В петък при скорост около 140 на 6-та предавка усетих приплъзване. Оборотите се покачват без това да се отрази на скоростта. Два три пъти – на 5-та също. Имаше и характерната мризма на феродо. Прибрах се спокойно след около 800 км, но съм го пестил много.
Мотора е на 60 000 км в момента , рано за редовна смяна но ...
В тази връзка трябва да реша какъв?
Да си поръчам оригинален е най-лесно, но бих искал да взема по-добър. Моторът се кара по черни пътища, а и близките планове включват няколко хиляди километра черни пътища. Та помагайте. Какъв - кевлар, керамика? В случаят цената няма значение. Търси се издръжливост при натоварен тежък мотор по черни пътища, макадам.
До тук съм намерил тези:
1.

2.

3.

4.

И този, който е най прехвален
5.
Мотора е на 60 000 км в момента , рано за редовна смяна но ...
В тази връзка трябва да реша какъв?
Да си поръчам оригинален е най-лесно, но бих искал да взема по-добър. Моторът се кара по черни пътища, а и близките планове включват няколко хиляди километра черни пътища. Та помагайте. Какъв - кевлар, керамика? В случаят цената няма значение. Търси се издръжливост при натоварен тежък мотор по черни пътища, макадам.
До тук съм намерил тези:
1.

2.

3.

4.

И този, който е най прехвален
5.

Коментар