Здравейте колеги,
след два-три нелепи инцидента -падане от място или търкаляне в коловоз/от тях вярно повече те е срам отколкото боли ,но винаги има неочаквано сериозни щети/се убедих ,че трябва да монтирам предпазни ролбари на мотоциклета си. Веднага почнах да търся по магазините , но се оказа , че за точно този модел на Сузуки нямат и ако се намерят пък са твърде скъпи ,а от чуждестранните сайтове излизат над 240 лв. без транспорта.
Реших да си направя сам и тъй като съм лекар по професия, това значи минимум да намеря майстор , да му кажа какво искам,/от какъв материал ,форма и размер да е изделието / а това също не са лесни за мене неща.За цвета се справих ,но размерите и материала -твърдо "Нье".
Тука вече разчитам на любимият си сайт и изявяващите се в него мотористи/ако някой е лекар да не се обажда,защото мнението му не ме интересува
/.
Та въпросите са ми следните:
1.За мотор с тежест 185 кг., колкото е моето Сузуки Фрийуинд 650 ,с каква дебелина на тръбата трябва да е ролбара за двигателя и от какъв материал.
2.Колко извън мотора трябва да стърчат отстрани въпросните тръби.
3.И няма ли някой оригиналните размери на модела на Хепко и Бекер ил СВ -Мотех, та да спра да се изявявам като инженер и ръководител на малко бизнес начинание и да си вляза в ролята на начинаеш моторист, ендурист!?
след два-три нелепи инцидента -падане от място или търкаляне в коловоз/от тях вярно повече те е срам отколкото боли ,но винаги има неочаквано сериозни щети/се убедих ,че трябва да монтирам предпазни ролбари на мотоциклета си. Веднага почнах да търся по магазините , но се оказа , че за точно този модел на Сузуки нямат и ако се намерят пък са твърде скъпи ,а от чуждестранните сайтове излизат над 240 лв. без транспорта.
Реших да си направя сам и тъй като съм лекар по професия, това значи минимум да намеря майстор , да му кажа какво искам,/от какъв материал ,форма и размер да е изделието / а това също не са лесни за мене неща.За цвета се справих ,но размерите и материала -твърдо "Нье".
Тука вече разчитам на любимият си сайт и изявяващите се в него мотористи/ако някой е лекар да не се обажда,защото мнението му не ме интересува

Та въпросите са ми следните:
1.За мотор с тежест 185 кг., колкото е моето Сузуки Фрийуинд 650 ,с каква дебелина на тръбата трябва да е ролбара за двигателя и от какъв материал.
2.Колко извън мотора трябва да стърчат отстрани въпросните тръби.
3.И няма ли някой оригиналните размери на модела на Хепко и Бекер ил СВ -Мотех, та да спра да се изявявам като инженер и ръководител на малко бизнес начинание и да си вляза в ролята на начинаеш моторист, ендурист!?

Коментар