До: Ремонт на CDI-блок на Хонда
Пропуснах да спомена че,след ремонта на CDI-то имаше ток на кабела на свеща хващам го въртя на стартер тока ме бие,но мотора не палеше върти и така все едно нямаше бензин но явно тока му е бил слаб,а и щом си държа ръката на кабела.При новото CDI след проверка ръката ми беше към 10мин изтръпнала.Значи има и значение след ремонта му какъв ток ще дава.С друг Доминатор същя проблем ремонт на юнита мотора пали,но на високи обороти говорим над 1500 прекъсва като че ли му свършва бензина и придърпва.До тук ясно че се ремонтират, но трябва да се гледа и къкво напрежение дава след ремонта.
Пропуснах да спомена че,след ремонта на CDI-то имаше ток на кабела на свеща хващам го въртя на стартер тока ме бие,но мотора не палеше върти и така все едно нямаше бензин но явно тока му е бил слаб,а и щом си държа ръката на кабела.При новото CDI след проверка ръката ми беше към 10мин изтръпнала.Значи има и значение след ремонта му какъв ток ще дава.С друг Доминатор същя проблем ремонт на юнита мотора пали,но на високи обороти говорим над 1500 прекъсва като че ли му свършва бензина и придърпва.До тук ясно че се ремонтират, но трябва да се гледа и къкво напрежение дава след ремонта.
Коментар