Не забравяй, че ширината на седалката също променя нещата доста.
Сетих се нещо за ABS: на други предишни мотори с нормална предница (а не с телелевъра на БМВ) можех да модулирам предната спирачка доста добре. Сигурен съм, че доста хора тук знаят за какво говоря. Предницата започва да вибрира лекичко точно в момента преди да блокираш предното колело. Малки амплитуди с висока честота. Това е почти невъзможно (ЗА МЕН) да се усети на БМВ с телелевър предница. Предницата се натоварва по различен начин и тази обратна връзка я няма. Това ме води и до същността на въпроса - ABS може да е по-важен на този тип мотори заради "притъпената" чуствителност на предницата. Не е драстична разликата, но предупреждавам, че може да се окаже важно за някои. И нека не забравяме, че ABS помага само, ако караш направо (мотора е изправен или почти изправен)
Сетих се нещо за ABS: на други предишни мотори с нормална предница (а не с телелевъра на БМВ) можех да модулирам предната спирачка доста добре. Сигурен съм, че доста хора тук знаят за какво говоря. Предницата започва да вибрира лекичко точно в момента преди да блокираш предното колело. Малки амплитуди с висока честота. Това е почти невъзможно (ЗА МЕН) да се усети на БМВ с телелевър предница. Предницата се натоварва по различен начин и тази обратна връзка я няма. Това ме води и до същността на въпроса - ABS може да е по-важен на този тип мотори заради "притъпената" чуствителност на предницата. Не е драстична разликата, но предупреждавам, че може да се окаже важно за някои. И нека не забравяме, че ABS помага само, ако караш направо (мотора е изправен или почти изправен)
Коментар