Имам проблем който не можах да реша и ще сьм благодарен ако може някой да помогне ,,при ниска скорост 40 -60 км, и пусна кормилото предницата ми играе,смених лагерите ,,предна гума ,проверка на джантата ,,баланс ,лагери на тройника и пак си бие,,,,
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с XL1000V
Свий
X
-
До: Проблем с XL1000V
Провери си и лагерите на тройника към рамата за хлабини , но най-вече дали са затегнати болтовете които стягат коловете. Явлението е много опасно , особено при по висока скорост. Миналата година един приятел се натроши от такова изпадане в резонанс. Бяха му се поразхлабили коловете на чисто ново Сузуки В-стром /не прочел в мануала , че трябва да се допритегнат след 1000-2000 км./. Може да е и луфт в самите колове ...... както и липса на съосие между предна и задна гума.....
Абе не давай много газ докато не го отстраниш.0888932647
Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".
Коментар
-
До: Проблем с XL1000V
Коя година е Варадерото колега ,по принцип след голям пробег започват да му омекват коловете,както казва колегата погледни си предницата .Според мен лично е проблем в джантата,колкото и да я балансираш файда няма .Трансалпа новия има подобен проблем,иначе удрян ли е отпред мотоциклета,пробвай да слойиш отстрани на кормилото по тежки тапи за баланс нещо от сорта на афтърмаркет,има ефект.ПоздравиКакво се сетих още ,ако е бил изтърван,може да се получи несъосие между коловете и трипътника от там също идва това вибриране.Дай малко повече инфо.
Коментар
-
До: Проблем с XL1000V
Демпфера ще реши /замаскира/ проблема. Въпреки това е добре да се отстрани причината за лашкането , защото то ще си остане скрито и ще води до излишни вътрешни натоварвания в предницата.0888932647
Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".
Коментар
-
До: Проблем с XL1000V
И аз го имам тоя проблем, да му се невиди. Лошото е че понякога се появява понякога изчезва (тъкмо като се ядосам и реша да го оправям). Понякога тресе толкова силно че едва го удържам, а понякога не се усеща. Не че всичко друго ми е наред, ама ми се струва че и налягането в гумата има значение, защото май само то е променлива величина при мене - по-твърда гума повече тресе. Пък може и да се заблуждавам."Do not correct a fool, for he will hate you;
Correct a wise man, for he will appreciate you."
Коментар
-
До: Проблем с XL1000V
Заглави предното колело в нещо и понапъни кормилото насам-натам.
НЕ ТРЯБВА да се движи. Ако се движи лесно ще разбереш откъде. (най-вероятно) разхлабени тройници към коловете. Огледай за хлабини на лагери, спирачен апарат, ос, крива джанта или гума."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
От: Проблем с XL1000V
Колеги, някои реши ли проблема с тресенето, че при мен е абсолютно същото. Джанта идеална, гума /на предишния мотор спеше/, баланса е перфектен, а сега като го пусна на 60-70км и ако не хванеш кормилото - падаш.
Хонда Трансалп е 2000г.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар