Здравейте Приятели!!
Привет от слънчева Северна Каролина. Преди няколко седмици, реших да пробвам , какво толкова им харесват тука и защо са толкова популярни тези пусти Харлита. Намерих един Road King 2001 и отидох да го видя. Продавача ,възрастен американец, си го е купил преди 23 години и сега решава , че стига толкова и го продава. Мотора е на 20 000 мили, със всички документи по подръжка и пълно досие от дилъра от всеки щат където е живял. Човека, е работил дълго време по различни точки в света и мотора е стоял в гаража. Няма точица ружда и изглежда отлично. Запалих го, покарах го, ....да тресе като Харли...но,...е хубав мотор, лесно се управлява, добре спира...Та,,,купих го.
Докарах го до вкъщи....и от там се почна... Малко по малко спря да пали. Върти стартера, бензин има, свещите сухи. Започнах да се образовам...Започнах от първоисточника...а именно , резервоара и всичко в него. Този мотор е инжекцион, със система Магнети Марели или нещо подобно...Във резервоара има помпа и филтър . Смених всичките шлнгове. От етанола в горивото, бяха се напраскали здраво. Филтъра на помпата се беше разложил о плуваше на дъното...Нова помпа с филтър към нея. Има и друг филтър , който смених. Това е там.
Нов Crank position sensor и Fuel pressure regulator. Не знам как са на Български. Нови свещи, въздушен фитър и нов акумулатор...
И тази гад....пак не иска да запали. Искра има. Пробах с гориво във филтъра...има детонации.
Някой ,някакви идеи.....
Привет от слънчева Северна Каролина. Преди няколко седмици, реших да пробвам , какво толкова им харесват тука и защо са толкова популярни тези пусти Харлита. Намерих един Road King 2001 и отидох да го видя. Продавача ,възрастен американец, си го е купил преди 23 години и сега решава , че стига толкова и го продава. Мотора е на 20 000 мили, със всички документи по подръжка и пълно досие от дилъра от всеки щат където е живял. Човека, е работил дълго време по различни точки в света и мотора е стоял в гаража. Няма точица ружда и изглежда отлично. Запалих го, покарах го, ....да тресе като Харли...но,...е хубав мотор, лесно се управлява, добре спира...Та,,,купих го.
Докарах го до вкъщи....и от там се почна... Малко по малко спря да пали. Върти стартера, бензин има, свещите сухи. Започнах да се образовам...Започнах от първоисточника...а именно , резервоара и всичко в него. Този мотор е инжекцион, със система Магнети Марели или нещо подобно...Във резервоара има помпа и филтър . Смених всичките шлнгове. От етанола в горивото, бяха се напраскали здраво. Филтъра на помпата се беше разложил о плуваше на дъното...Нова помпа с филтър към нея. Има и друг филтър , който смених. Това е там.
Нов Crank position sensor и Fuel pressure regulator. Не знам как са на Български. Нови свещи, въздушен фитър и нов акумулатор...
И тази гад....пак не иска да запали. Искра има. Пробах с гориво във филтъра...има детонации.
Някой ,някакви идеи.....
Коментар