Уважаеми колеги наскоро си вэех Хонда Трансалп 600V след обичайната профилактика стигнах и до нова предна гума Метцер,явно каплата е удряна защото имаше една скъсана спица.След подмяната и изправяне на биене от около 1.5 мм на каплата при майстор и последващ баланс на сервиэ при скорост в диапазона 30-80 км като пусна кормилото започва да играе наляво на дясно и ако не се задържи се засилва колебанието му.
Значи накратко нова гума идеална предна капла със здрави лагери и права ос, както и задна макар че гумата не е чисто нова ,но видимо няма отклонение при въртене,амортисьорите не съм ги свалял но на асвалт и на пресечено изглеждат нормално няма течове на масло и смятам че нивото си е нормално съдеики от твърдоста им.
Въпрос-възможно ли е причината да е в амортисьорите примерно изкривяване ,но пък оста си влиза и се навива без усилие на ръка.Може ли да има и друга възможна причина за това играене на кормилото която да ми е убягнала?Според мен не говорим за резонанс.
Чакам мнение и предположения по казуса.
Благодаря предварително.
Значи накратко нова гума идеална предна капла със здрави лагери и права ос, както и задна макар че гумата не е чисто нова ,но видимо няма отклонение при въртене,амортисьорите не съм ги свалял но на асвалт и на пресечено изглеждат нормално няма течове на масло и смятам че нивото си е нормално съдеики от твърдоста им.
Въпрос-възможно ли е причината да е в амортисьорите примерно изкривяване ,но пък оста си влиза и се навива без усилие на ръка.Може ли да има и друга възможна причина за това играене на кормилото която да ми е убягнала?Според мен не говорим за резонанс.
Чакам мнение и предположения по казуса.
Благодаря предварително.
Коментар