Обява

Свий
Няма добавени обяви.

AMA Motocross 2011

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: AMA Motocross 2011

    Райън Дънджи подписа за 2012 и 2013 година с КТМ Америка. Първото му официално състезание ще е на 7 Януари 2012 г. Тогава е и първият кръг от Суперкроса в САЩ. Интересно е, че Дънджи ще кара 450 сс КТМ, а не прехваленият 350 сс. Причината, която се изтъкна още през юли тази година (когато бяха и неофициалните тестове), е че 350 сс е много по-слаб от 450 сс и ще му бъде трудно да се конкурира с водещите състезатели.

    Удар по кръстта за феновето на Сузуки... но все пак парата си е пара независимо дали се превежда от Япония или Австрия

    Коментар


    • #47
      От: AMA Motocross 2011

      Очаквана новина. Също така бях сигурен, че Дънджи минели в КТМ едно от неговите условия щеше да бъде именно да бяга на 450.
      Няма как с 350 да се конкурираш с Вилопото.
      А и факта, че техническите проблеми отнеха титлата на Дънджи също е наклонил везните за това негово решение.
      Но европейските пари очевидно са по-големи от японските.

      Коментар


      • #48
        От: AMA Motocross 2011

        Мога да се обзаложа,че Дънджи ще го съпътстват техн. проблеми и в КТМ.....нищо лично спрямо него...ако ме разбирате,да ме извиняват феновете на оранжевите,парите на КТМ не са повече от на Сузуки според мен,просто целта е ясна...налагане на марката на най-големия пазар....докато другите Японци са завзели пазара там от години,КТМ тепърва ще трябва да се борят.Дънджи на този етап е добър коз,някаде бях чул или чел не помня,че се спрягаше сума от 1 милион...в зелено...в джоба на Дънджи,така че....по същата причина отива там и Роксен...а все си мисля,че Сузуки няма да останат без топ пилот,общо взето какато и да го умуваме се очертава супер интересен сезон!!!
        Part time racer.Full time RIDER.

        Коментар


        • #49
          От: AMA Motocross 2011

          И Стюард младши ще е при портокалчетата
          Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

          Коментар


          • #50
            От: AMA Motocross 2011

            Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
            И Стюард младши ще е при портокалчетата
            Всичките да ги вземат и да си напрвят един шампионат само за тях То такава е политиката на КТМ вземаш най-добрите и показваш, че мотора ти е добър. Пък като си купиш серийната версия и почваш да се чудиш как да го върнеш. Справката новият KMT250SX-F инжекция. Пълен ташак

            Коментар


            • #51
              От: AMA Motocross 2011

              Аз на марки на робувам, все ми е тази какво ще карам, само да е ново
              Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

              Коментар


              • #52
                От: AMA Motocross 2011

                Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
                Аз на марки на робувам, все ми е тази какво ще карам, само да е ново
                Той и Дънджи това си е казал

                Коментар


                • #53
                  От: AMA Motocross 2011

                  Първоначално публикуван от bobimx Преглед на мнение
                  Той и Дънджи това си е казал
                  Ми разбира се, какво го бъркат някакви си 1 милион долара, колкото и мен
                  Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                  Коментар


                  • #54
                    От: AMA Motocross 2011

                    Разпределението на картите просто отразява състоянието на американския пазар.

                    Когато Сузуки плати на Кармайкъл 8 милиона за един сезон (преди няколко години беше, не помня точно кой сезон) - някакъв журналист беше направил сметката че това прави 3500$ в джоба му за всяка продадена от фирмата 450ка. А те надали печелят и 1500$ от всеки мотор. Излиза че ако разпределят рекламата само върху 450 кросаците - били са с 2 бона назад от всяка 450ка.

                    През това време Хонда продължаваха да водят пазара, продавайки в пъти повече от всички други, без да имат един сериозен състезател в челната петица, без да кихат мангизи за заводски отбор и т.н.

                    Другите се позамислиха, успоредно кризата дойде, и балтията удари хора като Чад Рийд, който един сезон стана шампион а на следващия остана без отбор понеже имаше финансови изисквания подобаващи на шампион и не искаше да отстъпи.

                    Говорим за пари от порядъка на няколкостотин хиляди, които никой не искаше да му плати, при положение че предишната година Кармайкъл беше забърсал милионите.

                    Балонът спадна, всеки си седна на задника и нещата престанаха да са (финансово) това което бяха.

                    През това време КТМ продължава да се бори за пазар, продължава да е единствената фирма която наистина има мегдан за развитие (нужда от повече дилъри, от повече признание на местния пазар), и съответно единствената която има реален ИНТЕРЕС да вкарва големи пари в реклама. Другите вече са си седнали на мястото, и просто не се нуждаят от толкова много реклама, поради разпознаването на марките им. Всеки знае че ако иска кросов мотор му трябва КаваЗуки или ЯмОнда. Малко се сещат въобще че КТМ съществува.
                    Издъних се на Тюринг теста

                    Коментар


                    • #55
                      От: AMA Motocross 2011

                      Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
                      И Стюард младши ще е при портокалчетата
                      Тоо път сгрешиха ...зак'во пък им тоя ?
                      "Суетата, е любимият грях на дявола"!

                      Коментар


                      • #56
                        От: AMA Motocross 2011

                        Първоначално публикуван от yurgana Преглед на мнение
                        Тоо път сгрешиха ...зак'во пък им тоя ?
                        Абе то цялата тази работа със Стюарт младши ми мирише много...
                        Нищо чудно скоро да видим Буба сред оранжевите редици.
                        А пък може и Де Костър да е видял нешлифован диамант в малкия брат... кой знае...

                        Между другото Рокцен ще бяга с №70 догодина в Щатите вместо 194
                        Последно редактирано от Жоро Донечки; 05-10-11, 22:31.

                        Коментар


                        • #57
                          От: AMA Motocross 2011

                          Номерата за новия сезон - http://vurbmoto.com/news/ama-announc...ross-and/7119/

                          Коментар


                          • #58
                            От: AMA Motocross 2011

                            Първоначално публикуван от yurgana Преглед на мнение
                            Тоо път сгрешиха ...зак'во пък им тоя ?
                            Името, името, иметооо

                            Леля му на Стюарт да я качат на мотор, пак ще събира публика. Поне за малко. Тоя брат ако може да завърти две обиколки на пистата ще си е избил парите само от шумотевицата около него.

                            Жак Вилньов помниш ли го ? Стана Ф1 шампион като покойния си татко, спор няма. Ама докато се научи да кара каква клизма е било - легенди се носят. Чичо му го е натискал като луд да се състезава, то формула Алфа ли, пето - шесто... Бързали са да го набутат при големите пари, вкарали са го тринайсет годишен в системата - накрая все пак успял да започне във Ф3 шампионата, две години е бил сред последните...

                            Както и да е, усмихна му се късмета, намери си мястото, доказа си качествата, но с това ранно вкарване в системата по собствените му думи - за малко да го откажат преждевременно от занаята.
                            Издъних се на Тюринг теста

                            Коментар


                            • #59
                              От: AMA Motocross 2011

                              Вярно ...името! Помня го и сина на Жил Вилньов...сещам се и за един случай (пресен) във футбола - Реал Мадрид купуват Кристиано Роналдо за 80 млн. , за една година от фланелки и реклама приходите са 100 млн. евро...
                              "Суетата, е любимият грях на дявола"!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X