли откъде е, казва че не трябва да се карало така и не трябва да се чува.Рових по youtube и на доста клипове кросовите мотори си ги караха бавно и се чуваше този звук, ако разбирате за кой говоря.Отделно искам да попитам дали трябва да се кара с бясна скорост за да "не залепне" защото ми се каза ,че трябва на всяка права да му се дава газ до дупка да завъртял водата и да се охладял, защото иначе залепвали и не може да се кара спокойно като скутер примерно.И колко е нормално да грее, защото никъде няма стрелка или нещо такова.Примерно като го покарам из селото по бавно и като стигна вкъщи за около 1 километър и половина на радиатора се усеща, че е топъл от съвсем студено положение тоест около 50 градуса, защото мога да си държа ръката върху радиатора.Общо взето с какво темпо трябва да се кара, защото доста клипчета изгледах от интернет в люлин планина на хора с кросови мотори от България и си ги караха с доста бавно темпо.Благодаря предварително за отговорите! И една снимка на мотора прикачам.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_8263.jpg
Прегледи:1
Размер:243.8 КБ
ID:6024469

  • #2
    От: Правилно каране на Honda Crf 250r 2005година

    Честита нова придобивка! Със здраве да си я карате и много радости да Ви носи.
    1. За маслото: на всеки 5 резервоара аз сменям масло на двигателя и масло на съединителя и скоростната кутия с някакво за "мокри" съединители 10-W40 и си нямам никакви проблеми.
    2. Караме го аз и и сина ми както можем в зависимост от терена и настроението. Както и да го караш нищо му няма.
    3. Не е лошо да помислите за защита под двигателя и на радиаторите.
    4. И винаги карайте с предпазна екипировка.
    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

    Коментар


    • #3
      От: Правилно каране на Honda Crf 250r 2005година

      Благодаря за отговора! Относно мотора под двигателя си има капак ако удари камък или нещо друго.Ако се загледаш под него на снимката ще се види една тънка линия това е той.А относно радиатора какво трябва да му се сложи?А относно маслото имам на Total полусинтетика автомобилно 10W-40.С него ще стане ли или си трябва друго, четох и гледах ,че повечето взимат някакво за 45лв 4литра, а по сайтовете най евтиното на мотул беше 24лв.Относно загряването, горе долу как да разбера кога почва да достига предела на загряване и трябва да изтине и такива, няма стрелка или нещо все пак, защото ме е страх от залепване или пък знам ли.Гледах че някой сменят бутала и сегменти всеки сезон, гледах пак в интернет и са по 300лв комплект това нужно ли е или трябва нещо да му стане или примерно да е постоянно на състезания и затова.А относно оня звук като се тръгва съвсем бавно ткккк тккк мога да кача видео, ако не се сещаш за какво говоря.Всички кросови мотори който съм чувал и виждал така правят при ниските обороти.

      Коментар


      • #4
        От: Правилно каране на Honda Crf 250r 2005година

        Пуснах един отговор в темата преди почти 20часа, но явно нещо е станало.Исках да попитам дали мога да използвам моторно масло Total 10W-40 полусинтетика автомобилно или си трябва специално и за онзи звук от скоростната кутия когато се кара без гас с ниска скорост.

        Коментар


        • #5
          От: Правилно каране на Honda Crf 250r 2005година

          Каква е спецификацията на маслото /буквички и цифрите/?
          Карай и не мисли за прегряване. Разбира се, че е прегрял, като изкипи антифриза. Не е полезно да но работи много време без да се движи /особено на високи обороти/.
          Карай и не сменяй нищо по двигателя докато пали без проблем студен при 2-3 ритания максимум.
          Сменяй редовно масла, чисти въздушен филтър, смазвай веригата.
          Окачването също има нужда от поддръжка. Ако "коловете" са омаслени свали ги заедно със задния амортисьор и ги дай на специалист да ги обслужи.
          За радиаторите също продават метални защити.
          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

          Коментар


          • #6
            От: Правилно каране на Honda Crf 250r 2005година

            Купи му спецаилно мотоциклетно. Дал си 4600 за мотора, пък за едно масло да се скъпиш не върви.

            Коментар


            • #7
              От: Правилно каране на Honda Crf 250r 2005година

              Коловете не са омаслени върху тях си има от тези "чорапи" платнените.Задния амортисьор същи си е добре.Направили са им профилактика.От хонда ми казаха, че принципно нямало значение дали е зима или лято трябва да се дърпа смукач.Като си дръпна смукач когато е студен си пали от 3-4 път.Като е топъл пали от първи или втори път.Ако го сравня със китайския скутер където имаме Baotian 110 кубика четиритактов определено хондата пали по трудно, онова пали от 1ви път, но последно спря, направихме една центровка и пак си пали от първия път, баща ми пипа нещо по настройките и е възможно за това да не пали от първи път.Ако го сравня с едно yamaha Dt с нов китайски двигател 110кубика пак хондата си пали много по лесно.А горе долу до каква степен трябва да загрява мотора, обикновенно пипам радиатора с каква темперетура трябва да е?Мислех да си купя един термометър кръгъл и да му го сложа на радиатора.Мотора никога не го държа на място да работи.Спирам някъде гаса и после паля дори за 20секунди.Само за загряването искам да ми отговорите.

              Коментар


              • #8
                От: Правилно каране на Honda Crf 250r 2005година

                Някой знае ли дали има разлика между лостчетата за Honda crf 250 и 450 ,защото мотора падна докато беше подпрян и му се счупи лостчето на съединителя.
                И още един въпрос, някой знае ли какво да направя защото, ако мотора падне почва да шурти бензин през маркучето на капачката и се излива от маркучетата под картера и докато станеш изгубваш доста от бензина?Гледах някакви неща слагат на мястото на маркучето от капачката и такива, може ли да ме светнете?
                Благодаря предварително!

                Коментар


                • #9
                  От: Правилно каране на Honda Crf 250r 2005година

                  Дойде време да сменя маслото.
                  Мисля да му сложа Castrol Power 1 Racing 4T 10W-50 - 1л.
                  От двете страни, тоест в двигателя и скоростите влиза едно и също нали(тоест горното)?
                  Чувал съм, че ако се сложи кофти масло имат проблеми със съединителите това отгоре го водят за много хубаво.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Правилна експлоатация на Honda Crf 250r 2005година

                    При 450 двигателя е на два картера. И аз на моя съм по доволен като наливам различни масла. Синтетика на Моторекс за двигателя и Gear Oil пак на същата марка в скоростите. За 250тката не съм сигурен дали е разделен на две.
                    Non scholae sed vitae discimus.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Правилна експлоатация на Honda Crf 250r 2005година

                      И на 250 са два отделни картера, но по менуал го дават да се налива еднакво масло.
                      Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                      "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                      Коментар


                      • #12
                        От: Правилна експлоатация на Honda Crf 250r 2005година

                        Тоест добро ли е за мотора в двата картера от Castrol 4T POWER1 R.10W50?
                        Принципно не се кара като по състезания, а спокойно, но предпочитам да има хубаво масло в него.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X