Темата произлиза от тук
Нямах нерви да изчета всичко, та да питам - какъв точно е спора ?
- Дали се повдига задницата на мотоциклет с кардан при ускорение ? Ако е това - да, повдига се.
- Дали се повдига при всички ? Ако е това - не, не при всички. Паралевер системата при БМВ се прилага от края на 80те години, и като цяло повечето читави марки си имат едно или друго решение на въпроса. GTR-1400 на кавазаки далеч не е първата машина при която този въпрос е решен.
Машини при които ефектът е ярко изразен са например повечето стари moto guzzi-та, ямаха xj-900, до известна степен някои ямахи с кардан.
Системите не винаги решават проблема на 100%, много зависи от приложението и вида на машината.
Ето тук е обяснено по начин който дори аз разбирам.
http://www.largiader.com/paralever/
Нямах нерви да изчета всичко, та да питам - какъв точно е спора ?
- Дали се повдига задницата на мотоциклет с кардан при ускорение ? Ако е това - да, повдига се.
- Дали се повдига при всички ? Ако е това - не, не при всички. Паралевер системата при БМВ се прилага от края на 80те години, и като цяло повечето читави марки си имат едно или друго решение на въпроса. GTR-1400 на кавазаки далеч не е първата машина при която този въпрос е решен.
Машини при които ефектът е ярко изразен са например повечето стари moto guzzi-та, ямаха xj-900, до известна степен някои ямахи с кардан.
Системите не винаги решават проблема на 100%, много зависи от приложението и вида на машината.
Ето тук е обяснено по начин който дори аз разбирам.
http://www.largiader.com/paralever/