От: Регулиране на празния ход на BMW
Клапаните се регулират при ГМТ , между края на такт сгъстяване и началото на работния такт, защото има и ГМТ между такт изпускане и такт засмукване. За двата цилиндъра е едно и също , и няма значение от кой се почва , но когато примерно левия е в едната ГМТ , то десния е в другата ГМТ. Тази планка се регулира , защото двигателя е боксер , и между нея и кобилиците се получава триене , там се износва , има я и на двата цилиндъра , важно е луфта да е в посочените граници.
Клапаните се регулират при ГМТ , между края на такт сгъстяване и началото на работния такт, защото има и ГМТ между такт изпускане и такт засмукване. За двата цилиндъра е едно и също , и няма значение от кой се почва , но когато примерно левия е в едната ГМТ , то десния е в другата ГМТ. Тази планка се регулира , защото двигателя е боксер , и между нея и кобилиците се получава триене , там се износва , има я и на двата цилиндъра , важно е луфта да е в посочените граници.
(жокер -
Коментар