Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дайте мнение по проблем с играене на предницата на Трансалп

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Дайте мнение по проблем с играене на предницата на Трансалп

    Истината не е в тези мотоциклети... Най-доброто е ИЖ-е Планета тумкач, модел "суха манатарка". Има ги по Родопите, но са скъпи.... Аз бях приготвил 200 лева за такова, но помаците твърдо държаха цената на 350 лева и не можахме да се разберем...
    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
    Златомир Попов - Forry

    Коментар


    • #17
      От: Дайте мнение по проблем с играене на предницата на Трансалп

      Е ти все едно да си купиш супермото от Долна Митрополия
      По равнините не са толкова на почит, там карат Яви и Балкани. Последният Балкан го взех за 60лв
      Баси пак осрахме темата. Ама тя е за Хонда, а те нямат оправия

      Коментар


      • #18
        От: Дайте мнение по проблем с играене на предницата на Трансалп

        Аз залагам на гума или джанта,имал съм много подобни проблеми и с чисто нови скутери Хонда.Как са ти балансите на кормилото.Ако си с куфар отзад,пробвай да го махнеш и да покараш така.

        Коментар


        • #19
          От: Дайте мнение по проблем с играене на предницата на Трансалп

          Да определено, при Трансалпа проблема ми беше точно в каплата.
          След старателно натягане или охлабване на спици, почти я бях изправил и биенето намаля значително.

          Коментар


          • #20
            От: Дайте мнение по проблем с играене на предницата на Трансалп

            Колега, до скоро имах същия проблем на моя Трансалп. След като си смених гумата (Пирели Скорпион с Хайденау Скаут К60) и си я балансирах (сам) тресенето изчезна и сега мотора "спи" Позволявам си да пусна кормилото в диапазон от 30 до 130 км/ч и нямам ниакакво тресене. Може супер лесно да провериш баланса и сам (не в специализиран център) ако имаш централна стойка (ако нямаш вдигаш мотора по някакъв друг начин така, че предната гума да се върти), дигаш мотора на стойката след което разтваряш челюстите на спирачния апарат за да не ти задържа диска и караш някой да седне на задната седалка (торба с цимент или пясък също върши работа и дори в повечето случай са доста по кооперативни от някой половинки или приятели ) за да може предната гума да се вдигне във въздуха. Сега проверяваш баланса като завърташ гумата леко (1/8 до 1/4 оборот) и я оставяш да спре сама. Ако гумата е дебалансирана то най-тежката част ще отиде отдолу следователно се прибавя тежест от горе и проверяваш пак. И така си играеш докато гумата е балансирана (тоест като я побутнеш малко, тя спира, а не продължава да се върти докато тежестта отиде отдолу) Това разбира се ще даде резултат ако лагерите на главината не са разбити иначе може да си играеш цял ден и най-вероятно пак няма да постигнеш нищо, също така трябва да добавя че е важно да се провери дали гумата е излязла от каплата (джантата) равномерно и то да се провери и от двете страни на джантата а не само от едната. Другото важно нещо което трябва да се съблюдава при монтажа на гумите е маркираната от производителя най-лека част на гумата да е при вентила.
            Honda Transalp XL600v PD06 1993 - откраднат в Лондон.
            Honda Varadero XL1000 SD03 2011

            Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X