Привет,може би съм я пропуснал или пък въобще такава тема не съществува тук,но бих искал всеки да сподели как правилно и с най малки последствия да си зазимим така обичаните машини!
Ще споделя първо аз какво правя
-измивам го старателно но не го прибирам веднага а излизам да го покарам за да изсъхне хубаво
-зареждам си го до максимум
-след като се прибера го оставям на централна стойка за да не са натоварени гумите а и маслото в двигатела да стои там където трябва
-третирам всички видими метални части с ACF50,това е анти корозионен препарат който се използва много при самолети и яхти и върши чудесна работа,спрей е и си го пръскам
-закачам го на едно умно зарядно за целия период,не го паля през зимата
-масла и друфи такива течности не сменям,тях си ги оправям за на пролет
А вие какво правите,може би аз пропускам нещо важно,ще се радвам да споделите.
Ще споделя първо аз какво правя
-измивам го старателно но не го прибирам веднага а излизам да го покарам за да изсъхне хубаво
-зареждам си го до максимум
-след като се прибера го оставям на централна стойка за да не са натоварени гумите а и маслото в двигатела да стои там където трябва
-третирам всички видими метални части с ACF50,това е анти корозионен препарат който се използва много при самолети и яхти и върши чудесна работа,спрей е и си го пръскам
-закачам го на едно умно зарядно за целия период,не го паля през зимата
-масла и друфи такива течности не сменям,тях си ги оправям за на пролет
А вие какво правите,може би аз пропускам нещо важно,ще се радвам да споделите.
, че и смяна на масло преди зимата (веднъж годишно когато се падне). Един добре измит и подсушен мотор, с пълен резервоар, със свален акумулатор, смазана верига, на централна стойка и добре завит, за мен е оптималния вариант да зимува на улицата. Ако гаража е топъл - нито го завивам, нито му свалям акумулатора.

Коментар