Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проверка на вакумна бенз.помпа

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проверка на вакумна бенз.помпа

    Здр.
    Понеже отскоро в гаража ми попадна едно ДР800 ( позанемарено , меко казано...) , след ядовете ,които брах с него при първоначално палене , установих че МАЙ бензиновата помпа ( Микуни) си прави майтап с мен, защото когато я махна , и направо сложа система от шише , на по високо от карбовете , паля безпроблемно . В момента съм свалил помпата , и съм я разглобил , но мисълта ми е има ли начин да се провери работи ли нормално , и как . При надуване от двете и страни ( вход или изход ) , нормално ли е въздухът да преминава безпрепятствено ? Възможно ли е да не е работила въобще , и за момента да си е ползвано само гравитечното бензиноснабдяване ( ако бензина минава безпроблемно ) ? При подобен проблем с друга помпа ( и друг модел) , останах с впечатление че бензина не може да минава безпрепятствено . При всички случаи ще я преместя на по -достъпно място , за да мога да я прескоча с байпас , ако нещо и хрумне ... Вариант е и с по дълъг маркуч за вакума да прехвърлям течности от два съда с помпата за тест , ама това за после съм го оставил ...

  • #2
    До: Проверка на вакумна бенз.помпа

    Май теста, който си замислил ще е най-показателен. Прегледах в мануала, но не е дават почти нищо за помпата. Ако не успееш да разбереш проблема утре, ще сваля мойта помпа да видим тя какво ще прави
    Поздрави!

    Коментар


    • #3
      До: Проверка на вакумна бенз.помпа

      То вътре са едни клапанчета , освен платната , понеже видях че има боклук , има вариант да засядат може би , знам ли ...

      Коментар


      • #4
        До: Проверка на вакумна бенз.помпа

        Гошо, ако се е сдухала помпата или ти писне, си сложи електрическа, от автомобил.

        Трябва да не е помпа за инжекцион (има високо налягане и иска постоянен дебит за да се охлажда т.е. бензин през нея да се върти постоянно => не става), а вземи помпа за карбураторен автомобил (върши същата работа като механичната и/или вакуумната).

        Струват по 30-50 лв. нови в магазина, а по моргите ще намериш и за по-малко.

        Чувал съм, че много от Японските автомобили от 80-те и 90-те години са с такива и се намират лесно.

        Захранването все ще намериш къде да включиш, но да е някъде след контактният ключ.
        Следващият път, когато умът ви витае, последвайте го! => www.smehurko.info

        Коментар


        • #5
          До: Проверка на вакумна бенз.помпа

          Днес я събрах , изчистена, залепих я с херметик , но като надувам си минава спокойно и в двете посоки - това поне за успокоение че ако не работи, поне не пречи . Утре ще я тествам , ако не стане , не е проблем , но нивото на гориво в резервара трябва да не пада под това на карбовете . Иначе в ибей гледам че има вакумни , може да взема от там , че електрическа ми звучи по сложно.

          Коментар


          • #6
            До: Проверка на вакумна бенз.помпа

            Нищо сложно няма в електрическата, Гоше - от едната страна вкарваш маркуча от резервоара, от другата изкарваш маркуч за карбовете, а на двата полюса свързваш + и - Доколкото знам място по мотора има бол - няма да е проблем и захващането й по подходящ начин на подходящо място.

            Коментар


            • #7
              До: Проверка на вакумна бенз.помпа

              Здравейте, колеги!

              Имам ДР750 Биг и не се досещам дали имам подобна помпа. Може ли да ми подскажете как работи като помпа - от къде взима движение, ако не е електрическа/вибрационна? Да не би да говорите за бензинов клапан, който отваря бензин към карбураторите само когато карбураторът "засмуче" чрез тънко контролно маркучле?

              Скоро търсих електрическа помпа за ниско налягане - монтирах я на Исузуто, чиято помпа беше изгоряла, Намерих такава от мотор Хонда (неизвестен модел) за около 80лв втора ръка. Доста трудно я намерих, по магазините за авточасти често дори не са чували за такива помпи. С такива са били оборудвани Заските според запознати. Имайте предвид, че не всички такива помпи изключват при постигнато определено налягане и някои се връзват с обратен бензин към резервоара.

              Поздрави!

              ПП. Сега се поразрових - Помпа си е, а не клапан, както се заблуждавах аз . Използва пулсациите на карбуратора, за да дръпне бензин от резервоара. Прилагам схема от ръководството, за да се ориентира Гошо, дали неговата е наред.
              Прикачени файлове
              Последно редактирано от Камен Ангелов; 17-03-10, 23:52.

              Коментар


              • #8
                От: Проверка на вакумна бенз.помпа

                Гледам си приложил сканирано копие от ремонтен каталог на английски.
                Аз имам такъв на френски и един PDF на немски.
                Имаш ли на английски или си дръпнал снимката от нет-а?
                Поздрави!

                П.П. каталозите ми са миксирани и за 750 и за 800 (за 750 + добавени разлики за 800)
                Последно редактирано от KUDRUV; 18-10-10, 18:48. Причина: П.П.
                Ако все още не сте намерили своята половинка...започнете с четвъртинка!

                Коментар


                • #9
                  От: Проверка на вакумна бенз.помпа

                  скайп: connectix_studio

                  пиши ми, за да ти пратя цялото ръководство на английски

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X