Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с палене на Харли

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с палене на Харли

    Здравейте Приятели!!
    Привет от слънчева Северна Каролина. Преди няколко седмици, реших да пробвам , какво толкова им харесват тука и защо са толкова популярни тези пусти Харлита. Намерих един Road King 2001 и отидох да го видя. Продавача ,възрастен американец, си го е купил преди 23 години и сега решава , че стига толкова и го продава. Мотора е на 20 000 мили, със всички документи по подръжка и пълно досие от дилъра от всеки щат където е живял. Човека, е работил дълго време по различни точки в света и мотора е стоял в гаража. Няма точица ружда и изглежда отлично. Запалих го, покарах го, ....да тресе като Харли...но,...е хубав мотор, лесно се управлява, добре спира...Та,,,купих го.
    Докарах го до вкъщи....и от там се почна... Малко по малко спря да пали. Върти стартера, бензин има, свещите сухи. Започнах да се образовам...Започнах от първоисточника...а именно , резервоара и всичко в него. Този мотор е инжекцион, със система Магнети Марели или нещо подобно...Във резервоара има помпа и филтър . Смених всичките шлнгове. От етанола в горивото, бяха се напраскали здраво. Филтъра на помпата се беше разложил о плуваше на дъното...Нова помпа с филтър към нея. Има и друг филтър , който смених. Това е там.
    Нов Crank position sensor и Fuel pressure regulator. Не знам как са на Български. Нови свещи, въздушен фитър и нов акумулатор...
    И тази гад....пак не иска да запали. Искра има. Пробах с гориво във филтъра...има детонации.
    Някой ,някакви идеи.....



  • #2
    Ако се справяш с руски език, има голям шанс бързо и безплатно да си намериш инструкции за ремонт и експлоатация на ХД.

    Пиши в гугъл следното без кавичките "rutracker harley davidson 2001 Книги по ремонту" после трябва да имаш някаква торент програмка (юторрент например) и натискаш Скачать раздачу по magnet-ссылке
    Бъдете живи и здрави!

    Коментар


    • #3
      Нещо тук?
      https://www.ratbikeservice.com/HD/dw...e%20Manual.pdf

      п.п. Нещо не мога да кача линк.

      п.п.п. Дано тръгне.
      Последно редактирано от Стоян Боюков-Sariones; 25-08-24, 15:08.
      Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

      тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

      Коментар


      • #4
        Искрено Благодаря за мануалите. Със сигурност, ща се ми от полза.

        Коментар


        • #5
          Запушени дюзи , и най-вече филтрите на дюзите , повечето имат.
          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

          Коментар


          • #6
            Аз също си мислех за проблем с дюзите. То друго не остана. Системата е много проста . Утре ще мина до един местен майстор и ще видиме как да процедираме. Може да ги махна и да му ги закарам да ги провери и почисти. Филтри нямат. Има два преди тях в резервоара , които смених.

            Коментар


            • #7
              Ръжда в резервоара, и запушени горивопроводи го ядох преди три седмици. От Варна до Балчик над час и половина. Не ще да се форсира и вдига обороти при отнемане на газ. Ма пали веднага. Не става изведнъж! Почна да прекъсва малко преди Търново и на Варна вече нямаше как да мина през града.
              Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

              тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

              Коментар


              • #8
                Нямаше ръжда в резервоара. Всичко беше отлично. Плуваше единствено полуразложилят се филтър на помпата. За мене лично, по някаква причина, инжекционите не впръскат гориво в цилиндрите. Утре ще видя "Специалиста" какво ще каже и после,мога да опитам да махна ижекционите и да му ги занеса да ги провери и почисти..

                Коментар


                • #9
                  https://www.ebay.co.uk/itm/175417467...3ABFBMnJWcp7Jk

                  Филтъра е в дюзата , вътре в отвора през който влиза горивото. Ако новата помпа не е оригинална , има вероятност , плюса и минуса да са обърнати , тогава помпата върти в обратна посока. Затова , разкачваш дюзите , даваш контакт и завърташ на стартер , за да провериш стига ли гориво до дюзите. Но филтрите на дюзите ги сменяш задължително , а най-добре е нови дюзи.
                  В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                  Коментар


                  • #10
                    Помпата, върти в правилната посока и има налягане във системата. Горивото влиза в дюзите странично. Има някакви филтри около дюзата.. Ето я системата :

                    https://www.ebay.co.uk/itm/355842002...Bk9SR6yf4bqyZA

                    Ето ги и инжекционите:

                    https://www.ebay.com/itm/32621853980...Bk9SR-7N27uyZA

                    Отгоре е захранването.
                    Последно редактирано от Peshoto; 27-08-24, 14:09.

                    Коментар


                    • #11
                      Аз не мога да помогна, ама пусни една снимка на краля, ей така да му се порадваме.

                      Успех от мен

                      Коментар


                      • #12
                        Твоя е предишния модел , но пак имат филтри там където влиза горивото в дюзите. Свали планката която ги фиксира към колектора , и ще се види дали е задръстено с боклуци около дюзите.
                        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                        Коментар


                        • #13
                          Такаа....малко ъпдейт...Поправиха го..по точно, поравиха каквото аз съм объркал, а именно, въре в резервора, съм разменил двата маркуча, а именно маркуча от помпата към инжекторите ,с възвращателният маркуч...Да се....да... Все още ми е пред погледа, цялата опрерация и въобще си нямам понятие, как може да допусна такава гешка...но..се случва. Особенно на мене...Както се казва" Историята на моят живот- винаги нещо"...Но, важното е, крайният резултатат. Също така, нека ,да не забравяме какво мазало открих вътре в резервоара. Сега съм с нова помпа , филтри ,маркучи, нов клапън и нов датчик. И всичко това за не много пари. Тях, поне съм ги инсталирал правилно. Грешката, ми струваше 500$...но вътре влизат нови предни накладки, промивка и смяна на спирачна течност, диагностика.За работа майсторите вземат 130$ на час, което добре за тука. За да открият грешката,да ми сменят и промият спирачките отпред ,плюс диагностика, име е отнело 2,5 часа. Другото са материали и неззнам си какво.Ако беше при дилър..поне х2. Във вторник, съм наел ремарке за мотори,и ще годя да си го взема. Ще споделя снимки и първоначалните впечатления.
                          Искрено Благодаря на всички, които се опитаха да ми помогнат със съвети .
                          Бъдете здрави и мкого безаварийни...

                          Коментар


                          • #14
                            OK...след 400 мили, мога споделя, че това чудо все повече ми харесва. ....

                            Коментар


                            • #15
                              Пусни някое кадро де!
                              Тука трябваше да стои една умност, ама по-насетне ще спиша някоя.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X