До: Къде сменят/лепят гуми за мотори ?
Надявам се да не се приеме като тотален оф-топик:
Аз съм ползвал няколко пъти - общо взето върши работа за няколко километра (веднъж успях да изляза от Кара Дере до Горица - и там вече носих гумата на ремонт с друг мотор; веднъж спуках задна с около 130км/ч около с. Кичево - напомпих и стигнах до Г. Трака, откъдето ме прибра бус; веднъж в дълбоките калища покрай р. Дунав - минах няколко метра и започна голямото бутане, дърпане и борба с мотора...) - едва ли само при мене, когато вътрешната се спука, причината за спукването си остава във външната гума и при всяко завъртане става нова дупчица на друго място?!? (Като изкарам вътрешната - все едно има тегел от шевна машина - но е факт, че почти винаги успявам да навътря по още някой километър, два, три...)
Ефекта от спрея през моите очи е по-скоро успокоителен - за да не си носиш резервна гума и инструменти...
За безкамерните "специалистите" казват, че помагал, но гумата после не ставала за ремонт. Аз - откакто съм с безкамерни - си нося ремонтен комплект с фитили и се опавям на пътя, но (от личен опит, отново) гумата трябва да се вулканизира с истинска лепенка рано, или късно...
П.п. Иначе, като ви слушам (чета) в София сте зле - тук при нас има няколко вулканизатора на сравнително централно място, които работят 24/7...
Опс... Димо е дал правилната тема...
Първоначално публикуван от Филип Георгиев
Преглед на мнение
Аз съм ползвал няколко пъти - общо взето върши работа за няколко километра (веднъж успях да изляза от Кара Дере до Горица - и там вече носих гумата на ремонт с друг мотор; веднъж спуках задна с около 130км/ч около с. Кичево - напомпих и стигнах до Г. Трака, откъдето ме прибра бус; веднъж в дълбоките калища покрай р. Дунав - минах няколко метра и започна голямото бутане, дърпане и борба с мотора...) - едва ли само при мене, когато вътрешната се спука, причината за спукването си остава във външната гума и при всяко завъртане става нова дупчица на друго място?!? (Като изкарам вътрешната - все едно има тегел от шевна машина - но е факт, че почти винаги успявам да навътря по още някой километър, два, три...)
Ефекта от спрея през моите очи е по-скоро успокоителен - за да не си носиш резервна гума и инструменти...
За безкамерните "специалистите" казват, че помагал, но гумата после не ставала за ремонт. Аз - откакто съм с безкамерни - си нося ремонтен комплект с фитили и се опавям на пътя, но (от личен опит, отново) гумата трябва да се вулканизира с истинска лепенка рано, или късно...
П.п. Иначе, като ви слушам (чета) в София сте зле - тук при нас има няколко вулканизатора на сравнително централно място, които работят 24/7...
Опс... Димо е дал правилната тема...
Коментар